|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoorde zojuist dat wij spelen van 19.45 tot 20.15 uur. Kwartiertje eerder dus. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Niet streng? Absoluut niet streng wat camera's betreft. Of de band moet er iets tegen hebben. |
|
quote: Ik werk er. Maar geen probleem dus zoals ik al zei. |
|
quote: Weet iermand hoelang Mercenary speeld? |
|
quote: Da's mooi, dankjewel. Evergrey heeft er niks op tegen als ik daar foto's ga maken, dat weet ik 100% zeker. (bij de DVD-opnames in Gothenburg geen foto's gemaakt, had het netjes gevraagd vantevoren en ze wilden niet dat er foto's werden gemaakt. Komt Tom na het optreden vragen of ik nog foto's heb om te gebruiken voor de DVD, duh! Hij mag nu dus niks zeggen) Tja, Martijn zou nog roet in het eten kunnen gooien (dankje Martijn, we zullen nu nog iets eerder vertrekken dan maar) |
|
Kan ik trouwens nog een paar zm'ers daar treffen. Ik kom er voor een i-view en het concert helemaal meepikken lijkt me stukken gezelliger als dat niet in mijn eentje is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja Henk, bij ons arrogante rocksterren is dat absoluut verboden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ja ja, het is bijna zover... Wordt een heerschend lang weekend! Evergrey, SInterklaas, AMM, Sinterklaas Edithoer: Ver&*#@%*^#*!@ typefouten! [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 29-11-2004 19:38] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
hey cool martijn ik kom kijken my fwogs eat wowms!! |
|
quote: speelt of zal spelen. |
|
quote: vanaf een uurtje of 22.00 ben ik achter de (kleine?) bar te vinden. Vanaf daar kun je ook mooi op het podium kijken |
|
quote:Is goed! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
...jeuheu ik kom ook een kijkje nemen!!, het is tenslotte om de hoek |
|
Oeh kwart voor 8 al.. dat wordt opschieten.. Succes alvast Frartijn! |
|
GVD ik kom niet meer Kut Essent jaarafrekening binnen klotezooi.. Veel plezier iig. |
|
hm intresant ,mischien kom ik ook ff een kijkje nemen.. |
|
quote: Thanks! Jammer dat je er niet bij kunt zijn Mank. Volgende keer beter. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
..tsja, tegenwoordig moet je echt gaan passen en meten of het financieël mogelijk is ergens heen te gaan... ik weet niet hoe ze het voorelkaar hebben gekregen maar er blijft een stuk minder over als alle vaste lasten betaald zijn. Dat was wat jaartjes geleden wel anders van een (ongeveer) zelfde loon. Maar ja, ik wil Evergrey en de Arnhem Metal Meeting niet missen!... dus ga de rest van de maand wel boodschappen doen bij de Aldi enzo. (damn Aldi bier :-S ) |
|
quote: "spreek zinnig of zwijg" |
|
quote: koop een luier |
|
quote: Moet ik je dan alwéér verschonen? |
|
Ik weet niet waar jij 's nachts over fantaseert... |
|
Hehehe, alvast een boksring afhuren? Zucht, moet ik morgen eerst naar de Hema fietsen, door de stad heen, waar mensen mij weer aan gaan houden of ik tijd het voor het een of andere goede doel... Nee! En dan vervolgens fijn naar Arnhem! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
hahah zeurkousje!! Ik sta alleen niet achter de bar maar backstage hoor ik net. Die mannen van evergrey, die waren toch heel knap? whaha |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |