IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 2 december: Evergrey + The Dust Connection in de Willemeen, Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 25-11-2004 20:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Thanks Ghoullie! Ik zorg dat ik ze rond 19.00u een keer op kom halen bij de Hema.

En qua cameras kun je bij de Willemeen best veel mee naar binnen nemen.... Ze zijn niet superstreng, althans niet voor zover ik gemerkt heb...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-11-2004 14:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoorde zojuist dat wij spelen van 19.45 tot 20.15 uur. Kwartiertje eerder dus.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2004 14:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Niet streng? Absoluut niet streng wat camera's betreft. Of de band moet er iets tegen hebben.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2004 14:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 20:30 schreef Havermout het volgende:
ghoulliette, ik begrijp dat jij 'kind aan huis' bent in de Willemeen. Op de site kan ik hier niks over terugvinden, maar hoe is het camerabeleid (lees fototoestel) van de Willemeen?

Komt mijn (digitale) spiegelreflex langs de ingangscontrole?

Ik werk er. Maar geen probleem dus zoals ik al zei.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-11-2004 14:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 14:38 schreef Daops het volgende:
Hoorde zojuist dat wij spelen van 19.45 tot 20.15 uur. Kwartiertje eerder dus.

Weet iermand hoelang Mercenary speeld?

Havermout
Usericon van Havermout
Posted 29-11-2004 14:57 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 29 november 2004 14:44 schreef ghoulliette het volgende:
Niet streng? Absoluut niet streng wat camera's betreft. Of de band moet er iets tegen hebben.

Da's mooi, dankjewel. Evergrey heeft er niks op tegen als ik daar foto's ga maken, dat weet ik 100% zeker. (bij de DVD-opnames in Gothenburg geen foto's gemaakt, had het netjes gevraagd vantevoren en ze wilden niet dat er foto's werden gemaakt. Komt Tom na het optreden vragen of ik nog foto's heb om te gebruiken voor de DVD, duh! Hij mag nu dus niks zeggen)

Tja, Martijn zou nog roet in het eten kunnen gooien (dankje Martijn, we zullen nu nog iets eerder vertrekken dan maar)

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-11-2004 17:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kan ik trouwens nog een paar zm'ers daar treffen. Ik kom er voor een i-view en het concert helemaal meepikken lijkt me stukken gezelliger als dat niet in mijn eentje is.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-11-2004 19:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 14:57 schreef Havermout het volgende:
Tja, Martijn zou nog roet in het eten kunnen gooien (dankje Martijn, we zullen nu nog iets eerder vertrekken dan maar)

Ja Henk, bij ons arrogante rocksterren is dat absoluut verboden

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

DecomposingBitch
Schwa
Posted 29-11-2004 19:37 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ja ja, het is bijna zover... Wordt een heerschend lang weekend! Evergrey, SInterklaas, AMM, Sinterklaas

Edithoer: Ver&*#@%*^#*!@ typefouten!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 29-11-2004 19:38]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Roy Segers
Usericon van Roy Segers
Posted 30-11-2004 1:28 by Roy Segers Wijzig reactieProfiel van Roy SegersQuote dit berichthttp://www.roysegers.com http://www.novact.nl

hey cool martijn ik kom kijken

my fwogs eat wowms!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2004 9:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 14:50 schreef Tormented soul het volgende:
Weet iermand hoelang Mercenary speeld?

speelt of zal spelen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2004 9:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 17:13 schreef arrebar het volgende:
Kan ik trouwens nog een paar zm'ers daar treffen. Ik kom er voor een i-view en het concert helemaal meepikken lijkt me stukken gezelliger als dat niet in mijn eentje is.

vanaf een uurtje of 22.00 ben ik achter de (kleine?) bar te vinden. Vanaf daar kun je ook mooi op het podium kijken

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-11-2004 12:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 november 2004 9:51 schreef ghoulliette het volgende:
vanaf een uurtje of 22.00 ben ik achter de (kleine?) bar te vinden. Vanaf daar kun je ook mooi op het podium kijken
Is goed!

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 30-11-2004 14:43 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

...jeuheu ik kom ook een kijkje nemen!!, het is tenslotte om de hoek

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-11-2004 14:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Oeh kwart voor 8 al.. dat wordt opschieten.. Succes alvast Frartijn!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-11-2004 21:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

GVD ik kom niet meer Kut Essent jaarafrekening binnen klotezooi..

Veel plezier iig.

Satanic Majestic
Usericon van Satanic Majestic
Posted 30-11-2004 21:23 by Satanic Majestic Wijzig reactieProfiel van Satanic MajesticQuote dit bericht

hm intresant ,mischien kom ik ook ff een kijkje nemen..

Daops
Usericon van Daops
Posted 01-12-2004 9:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2004 21:14 schreef FRNK het volgende:
GVD ik kom niet meer Kut Essent jaarafrekening binnen klotezooi..

Veel plezier iig.

Thanks! Jammer dat je er niet bij kunt zijn Mank. Volgende keer beter.

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 01-12-2004 10:21 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

..tsja, tegenwoordig moet je echt gaan passen en meten of het financieël mogelijk is ergens heen te gaan... ik weet niet hoe ze het voorelkaar hebben gekregen maar er blijft een stuk minder over als alle vaste lasten betaald zijn.
Dat was wat jaartjes geleden wel anders van een (ongeveer) zelfde loon.
Maar ja, ik wil Evergrey en de Arnhem Metal Meeting niet missen!... dus ga de rest van de maand wel boodschappen doen bij de Aldi enzo. (damn Aldi bier :-S )

Tormented soul
Posted 01-12-2004 12:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2004 9:50 schreef ghoulliette het volgende:
speelt of zal spelen.

"spreek zinnig of zwijg"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-12-2004 15:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 12:41 schreef Tormented soul het volgende:
"spreek zinnig of zwijg"

koop een luier

Tormented soul
Posted 01-12-2004 15:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 15:12 schreef ghoulliette het volgende:
koop een luier

Moet ik je dan alwéér verschonen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-12-2004 15:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik weet niet waar jij 's nachts over fantaseert...

DecomposingBitch
Schwa
Posted 01-12-2004 15:39 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, alvast een boksring afhuren? Zucht, moet ik morgen eerst naar de Hema fietsen, door de stad heen, waar mensen mij weer aan gaan houden of ik tijd het voor het een of andere goede doel... Nee! En dan vervolgens fijn naar Arnhem!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-12-2004 16:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hahah zeurkousje!!

Ik sta alleen niet achter de bar maar backstage hoor ik net. Die mannen van evergrey, die waren toch heel knap? whaha

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com