|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig gaat hier weer nergens over, maar ja, gezien het onderwerp in kwestie niet zo heel vreemd. Oud Vuil. |
|
wat zou groter zijn .. haar hersen inhoud of haar implantaten inhoud? |
|
Volgens mij heeft ze (nog) geen implantaten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
van d'r tieten dan ... |
|
Hmm we gaan er automatisch van uit dat het een dom blondje is die alles mee heeft omdat ze er zo uitziet... Misschien is ze wel hartstikke slim! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Boeie .. het is een ordinaire kuthoer waar het zaad van een overjarige platenbaas nog uit haar onderbroek druppelt... |
|
quote: Hahaha, mooi gezegt [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 27-10-2004 21:48] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Godverdomme, foutje... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 27-10-2004 21:51] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hillary Duff is lekker . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Waarom zitten vooral vrouwen te zeuren over kunsttieten: als opa en oma een KUNSTgebitje hebben hoor je toch ook niemand zeuren of zelf smensen zeggen "ja het ziet er wel beter uit nu"... Dus, de volgende poster Hillary ? (ik ben haar naam al weer kwijt)graag topless met de koplampen op groot licht! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tsja... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Hahaha, wat een uitdrukking John Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dullary hiv "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: quote: En nu even de feiten en bronnen waarop jullie je baseren graag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Foto's linken als URL, niet als image graag I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ze is dus sinds haar tiende actrice en is sinds haar 12e actief betrokken bij een charity organisatie. Dat kunnen de azijnpissers op ZM niet navertellen. Bovendien doet ze het niet verkeerd voor een 17 jarige: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Voor wat betreft mijn bron en mijn uitingen lijkt het me duidelijk: Moge duidelijk zijn lijkt mij, zonder waarde-oordeel over mevrouw Hillary te vellen, want ik ken haar totaal niet; daarvoor zou een entre-nousje wellicht beter zijn, al betwijfel ik eerlijk of mevrouw Hillary tijd voor mij heeft [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 28-10-2004 15:03] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
is dit geen shopje? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Jij kan op basis van een foto iemands intelligentie bepalen? Knap hoor. Als jij bereid bent om je methode te beschrijven dan zoek ik uitgevers en ik beloof je dat jij en ik binnen een jaar schatrijk zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Moet je niet boven de 18 zijn voor opblaas tieten? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ehm, wie zegt dat ik haar wel of niet intelligent vind? Ik kijk alleen naar de koplampen (en er was licht), daar heb ik het steeds over. Dat daar niets mis mee is lijkt me met de foto overduidelijk bewezen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
De foto is duidelijk geshopped. De linker pijl laat een duidelijk kleur verschil zien tussen de huid van het hoofd en lichaam. De rechter pijl laat een horziontale schaduw zien die dus overduidlijk wijst op een bewerking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En toch blijft het een mooie foto Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |