|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Geile hoerrrrrrrrrrrrrrr! |
|
Op zich wel ja. |
|
quote: een paar jaar wachten en 't is een ouwehoer hhihi, wat is nog meer een lekker wijf? |
|
quote: Berthel. |
|
Ow ow ow, daar gaat het imago van het lieve kleine meisje... (Plaatje werkt niet, dan maar een link) http://www.gossiplist.com/blog2/archives/005873.html [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 14-02-2005 15:49] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Mmmmmmh, ................ ze maakt alleen een ontwikkeling door, hoop ik. Snik, snif, Pokkuh neetuh |
|
Wat een onzin. Ze is 17, het is toch normaal dat je dan neukt? Achja, dat zullen wel door die vuile Christen Amerikanen zijn geschreven die dit weer geen goed voorbeeld vinden voor de jeugd ofzo. |
|
"So her older boyfriend has some,uh, 'explaining' to do." Ach, ze liet tenminste geen tepel zien, zullen we maar denken. |
|
quote: Wel echt nieuws dit. Wat mensen al niet bezig houdt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
|
|
|
|
voor kwellie: [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 18-06-2005 8:10] |
|
Pffff. Opblaas poedie. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hier lijkt ze wel een beetje op Kylie Minogue. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die vind ik op een travestiet lijken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Oeh shit, ik moet haar nog steeds terug sms-en |
|
quote: Kylie Minogue ziet er toch een stuk vrouwelijker uit dan jij. |
|
quote: Koediekoediekoedie! Je begint wel voorspelbaar en saai te worden hoor. Bummer... Je bent geen uitdaging meer voor me. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 12-01-2011 20:54] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 12-01-2011 21:01] |
|
lolz [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 12-01-2011 20:54] |
|
Editten HOER! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Het schijnt dat ze wel degelijk in n Black metal band basst... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
waarom in godsnaam hebbe we het hier over!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |