IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Remakes van Films Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:16 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

lijkt me duidelijk.. tarantula vindt je alleen maar leuk als je op het niveau van bud spencer en terrance hill zit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2004 22:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:16 schreef Lord Ibex het volgende:
lijkt me duidelijk.. tarantula vindt je alleen maar leuk als je op het niveau van bud spencer en terrance hill zit



Dan heb jij nog veel te leren om op dat niveau te komen.

En nu opkankeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ey Bud Spencer is da man


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:12 schreef Lord Ibex het volgende:
ja als 11 bent


Zo, die zit! Ik vermoed dat Chelman daar zwaar van onder de indruk zal zijn!

edit: te laat

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-10-2004 22:17]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2004 22:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo, die zit! Ik vermoed dat Chelman daar zwaar van onder de indruk zal zijn!


Ik beef daadwerkelijk in mijn stoel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 22:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 oktober 2004 22:16 schreef Lord Ibex het volgende:
lijkt me duidelijk.. tarantula vindt je alleen maar leuk als je op het niveau van bud spencer en terrance hill zit



Ook weer een nare zin, maar ik snap je wel.

Denk ik.

Al vind ik die films heerschen, maar goed.


Oud Vuil.


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:18 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

volgens mij heeft chelman de regels niet gelezen over het woord op....eren

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 16-10-2004 22:19]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:16 schreef Jenje het volgende:
ey Bud Spencer is da man


Bud Spencer regeert de pannen van het dak.
leeft die man nog eigenlijk? Zou best wel weer eens wat films van hem en Terence Hill willen zien.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm weeknie ...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-10-2004 22:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Kan gebeuren. Als je je niet teveel stoort aan de oude stijl, en niet teveel verwacht van de effecten kan het zeker geen kwaad om Freerecordshop eens met een bezoekje te vereren.

En als jij(of anderen) nog goede oude science fiction/horrorfilms weten zou ik graag wat titels te horen krijgen. Ik heb de oudere films ook pas onlangs herontdekt.


Wat is oud? Qua horror begint het allemaal met films als Der Golem, Das Kabinett des dr. Caligari, Nosferatu, ofterwijl de Duitse silent horror films... de jaren dertig hebben vooral veel hollywood horror opgeleverd met films als Frankenstein en The Mummy.. als je een goede jaren 50 horror wilt zien moet je naar House of Wax kijken, met Vincent Price .. heersende film..

voor al het hier genoemde moet je overigens wel enigzins open staan..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2004 22:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Bud Spencer regeert de pannen van het dak.
leeft die man nog eigenlijk? Zou best wel weer eens wat films van hem en Terence Hill willen zien.

Hij leeft nog, maar is 75 jaar oud.

Volgens IMDB is hij gepromoveerd in rechten. Heheh

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2004 22:20]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 22:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Volgens mij gaat het prima met Bud.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:17 schreef webblaster wim het volgende:
Ook weer een nare zin, maar ik snap je wel.

Denk ik.

Al vind ik die films heerschen, maar goed.


Nou ik snap het niet want:

1. Tarantula is een heerschfilm
2. Bud spencer/Terence Hill heersen ook



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 22:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 oktober 2004 22:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou ik snap het niet want:

1. Tarantula is een heerschfilm
2. Bud spencer/Terence Hill heersen ook




Jamaar hij vindt, dat je dan op het niveau van 11 zit. Ofzo. Dacht ik.


Oud Vuil.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-10-2004 22:22 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:05 schreef Valorian het volgende:


Je hebt wel gelijk op een aantal punten. Zoals bijvoorbeeld The Ring die bekendheid bracht voor zijn origineel... Zoals ik al gezegd heb, is het door The Ring dat ik nogal wat Japanse films ben beginnen kijken... Maar The Ring op zich vind ik geen goede film... Toen ik de bioscoop uitkwam vond ik het enige dat de film redde, het feit was dat het meisje niet stopte met doden nadat ze haar lijk vonden. Dat zou te cliche zijn... Als dan bleek dat dit gewoon overgenomen was uit de Japanse versie, dan werd voor mij 'The Ring' gewoon een overbodige film...


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:22 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

hhahahahahaha gaaaaaaaveeee foto!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:20 schreef Valorian het volgende:
Wat is oud? Qua horror begint het allemaal met films als Der Golem, Das Kabinett des dr. Caligari, Nosferatu, ofterwijl de Duitse silent horror films... de jaren dertig hebben vooral veel hollywood horror opgeleverd met films als Frankenstein en The Mummy.. als je een goede jaren 50 horror wilt zien moet je naar House of Wax kijken, met Vincent Price .. heersende film..

voor al het hier genoemde moet je overigens wel enigzins open staan..


Merci, (en Chelman natuurlijk ook). Ik ga zeker eens wat oude films uitchecken!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:21 schreef webblaster wim het volgende:


Volgens mij gaat het prima met Bud.

Ha, cool. En dat voor een 75 jarige rechter/advocaat /wat dan ook!
Maar een film zal er wel niet meer inzitten vrees ik.


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:34 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

ben nu wel benieuwd naar hoe het met het mietje terrence gaat? (nou mietje niet verkeerd opvatten, want dat speelde hij in de meeste films gewoon, ben ooit ook 11 geweest )


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-10-2004 22:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De remake van Fantastic Four kán niet slechter zijn dan het origineel en Spider man was ook ene goeie remake.
Punisher lijkt me ook leuk.

Afgezien van Dawn of the dead vind ik verder alle remakes een slap aftreksel van het origineel.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:34 schreef Mutilator het volgende:
De remake van Fantastic Four kán niet slechter zijn dan het origineel...



Heb jij die wel eens gezien? dat moet schijnbaar een van de slechtste films ooit zijn. Maar van de nieuwe versie verwacht ik wel wat. (Met Doom )


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:37 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

spiderman vond ik echt niets aan, denk dat je de enige ben die hem wel oke vond


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:37 schreef Lord Ibex het volgende:
spiderman vond ik echt niets aan, denk dat je de enige ben die hem wel oke vond


De nieuwe Spider man films waren supergoed (op het masker van de Green goblin na dan). Volgens mij vind jij alle films die ik goed vind kut


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 22:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 oktober 2004 22:34 schreef Lord Ibex het volgende:
ben nu wel benieuwd naar hoe het met het mietje terrence gaat? (nou mietje niet verkeerd opvatten, want dat speelde hij in de meeste films gewoon, ben ooit ook 11 geweest )




Géén vrouw. Hehehe.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-10-2004 22:40]


Oud Vuil.


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:39 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

attila_de_hun :hhahaha ik denk het

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 16-10-2004 22:41]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen