IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gebroken gezin Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 22:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wie heeft gescheiden ouders; hoe oud was je toen ze scheidden en hoe lang is dat geleden?

Hoe ga je er nu mee om?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 22:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor mij is het 13 jaar geleden; ik was toen 12 en toen is mijn interesse voor metal ontstaan. Zal geen toeval zijn.

Het schijnt dat je er ondertussen wel over zoiets heen moet zijn gekomen, maar het blijft echt ongelofelijk KUT!!!!

Haatgevoelens, depressie en verdriet lijken maar niet te slijten )om maar te zwijgen over de negatieve bias) en een therapeut wordt overwogen.

Is dit normaal?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 20-11-2001 22:58 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Vaak vinden mensen het raar om naar een psychiater te gaan maar dit is natuurlijk een achterlijk taboe. Het kan vreselijk opluchten om effe tegen iemand te praten die er helemaal buiten staat. Veel mensen vinden dit een grote stap maar je kan het beter wel doen omdat het gewoon erg oplucht. Het is ook zo raar dat mensen denken dat er echt iets mis met je moet zijn om naar zo iemand toe te stappen maar dit hoeft niet je kan ook gewoon effe in de knoop zitten.

En jah ik doe een sociale opleiding SPW(vandaar al dit gelul, zit wel een kern van waarheid in denk ik.)


Black Metal ist krieg :-)


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 20-11-2001 23:01 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Misschien heeft dit totaal niet met jou te maken maar ik vond het wel een toepasselijk topic om het bovenstaande even neer te zetten. Sorry als ik offtopic lul.


Black Metal ist krieg :-)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 23:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Bedankt voor de tip. Ik kan mijn opluchting wel bij vrienden en vriendinnen vinden; een therapeut is toch een stapje verder.

Het gaat mij echter meer om sympatisanten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2001 23:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 23:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb zelf geen gescheiden ouders, heb het op gezinsgebied denk ik altijd erg goed gehad.. Ken wel veel mensen die met deze situaties te maken hebben gehad, omgang ermee variƫerde bij hen van weinig moeite tot erg grote problemen en chaos..
Ik heb er zelf dus geen ervaring mee, maar ik denk dat de manier van omgaan met zo'n situatie aan heel veel dingen ligt, bijvoorbeeld:

- Leeftijd op moment van scheiden (ivm begrijpen van en begrip hebben voor situatie)
- Reden van scheiden ouders
- Gemakkelijkheid en duur van de scheiding voor ouders
- Broers/zussen
- vrienden
etc etc..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2001 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vooral ook interpretatie; verraad!!!!

Mar ik zou wel eens van meer mensne willen horen; kan me niet voorstellen dat ik de enige ben!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2001 4:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 8:28 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ja mijn ouders zijn ook gescheiden, nog niet zo heel lang (paar jaar) geleden. Maar ik heb er niet veel moeite mee, ik was het huis al uit toen het gebeurde. Maar ook m'n broertje en zusjes die toen nog thuiswoonden kunnen er redelijk mee omgaan al was het voor hun toch heel anders. Het was ook niet echt met ruzie en dat scheelt een hele hoop...



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-11-2001 9:13 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 15 was, de ellende heeft voortgeduurd tot ik 19 was en sleept nog steeds een beetje (ben nu 21).
Ik heb in die tijd behoorlijk mijn school verkloot en veel te veel gaan zuipen/uitgaan enzo. Het ging direct beter toen ik het huis uit ben gegaan na eerst bij mijn moeder en daarna bij mijn vader gewoond te hebben. Dat creƫerde een afstand waardoor ik mijn leven ook weer op orde kreeg.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-11-2001 9:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Mn moeder is gescheiden toen ik 5 was en toen ik 19 was, dus 2 keer meegemaakt, (kankerouders, meer zeg ik er niet over)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 14:44 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

mijn ouders zijn gescheiden toen ik 12 was heb er nooit echt moeite mee gehad. ze hebben bijde weer iemand in hun leven en het gaat ok. ik heb mijn eigen leven maar bezoek ze beide.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-11-2001 17:01 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ouders zijn gescheiden toen ik 3 jaar was, m'n vader was een vette alcoholist...vader is aan de drank op m'n 9e dood gegaan, boeide me weinig, want waarom zou ik veel geven om iemand die ik niet eens ken...
eeeennnnnn.....that's it..


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


G.
Usericon van G.
Posted 21-11-2001 17:06 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ja ja mijn ouders zijn ook gescheiden.
Maar wat hier al eerder werd gezegd klopt denk ik wel.....het helpt al een beetje als je geruime tijd op jezelf woont en wat meer afstand kan nemen......


G.
Usericon van G.
Posted 21-11-2001 17:09 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:58 schreef overturnedskewer het volgende:
Vaak vinden mensen het raar om naar een psychiater te gaan maar dit is natuurlijk een achterlijk taboe. Het kan vreselijk opluchten om effe tegen iemand te praten die er helemaal buiten staat. Veel mensen vinden dit een grote stap maar je kan het beter wel doen omdat het gewoon erg oplucht. Het is ook zo raar dat mensen denken dat er echt iets mis met je moet zijn om naar zo iemand toe te stappen maar dit hoeft niet je kan ook gewoon effe in de knoop zitten.

En jah ik doe een sociale opleiding SPW(vandaar al dit gelul, zit wel een kern van waarheid in denk ik.)


ik vind dat dit inderdaad wel eens gezegd mag worden.....Niets mis met in thrapie gaan!!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-11-2001 17:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

zolang het maar geen shock therapie is.


Bazzio Attacks!!!


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 21-11-2001 18:49 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

maar als je naar therapie gaat moe je er ook echt open voor staan. als je over nix wil praten en maar zit te zeiken van leven is kut kom je ook niet verder. ik ga nu al een tijd naar therapie, redenen? kan moeilijk met mensen comunniceren *gevoelens laten zien enzo*, kom ook nooit *close* bij iemand...komt waarschijnlijk omdat ik mn pa toenk kleiner was niet vaak zag en wij heel veel verhuisden. maar agh iedereen heeft wel wat...maar de een kan er beter mee om dan de ander... en om hulp te vragen aan iemand is echt nix mis mee... wat ik zeker weet is dat jij niet de eenigste bent die dit door maakt of zulk soort gevoelens hebt. dus hakuna matata


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-11-2001 18:51 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vind het zo raar dat zoveel mensen scheiden, dit is toch niet normaal meer


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-11-2001 19:05 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

jullie moeten blij wezen dat allebei je ouders tenminsten nog leven...mijne is zo dood als een pier...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 21-11-2001 19:16 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik vind dit een enge topic

moest gelijk aan broken home van papa roach denken
bah!


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2001 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

een scheiding hoeft niet perse negeatief te zijn. tussen mijn ouders was het gewoon over en die zijn ook uit elkaar gegaan. maar ze bleven wel vrienden en kwamen regelmatig bij elkaar over de vloer. maar ook als ze geen vrienden blijven kan het bolgens mij soms toch beter zijn. het is toch niks om als kind op te groeien waar constant ruzie wordt gemaakt en soms zelfs fysiek geweld wordt toepgepast?? in zo een geval is het dus duidelijk dat de ouders uit elkaar moeten gaan hoer erg het ook is voor het kind. wat ik wel klote vind is dat vaak de ouders elkaar zwart gaan maken bij zo een kind en dan wordt het pas erg. ween kind moet gewoon zijn beide ouders kunnen zien en gescheiden ouders mogen zo een kind hierin niet nmisbruiken om hun eigen frustraties te kunnen botvieren.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-11-2001 21:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ben hiervan gespaard gebleven...maar ik ken veel mensen die niet zoveel geluk hadden...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-11-2001 22:53 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mensen die scheiden en kinderen hebben zijn zeer egoistisch en moeten door hebben dat ze een behoorlijke schade kunnen toebrengen aan hun kind. Face it, als je kinderen hebt leef je voor HUN tot ze het huis uit zijn, daarna kun je weer aan jezelf denken.

Maar misschien denk ik er nogal makkelijk over, als je idd een drinkende ouder hebt die het de andere ouder onmogelijk maakt om fatsoenlijk samen te leven dan mag die ene drinkende ouder zich de potentiele mislukking van zijn/haar kind aanrekenen.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 21-11-2001 22:59 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Mijn ouders zijn niet gescheiden,
maar het komt wel bij mij in de familie voor.

Pasgeleden zei de vrouw van mijn neef tegen hem, onder het avondeten, dat ze bij hem weg wou.
Ze hebben drie kinderen, allen nog onder de 15 jaar.

Nu woont mijn neef ergens in een hutje op de hei (bij wijze van spreken) zich afvragend waarom.


Heads I win, tails you lose


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 21-11-2001 23:26 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:


Het gaat mij echter meer om sympatisanten.


Ik ben best een sympatisant,mijn vrouw heeft het zelfde meegemaakt,en het heeft haar jaren gekost om daar mee in het reine te komen,het geen ook met zich mee bracht dat wij niet eerder aan kinderen konden beginnen voor dat zij de zaken goed op een rijtje had,
wat mij brengt tot jouw reactie in het "gore foto topic van you know who" ,dat getuigt mij niet van veel empathisch vermogen.
Het was geen doordachte reactie.

[Dit is absoluut niet hatelijk of kleinerend bedoeld,maar serieus]




---edit---
hele teksten in bold heeft geen zin, dus dat heb ik verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 21-11-2001 23:35]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-11-2001 2:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 november 2001 23:26 schreef lestat het volgende:
wat mij brengt tot jouw reactie in het "gore foto topic van you know who" ,dat getuigt mij niet van veel empathisch vermogen. Het was geen doordachte reactie. [Dit is absoluut niet hatelijk of kleinerend bedoeld,maar serieus]



Daar wil ik wel serieus op reageren; heb toendertijd een behoorlijk morbide kant erbij gekregen. (De duistere kant van de mens is een van mijn fascinaties) Overigens niet zonder (zelf)spot. Daar kwam die reaktie vandaan; daarnaast ben ik af en toe een impulsieve flapuit. Kan adrem/gevat werken, maar ook ondoordacht overkomen; is echter altijd oprecht.
Tel die twee zaken op en je hebt de reden; empathie was op dat moment het doel niet; geen kwestie van onvermogen! Gewoon meningsuiting; 'culturele correctheid' telde toen ff niet.
Ik kan het wel gaan verdedigen met "t is maar een plaatje; interpretatie/beleving is in 'het oog van de beschouwer'" en "je kunt het zien als extreme kunst en/of fascinerende cultuuruiting" maar ik heb geen zin hierover voor mijn 'gelijk' of 'trots' te gaan vechten want je tegenargument telt gezien de positie waarvanuit je praat. Excuses maken hierover tegenover de aanwezige ouders lijkt me dus gepast.

Bij deze de nederige weldoordachte excuses!

Ennuh; ik hoop dat mensen daar genoegen mee nemen; 'k ben nou wel soft genoeg geweest!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2001 4:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-11-2001 9:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 22:53 schreef TNightmare het volgende:
Mensen die scheiden en kinderen hebben zijn zeer egoistisch en moeten door hebben dat ze een behoorlijke schade kunnen toebrengen aan hun kind. Face it, als je kinderen hebt leef je voor HUN tot ze het huis uit zijn, daarna kun je weer aan jezelf denken.
Hoewel ik niet uit een gezin met gescheiden ouders kom en ik dit in jouw ogen dus misschien niet goed kan beoordelen ben ik het niet met je eens! Ik ben van mening dat een scheiding niet goed is voor kinderen, maar een goede harmonie verlopen scheiding (en dat zijn de ouders aan hun kinderen verplicht!) is beter dan een jeugd doorbrengen in een gezin waarin constant een gespannen sfeer heerst omdat pa en ma eigenlijk niet meer (voldoende) van elkaar houden. Wel lijkt het me belangrijk dat kinderen contact houden met beide ouders...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen