|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Remaks, op zich handig, maar wel het gevoel dat je bij en rerelease hebt ... het origineel blijft beter |
|
quote: Maar waarom precies? Flutverhaal? Slechte effecten? voorspelbaar? lelijke hoofdrolspeelsters ? In theorie zou je best een sterk verhaal kunnen maken van deze crossover lijkt me. |
|
Naar mijn gevoel had er veel meer in kunnen zitten maar nee Paul Anderson kiest ervoor om er een geheel cheesy film van te maken. Tenminste de bios versie dan, ik heb gehoord dat op de dvd de uncut versie komt te staan. We zullen zien. |
|
quote: Kut ik had ooit een mooie uiteenzetting geschreven hieromtrent in 'Filmtopic 8'. Die is echter gedumpt. Lain was zeker weer bezig. Het kwam er op neer dat: Alien was een goede film met mooie sfeer en wat inhoud. Predator was gewoon een domme, nutteloze actiefilm zonder enige vorm van inhoud. Alien vs Predator heeft het slechtse van beide gecombineerd en tot een losjes aan elkaar hangende 'verhaal' omgebouwd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heeft iedereen deze film al gezien behalve ik? |
|
Nee, ik heb em ook niet gezien. |
|
quote: okee, bedankt . zonde , een gemiste kans dus. Niette hopen dat dit een eventuele nieuwe alienfilm dwarsboomt. |
|
De uncut dvd kan misschien nog verandering brengen.. Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt van Ju-on, die Japanse horrorfilm, genaamd The Grudge met Buff..ik bedoel Sarah Michelle Gellar. Gek genoeg is die eigenlijk niet zoveel anders.. Trailer: http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/the_grudge/ |
|
Wat ik in de trailer zag lijkt inderdaad op de Japanse film, alleen jammer dat Beffy erin meespeelt. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 17-10-2004 12:42] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2319&item=3845088731&rd=1 Inclusief de posters van de eerder besproken King Kong en War of The Worlds. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ach welnee man, Predator heerst en als je dat niet kan inzien dan is een actiefilm niet voor jou bedoeld. Het is een klassieker! En ja AvP heeft de boot gemist, maar de dir. cut kan er nog wat aan gaan veranderen. Ff wachten dus. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Slecht geacteerd Slechte actie Slechte effects Slechte 'verhaal' Het zou zelfs een belediging voor de intelligentie van Kanzi de chimp zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-10-2004 13:07] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HEEEEEY jongens...weten jullie wel wie er in dat pak van Predator m0f0 himself zit? Suck my piss |
|
quote: Een of andere homo die aan AIDS stierf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
je wist het al? Suck my piss |
|
Ja, sorry. Toevallig op IMDB gelezen nadat ik AvP heb gekeken. Scarface blijft een goede remake. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ken geen betere. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[offtopic] check dien mail ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |