|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
heersch, heersch, heersch... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Volgens mij heeft er nooit echt een keyboard speler in Winter gezeten, zal wel tape zijn? Current line-up John Alman - Vocals, Bass Stephen Flam - Guitar (Thorn) Joe Goncalves - Drums Former/past member(s) Scott Lewis - Drums (Brutal Truth, Exit-13) |
|
quote:Hmm... volgens mij ben ik hier in de war trouwens. |
|
Uit het cd boekje: They didn't need keyboards to build upthe melancholic mood - instead they used low-tuned guitars implemented by echo effects. |
|
Ik was in de war met Dusk. |
|
Nice, altijd erg van gecharmeerd geweest. Maar betwijfel wel of het live interessant is. |
|
De mannen zijn nu ook al tegen de veertig of daar al voorbij dus het is de vraag of ze het tempo nog wel bij kunnen benen. Het zal misschien wel wat langzamer zijn. |
|
Hehehe. Oordeel zelf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote::') :') :') |
|
quote: Ik ben niet zo'n Winter-fan maar dit is wel erg vet! Afgezien van de zang doet het me aan Tekhton denken (of andersom). Drummer mept ook een lekker potje weg! |
|
quote: Ik moet mezelf even corrigeren, additional keyboards worden gedaan door Tony Pinnisi. Wel keyboards dus op de cd. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-04-2011 22:27] |
|
aan de ene kant ontzettend gaaf dat live nummer, het nadeel is dat ik nu elke keer als ik winter beluister die koppen erbij zie..... was toch altijd een beetje de charme van winter, gewoon de muziek en geen gezichten erbij. hopen dat ze niet ook ineens nog een album menen te moeten maken. |
|
quote: Die schijnt pas een maand of twee mee te doen, meen ik eerder vandaag ergens gelezen te hebben. Klinkt aardig baas in ieder geval. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Vandaar je username? |
|
Ik heb ooit wel eens een site gezien waar ook een foto op te zien was uit lang vervlogen tijden. come.to/winter of zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt goed maar ziet er niet heel denderend uit. Maar ik denk dat het op Roadburn een stuk beter tot zn recht moet komen, ook met visuals en dergelijke. |
|
Zou me geen reet kunnen schelen hoe het er live uit ziet. Ogen dicht, luisteren en gaan. Heel langzaam gaan! Oja, die foto. Walla: Zo, daaaag anonimiteit vroeger en nu. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-04-2011 17:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hahaha, neuh, was meer een niet doordacht iets, aangezien mijn gebruikelijke nick al bezet was, en ik op dat moment plaatje van impetigo zat te luisteren... en ja die foto ken ik ook wel, alleen die video is toch net ff anders, ja ik weet het.... ik ben moeilijk. maar zou het toch erg interresant vinden om het live te zien. idd, ogen dicht en gaan.... |
|
quote: Absoluut. Ik verheug e er nu al op. Inderdaad ogen dicht en genieten maar. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Moet dit schijfje ook maar eens bemachtigen, kan ik eindelijk die oude (opgenomen) teep weg doen! |
|
quote: Dan heb je geluk, want Into Darkness is onlangs (week of twee, drie geleden) door Southern Lord op CD en op vinyl heruitgegeven. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Op Roadburn de LP maar eens aanschaffen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |