|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die zin kan ik niet helemaal begrijpend lezen Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Ik ook niet. Maar ja, Arrebar is dan ook een vage linkse hippie |
|
Maar, vage linkse hippies heerschen, zoals iedereen inmiddels wel weet. Edit: Ik ken weinig rechtse hippies? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-11-2004 0:38] |
|
quote: je kan al niet eens een normaal antwoordt geven? Domme doos "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ANTWOORDT?????????? Schaar jezelf bij de domme dozen |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ben je echt zo dom? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 02-11-2004 12:31] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ach ja, lullig voor 'm. Ik hoop dat 't weer helemaal goed gekomen is. (en ja, ik ben een linkse hippie) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: lol Van mij mag hij T.van Gogh achter na Wiegen Meister ! |
|
quote:Echt, mensen die dit soort uitspraken doen moeten hun bek houden. Je bent een idioot. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat meen je toch niet he? Ik mag die Balkenende ook absoluut niet, en ik ben ook tegen het beleid van 'zijn' kabinet. Maar dan nog wens ik hem niet dood. Ik ben van mening dat dit het laatste is naar waar we moeten afglijden (dwz andere mensen dood wensen). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ohh de spelling guru's komen er weer bij. Sinds wanneer tik jij alles vautloos? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Als je iemand op fouten wijst, moet je zelf geen fouten maken, staat erg dom. En antwoord met dt schrijven is wel erg dom, aangezien het in die zin niet in eens een werkwoord is .. |
|
quote: Who gives a fuck, ik doe geen nederlands als studie. Daar heb ik wel de spellingscontrolle voor slimmerik. Misschien kan je me ff uitleggen hoe RPC werkt in een distributed system. Ja dat weet je vast wel Point made, hoop ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Oeh sorry hoor Einstein ... Zullen we het eens over luchtstromen gana hebben anders .... |
|
quote: Lijkt me interessant "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mail me maar, dan leer ik je wel het één en ander. By the way, Bakellende is genezen. Slotje! |
|
quote: Kankermoslim |
|
Die gozer is zo suf dat hij prima door kan gaan als een bijna dooie... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 0:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een zombie dus |
|
quote: Dat wist ik al FF normaal. Tot nu toe heb ik alleen moeten inleveren met dank aan balkenende. Tis dat ik door omstandig heden thuis woon momenteel, anders had ik nu op straat gestaan door onze balkenende.Gelukkig heb ik een tussen weg gevonden, maar de andere gedupeerde die dat niet kunnen, trieste zaak. Dus als ik moet kiezen om te overleven hij of ik,........ quote: Hij "mag" hem achter na, ik heb niet geroepen van "MOET" quote: Ik vond Teo wel relaxed, en lef vol ! Ik doelde er op,dat ik liever balkende ziet gaan. Wiegen Meister ! |
|
quote: Inderdaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat heb je moeten inleveren? Waarom vind je het terecht dat anderen voor je kosten moeten opdraaien? Verder heb je net een nieuwe motor gekocht, dus zo armlastig ben je niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Volgens mij kun je ipv een motor kopen heel wat maandjes huur dokken. Dan nodat 'inleveren' waar jij het over hebt is in het belang van de gehele natie en latere generaties. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |