IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Remakes van Films Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 1:14 schreef Wedjst het volgende:
Alien vs Predator was wel een aardige film trouwens. Afgezien van de titel dan


Zelden heb ik zo een aanfluiting mogen aanschouwen. Wat een enorme zaadfilm was dat zeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Remaks, op zich handig, maar wel het gevoel dat je bij en rerelease hebt ... het origineel blijft beter


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2004 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 11:45 schreef Chelman het volgende:
Zelden heb ik zo een aanfluiting mogen aanschouwen. Wat een enorme zaadfilm was dat zeg.


Maar waarom precies? Flutverhaal? Slechte effecten? voorspelbaar? lelijke hoofdrolspeelsters ?

In theorie zou je best een sterk verhaal kunnen maken van deze crossover lijkt me.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 17-10-2004 11:56 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Naar mijn gevoel had er veel meer in kunnen zitten maar nee Paul Anderson kiest ervoor om er een geheel cheesy film van te maken.

Tenminste de bios versie dan, ik heb gehoord dat op de dvd de uncut versie komt te staan. We zullen zien.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 11:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 11:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar waarom precies? Flutverhaal? Slechte effecten? voorspelbaar? lelijke hoofdrolspeelsters ?

In theorie zou je best een sterk verhaal kunnen maken van deze crossover lijkt me.


Kut ik had ooit een mooie uiteenzetting geschreven hieromtrent in 'Filmtopic 8'.

Die is echter gedumpt. Lain was zeker weer bezig.

Het kwam er op neer dat:

Alien was een goede film met mooie sfeer en wat inhoud.
Predator was gewoon een domme, nutteloze actiefilm zonder enige vorm van inhoud.

Alien vs Predator heeft het slechtse van beide gecombineerd en tot een losjes aan elkaar hangende 'verhaal' omgebouwd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2004 11:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Heeft iedereen deze film al gezien behalve ik?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 11:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, ik heb em ook niet gezien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2004 12:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
Kut ik had ooit een mooie uiteenzetting geschreven hieromtrent in 'Filmtopic 8'.

Die is echter gedumpt. Lain was zeker weer bezig.

Het kwam er op neer dat:

Alien was een goede film met mooie sfeer en wat inhoud.
Predator was gewoon een domme, nutteloze actiefilm zonder enige vorm van inhoud.

Alien vs Predator heeft het slechtse van beide gecombineerd en tot een losjes aan elkaar hangende 'verhaal' omgebouwd.


okee, bedankt . zonde , een gemiste kans dus.
Niette hopen dat dit een eventuele nieuwe alienfilm dwarsboomt.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 17-10-2004 12:07 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

De uncut dvd kan misschien nog verandering brengen..

Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt van Ju-on, die Japanse horrorfilm, genaamd The Grudge met Buff..ik bedoel Sarah Michelle Gellar. Gek genoeg is die eigenlijk niet zoveel anders..

Trailer:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/the_grudge/


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-10-2004 12:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat ik in de trailer zag lijkt inderdaad op de Japanse film, alleen jammer dat Beffy erin meespeelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 17-10-2004 12:42]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 12:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2319&item=3845088731&rd=1

Inclusief de posters van de eerder besproken King Kong en War of The Worlds.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2004 12:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
Kut ik had ooit een mooie uiteenzetting geschreven hieromtrent in 'Filmtopic 8'.

Die is echter gedumpt. Lain was zeker weer bezig.

Het kwam er op neer dat:

Alien was een goede film met mooie sfeer en wat inhoud.
Predator was gewoon een domme, nutteloze actiefilm zonder enige vorm van inhoud.

Alien vs Predator heeft het slechtse van beide gecombineerd en tot een losjes aan elkaar hangende 'verhaal' omgebouwd.


Ach welnee man, Predator heerst en als je dat niet kan inzien dan is een actiefilm niet voor jou bedoeld. Het is een klassieker!
En ja AvP heeft de boot gemist, maar de dir. cut kan er nog wat aan gaan veranderen. Ff wachten dus.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 13:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 12:56 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach welnee man, Predator heerst en als je dat niet kan inzien dan is een actiefilm niet voor jou bedoeld. Het is een klassieker!



Slecht geacteerd
Slechte actie
Slechte effects
Slechte 'verhaal'


Het zou zelfs een belediging voor de intelligentie van Kanzi de chimp zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-10-2004 13:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-10-2004 13:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

HEEEEEY jongens...weten jullie wel wie er in dat pak van Predator m0f0 himself zit?


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 13:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 13:09 schreef skullfuck het volgende:
HEEEEEY jongens...weten jullie wel wie er in dat pak van Predator m0f0 himself zit?


Een of andere homo die aan AIDS stierf.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-10-2004 13:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

je wist het al?




Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 13:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, sorry. Toevallig op IMDB gelezen nadat ik AvP heb gekeken.


Scarface blijft een goede remake.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-10-2004 14:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 13:16 schreef Chelman het volgende:



Scarface blijft een goede remake.




Ik ken geen betere.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-10-2004 14:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic]
check dien mail !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen