IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Remakes van Films Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 16-10-2004 22:40 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:38 schreef attila_de_hun het volgende:
De nieuwe Spider man films waren supergoed (op het masker van de Green goblin na dan). Volgens mij vind jij alle films die ik goed vind kut

"Punch me, I bleed"



[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-10-2004 22:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 oktober 2004 22:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Heb jij die wel eens gezien? dat moet schijnbaar een van de slechtste films ooit zijn. Maar van de nieuwe versie verwacht ik wel wat. (Met Doom )


Ja een stukkie; Thing in een pakkie hoe nep....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 22:42 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

terrence kijkt wel een beetje boos denk je niet; hij denkt godver! krijgt bud toch nog de vrouwen en ik niet!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-10-2004 22:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:37 schreef Lord Ibex het volgende:
spiderman vond ik echt niets aan, denk dat je de enige ben die hem wel oke vond

Eeej, ik ook dat pak van the Green Goblin was een beetje briek, maar goed....

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 16-10-2004 22:43]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 22:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is spiderman dus een remake?


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 22:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:44 schreef webblaster wim het volgende:
Is spiderman dus een remake?


Er is ooit al eerder een spider-man film gemaakt. Maar dat was niet veel.


Wedjst
Usericon van Wedjst
Posted 16-10-2004 22:57 by Wedjst Wijzig reactieProfiel van WedjstQuote dit bericht

Aloha,

Ik heb van de week The Eye (Zuid koreaanse film) gekeken, die was ook best wel aardig.
Weer eens wat anders als de Hollywood producties


Wedjst
Usericon van Wedjst
Posted 16-10-2004 23:00 by Wedjst Wijzig reactieProfiel van WedjstQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Er is ooit al eerder een spider-man film gemaakt. Maar dat was niet veel.


Volgens mij is er alleen een serie en een tekenfilm serie geweest van Spiderman maar
verder nog niet.


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-10-2004 23:02 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Er is ooit al eerder een spider-man film gemaakt. Maar dat was niet veel.

Mag je zoiets dan een remake noemen, als het gewoon gebaseerd is op de comics (of een boek, toneelstuk, etc.) en er een nieuw script e.d.m. voor gemaakt is, los van eventuele voorgangers?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-10-2004 23:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:00 schreef Wedjst het volgende:
Volgens mij is er alleen een serie en een tekenfilm serie geweest van Spiderman maar
verder nog niet.

Wel een t.v film volgens imdb


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 23:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:00 schreef Wedjst het volgende:
Volgens mij is er alleen een serie en een tekenfilm serie geweest van Spiderman maar
verder nog niet.


Jawel. Ik heb die film zelf gezien. Maar dat is echt heel lang gelden (eind jaren '70 als ik het goed inschat). De special effects waren om te janken. Er kwam zelfs geen boef met speciale krachten in voor. Net zoals die oude hulkserie zeg maar.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:02 schreef Lies het volgende:
Mag je zoiets dan een remake noemen, als het gewoon gebaseerd is op de comics (of een boek, toneelstuk, etc.) en er een nieuw script e.d.m. voor gemaakt is, los van eventuele voorgangers?


Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn. Van superman komt ook weer een film evenals van batman. Zijn dat dan ook "remakes"? Ach, als de films maar goed zijn verder maakt het mij allemaal niet zoveel uit.
Maar misschien is de term remake idd beter alleen te gebruiken wanneer echt een film opnieuw wordt gemaakt waarbij de zelfde verhaallijn wordt gevolgd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-10-2004 23:13]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-10-2004 23:15 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik zou het in het geval van Superman en Batman sequals noemen... Spiderman is dan weer een beetje anders, want ik neem aan dat die nieuwe geen vervolg zijn op die van de jaren 70. Maar een echte remake vind ik het ook niet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2004 23:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:15 schreef DarknessThere het volgende:
Ik zou het in het geval van Superman en Batman sequals noemen...

Van Batman is dacht ik meer een prequel (gaat over z'n beginperiode als ik het goed heb).


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-10-2004 23:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

En een film die gebaseerd is op een TV-serie, hoe noemen we die?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-10-2004 23:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Er zijn zelfs twee Spiderman TV-films gemaakt, een in '77 en een in '78.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-10-2004 23:21 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:17 schreef Lies het volgende:
En een film die gebaseerd is op een TV-serie, hoe noemen we die?

'serienaam', The Movie?


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-10-2004 23:23 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

LOL, en elke remake gaan we "Titel, the Remake" noemen zeker?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-10-2004 23:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 oktober 2004 23:17 schreef Lies het volgende:
En een film die gebaseerd is op een TV-serie, hoe noemen we die?


Euh, bij voorbaat: Flut.

Net zoals de films, die op games zijn gebaseerd.


Oud Vuil.


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-10-2004 23:28 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

IMDb zal z'n peren zien, als er plotsklaps een aantal films die "Flut" heten per jaar uitgebracht worden.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Wedjst
Usericon van Wedjst
Posted 17-10-2004 0:50 by Wedjst Wijzig reactieProfiel van WedjstQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:25 schreef webblaster wim het volgende:
Euh, bij voorbaat: Flut.

Net zoals de films, die op games zijn gebaseerd.


Alien vs Predator was wel een aardige film trouwens. Afgezien van de titel dan


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-10-2004 0:58 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hehe bud spencer nog erg lang als avatar gehad



Wedjst
Usericon van Wedjst
Posted 17-10-2004 1:14 by Wedjst Wijzig reactieProfiel van WedjstQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 23:25 schreef webblaster wim het volgende:
Euh, bij voorbaat: Flut.

Net zoals de films, die op games zijn gebaseerd.


Alien vs Predator was wel een aardige film trouwens. Afgezien van de titel dan


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 17-10-2004 1:21 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 1:14 schreef Wedjst het volgende:
Alien vs Predator was wel een aardige film trouwens. Afgezien van de titel dan


ja oke, nu weten we het wel

maar ben het wel met je eens: AvP was goed te pruimen

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 17-10-2004 1:49]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2004 11:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 1:14 schreef Wedjst het volgende:
Alien vs Predator was wel een aardige film trouwens. Afgezien van de titel dan


Ik moet hem nog zien maar de berichten op het internet liegen er niet om. Weinig verhaal en geen "gore" (en dat is natuurlijk nog het ergste )

Maar ik dacht dat er ook nog een directors cut van zo komen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen