|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En wat heeft dat met Balkenende te maken? Bovendien is FDR er wel aan overleden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hmm...geen eens gangreen? wat een kutverhaaltje.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-11-2004 17:13] Suck my piss |
|
|
|
quote: Diep van binnen ben ik het met hem eens. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Ik ook ja. Gezeik toch altijd van die SP-ers. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Jezus wat zitten er toch trieste lui op dit forum. Laten we het maar weer gezellig over de Tokkies gaan hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Gelukkig geef jij het goede voorbeeld door geen stoere praat te gebruiken als het over politiek gaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:En wat heeft dat te maken met wat ik zei? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jou aanwezigheid op dit forum ook, je vindt zo'n uitspraak die jij doet wel normaal? Ik hoop maar dat het niet serieus is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Of Balkenende leeft of dood is intresseert mij beide niet. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik hoop dat als ik later groot ben ik net zo stoer ben als barabas, leviantica, arrebar e.a. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik voel me gevleid Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Dan dwing je me het land van jou te bevrijden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat Balkenende met een zielig voetje gewoon een paar maand verstek laat gaan. De miet. Maar FDR was dan ook een Jood. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De topictitel klopt als een zwerende vinger (of voet...) |
|
quote:Het is een geval van de pot verwijt de ketel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik hoop dat Wouter Bos een klaplong krijgt |
|
quote:2! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik stem voor preventieve politieke ruiming! Anarchie! De buren hebben een nieuwe auto! |
|
dat dit topic waardig is...... |
|
quote: En meneer Marijnissen mag daarbij aids krijgen en Halzema besmetten. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Leer begrijpend lezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jullie zijn echtwel niet lief. |
|
quote: Blaaaat... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |