IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Winter Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 19-03-2020 21:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Gaaf nummer.


bub


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-03-2020 18:17 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ben eigenlijk teleurgesteld. De 2de Serpentine Path album klinkt een stuk beter.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-03-2020 15:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Sorry maar wat een bagger..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 23-03-2020 15:41 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Valt mij ook tegen. Ik had me voorgenomen de plaat alvast te bestellen, maar na dit eerste nummer een paar keer gehoord te hebben zie ik daar vooralsnog even van af.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-02-2021 19:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-02-2021 8:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat Göden nog terug zien komen in een aantal jaarlijstjes, maar vind het nog steeds zeer matig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 19-02-2021 18:53 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ik moet het nog steeds even goed luisteren. Komt er ook maar niet van. Dat interview was wel de moeite waard.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 19-02-2021 22:39 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

interview gelezen.
Ik vind het maar vreemd te lezen dat die Winter plaat geflopt zou zijn.
Ik heb die Future Shock cd ook in de kast staan, ik heb ook de vinyl versie gehad, volgens mij ook van Future Shock, en ik ben nou echt niet zo'n verzamelaar van obscuur materiaal. Ik heb dat spul volgens mij in '93 of zo gekocht, en een paar vrienden van me kenden het toen ook al....

Wat ik overigens grappig vond om te lezen, is de link tussen punk en metal. En dat doet me denken aan de plaat van Coffinworm, die heeft ook zo'n zelfde link, en die doet me ook heel erg veel aan Winter denken qua sound/feel, ook al is de muziek toch iets anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 19-02-2021 22:40]


lampje


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 20-02-2021 7:56 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Future shock cd heb ik ook, gekocht toen ie uitkwam. Future shock heeft geen vinyl van deze plaat uitgebracht, Nuclear blast heeft dat in 1992 gedaan net als de heruitgave van de CD. LP wordt aan het eind van kant A weggedraait om er op kant B weer in te komen. Ik prefereer de CD versie


Niles_
Usericon van Niles_
Posted 20-02-2021 12:37 by Niles_ Wijzig reactieProfiel van Niles_Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 22:39 schreef Lampje het volgende:
interview gelezen.
Ik vind het maar vreemd te lezen dat die Winter plaat geflopt zou zijn.
Ik heb die Future Shock cd ook in de kast staan, ik heb ook de vinyl versie gehad, volgens mij ook van Future Shock, en ik ben nou echt niet zo'n verzamelaar van obscuur materiaal. Ik heb dat spul volgens mij in '93 of zo gekocht, en een paar vrienden van me kenden het toen ook al....


Dat had ik ook. Ik ken ze van de Death is just the beginning 3 verzamelaar. Een broer van een vriend had het volledige album. En dat was nou niet iemand die de underground uitploos.

Misschien in Europa meer succes dan in de VS, en voelt het daarom als flop?

Edit: Dat het na enkele jaren pas wat tractie kreeg (door NBlast) zal te laat zijn geweest...

[Dit bericht is gewijzigd door Niles_ op 20-02-2021 12:43]


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 20-02-2021 12:53 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2021 12:37 schreef Niles_ het volgende:


Misschien in Europa meer succes dan in de VS, en voelt het daarom als flop?



In een ouder interview gelezen dat bij optredens in de usa publiek op de grond ging liggen "slapen" wegens te langzaam


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-02-2021 13:38 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Haha dat komt me inderdaad bekend voor uit een ander interview.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2021 14:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2021 12:53 schreef BongoBongo het volgende:
In een ouder interview gelezen dat bij optredens in de usa publiek op de grond ging liggen "slapen" wegens te langzaam

Beste manier om naar deze muziek te luisteren. Lang geleden dat ik Into Darkness nog eens gehoord heb, snel op de lijst zetten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 21-02-2021 11:13 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Haha! Ja, soms wel inderdaad. Zo heb ik het enige optreden dat ik heb meegemaakt van Tool niet gezien. Ja, stukjes dan, want ik heb voornamelijk met mijn ogen dicht staan luisteren. Nou was er bij Tool ook niet veel te zien moet ik zeggen, maar, de muziek kwam wel optimaal binnen. En ik kan me zeker voorstellen dat de muziek van Winter daar ook om vraagt, vooral als de vloer lekker mee aan het trillen is!


lampje


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-02-2021 13:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bij de meeste shows die ik bezoek sta ik 80 procent van de tijd met mijn ogen dicht. Het gaat me om de muziek en die komt dan prima binnen.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-02-2021 14:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 21 februari 2021 13:12 schreef Dirge for november het volgende:
Bij de meeste shows die ik bezoek sta ik 80 procent van de tijd met mijn ogen dicht. Het gaat me om de muziek en die komt dan prima binnen.


Precies hetzelfde hier. Ik kijk meestal de eerste minuten naar wat er op het podium gebeurt en dan ga ik me meer focussen op de muziek.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-02-2021 17:58 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Doom/death deed het sws veel beter in Europa in de VS. Dat de plaat hier in NL relatief makkelijk tegenkwam is ook niet zo raar gezien hoeveel doom/death er in Nederland was.



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen