|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AHHHHHHHHHHH!!! SUPER VETTE CLIP!!! Heb 'm -denk ik- al 13 jaar niet meer gezien sinds onze video ervan naar de klote ging. ...en tering dat ik nog niet in dit topic had gereageerd! |
|
Haha ja, "Into Darkness" is geniaal. Mooi man, die beelden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De enigste band die ook het niveau van Winter haalde vond ik was Disenbowelment uit Australie. |
|
quote: Hehe ik zie um nu pas. Maar,wooow, vette clip. Lekker heavy en nog 3 keer zo veel bas dan op het album .. |
|
From what I've gathered, Eternal Frost is Winter's 1989 demo pressed on CD by Nuclear Blast Records. The fourth track, "Blackwhole", was originally titled "Hour of Doom" on the demo tape. "Manifestations I" is an experimental noise piece that was added to this release as a bonus track (would be nice to get more info on this song). Eternal Frost was coupled in its entirety with Into Darkness on Nuclear Blast's recent digipak re-issue. http://www.doomgrind.cjb.net/ |
|
ik hou me aanbevolen voor alle winter releases, ik heb een leuke ruillijst. This is Zodiac speaking... |
|
quote: De moeite waard ? Nauwelijks. Maar wel leuk om eens te horen. Het klinkt allemaal wat minder depressed IMO. lampje |
|
Er is ook een Live in NY opname. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oja? Waar dan? |
|
quote: ken die band niet en dit nummer is wel erg vet!!! lijkt wel iets op een wat meer ontwikkelde hellhammer maar dat geeft natuurlijk niks. |
|
Dan zou ik die cd maar eens checken, attila. Echt een geweldige release in het doomgenre, één van de beste! |
|
Juist! |
|
Met een super cult geluid |
|
Er zijn eigenlijk nog maar 3 cd's uit het doomgenre die ik nog wel eens beluister, winter dus en de eerste paradise lost en de eerste cathedral. Wát een platen. |
|
Die stijl komt nog steeds redelijk voor hoor .. zijn veel bands geïnspireerd door die stijl. |
|
Dat zal best, maar of ik daar nog zin in heb om te beluisteren. Ach, ik ben gewoon en ouwe zeikerd. Vroeger, weet je wel. |
|
diSEMBOWELMENT vind ik ook nog wel in je rijtje passen, Wim. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Aorgh, disembowelment is zo intens gaaf Wim moet adn de rerelase waar de demo bij zit kopen old school geluid |
|
Into Darkness, pure cult www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Die heb ik alleen op een bandje staan. |
|
|
|
Zo .. Into darkness en Eternal Frost in huis godver wat heerst dit zeg |
|
ook de originele single? signature |
|
Eternal Frost bedoel je? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |