|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt me duidelijk.. tarantula vindt je alleen maar leuk als je op het niveau van bud spencer en terrance hill zit |
|
ey Bud Spencer is da man |
|
quote: Zo, die zit! Ik vermoed dat Chelman daar zwaar van onder de indruk zal zijn! edit: te laat [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-10-2004 22:17] |
|
quote: Ik beef daadwerkelijk in mijn stoel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ook weer een nare zin, maar ik snap je wel. Denk ik. Al vind ik die films heerschen, maar goed. Oud Vuil. |
|
volgens mij heeft chelman de regels niet gelezen over het woord op....eren [Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 16-10-2004 22:19] |
|
quote: Bud Spencer regeert de pannen van het dak. leeft die man nog eigenlijk? Zou best wel weer eens wat films van hem en Terence Hill willen zien. |
|
Hmm weeknie ... |
|
quote: Wat is oud? Qua horror begint het allemaal met films als Der Golem, Das Kabinett des dr. Caligari, Nosferatu, ofterwijl de Duitse silent horror films... de jaren dertig hebben vooral veel hollywood horror opgeleverd met films als Frankenstein en The Mummy.. als je een goede jaren 50 horror wilt zien moet je naar House of Wax kijken, met Vincent Price .. heersende film.. voor al het hier genoemde moet je overigens wel enigzins open staan.. |
|
quote: Hij leeft nog, maar is 75 jaar oud. Volgens IMDB is hij gepromoveerd in rechten. Heheh [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2004 22:20] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij gaat het prima met Bud. Oud Vuil. |
|
quote: Nou ik snap het niet want: 1. Tarantula is een heerschfilm 2. Bud spencer/Terence Hill heersen ook |
|
quote: Jamaar hij vindt, dat je dan op het niveau van 11 zit. Ofzo. Dacht ik. Oud Vuil. |
|
quote: Je hebt wel gelijk op een aantal punten. Zoals bijvoorbeeld The Ring die bekendheid bracht voor zijn origineel... Zoals ik al gezegd heb, is het door The Ring dat ik nogal wat Japanse films ben beginnen kijken... Maar The Ring op zich vind ik geen goede film... Toen ik de bioscoop uitkwam vond ik het enige dat de film redde, het feit was dat het meisje niet stopte met doden nadat ze haar lijk vonden. Dat zou te cliche zijn... Als dan bleek dat dit gewoon overgenomen was uit de Japanse versie, dan werd voor mij 'The Ring' gewoon een overbodige film... |
|
hhahahahahaha gaaaaaaaveeee foto!! |
|
quote: Merci, (en Chelman natuurlijk ook). Ik ga zeker eens wat oude films uitchecken! |
|
quote: Ha, cool. En dat voor een 75 jarige rechter/advocaat /wat dan ook! Maar een film zal er wel niet meer inzitten vrees ik. |
|
ben nu wel benieuwd naar hoe het met het mietje terrence gaat? (nou mietje niet verkeerd opvatten, want dat speelde hij in de meeste films gewoon, ben ooit ook 11 geweest ) |
|
De remake van Fantastic Four kán niet slechter zijn dan het origineel en Spider man was ook ene goeie remake. Punisher lijkt me ook leuk. Afgezien van Dawn of the dead vind ik verder alle remakes een slap aftreksel van het origineel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb jij die wel eens gezien? dat moet schijnbaar een van de slechtste films ooit zijn. Maar van de nieuwe versie verwacht ik wel wat. (Met Doom ) |
|
spiderman vond ik echt niets aan, denk dat je de enige ben die hem wel oke vond |
|
quote: De nieuwe Spider man films waren supergoed (op het masker van de Green goblin na dan). Volgens mij vind jij alle films die ik goed vind kut |
|
quote: Géén vrouw. Hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-10-2004 22:40] Oud Vuil. |
|
attila_de_hun :hhahaha ik denk het [Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 16-10-2004 22:41] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |