|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die naam hebben ze inderdaad een lange tijd met zich meegedragen, ik kan je echter verzekeren dat ze inmiddels met die naam hebben afgerekend en het alcoholgebruik tot aan een optreden tot een minimum beperken zoniet geheel achterwege laten. Als je goed opgelet hebt heb je ook kunnen zien dat er tijdens het optreden meer water is gedronken dan bier. en tja, na een optreden....het zijn en blijven Zweden hè |
|
quote:Hee, was jij dat? Had maar ff gezegd wie je was achteraf. Altijd leuk zm-ers te ontmoeten in het 'echte' leven. Bedankt voor je complimenten trouwens www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Even een paar foto's: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Is goed Martijn, wel jammer dat je Evergrey niet tot het einde hebt kunnen meemaken. Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Zal zorgen dat alle foto's van TDC in origineel formaat jouw richting op komen. zal straks ook nog een paar shotjes van de andere bands uppen. [Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 03-12-2004 19:34] |
|
quote: Wat She-devil schreef klopt. Maar Michael(de bassist) was om 1 uur niet meer in de bosuil hij lag al netjes in de bus. Maar toen ik uit de Bosuil vertrok om 3 uur stonden Tom(met zijn vriend Jack Daniëls), Henrik(met wat Nederlands gras in een blikje redbull als pijp gebruikt), Jonas , hun buschauffeur Henrik en de gasten van mercenary nog buiten. Maar toen ze aankwamen bij de Bosuil hebben ze naar een zwembad gevraagd en zijn ze daarheen vertrokken. En onder het eten kwamen ze nog erg nuchter over. En onder het optreden hebben ze best veel spa blauw gedronken.(behalve de buschauffeur die de bar maar al te goed wist te vinden en het muntjes systeem maar niks vind) Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: hehe maar t was wel gezellig ! is die jack nog helemaal leeggegaan?heb er in ieder geval wel nog mee geholpen.. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Evergrey heeft trouwens mooie plectrums |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Heb er ook een gevangen. Kan bij de rest van de verzameling van dit jaar(Anthrax , U.D.O. , Death Angel , Life of Agony en Cheap Trick). Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
belofte maakt schuld: Mercenary Evergrey: [Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 03-12-2004 20:48] |
|
Ik vond het een geweldig optreden! Echt super! Ik had van Mercenary iets meer verwacht aangezien ik ze erg op into eternity vond lijken, en die zijn live vele malen beter! Maarja, ik vond evergrey wel echt geweldig! |
|
Gave foto's! En ik vind Into Eternity echt niet op Mercenary lijken, in ieder geval het laatste album niet. Op papier wel maar qua uitvoering is het totaal verschillend. Maar beide heerschen |
|
quote:Thanks, ben erg benieuwd naar de rest! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hmm, het was echt heel erg vet! Gute Scheisse jawohl! Ben blij dat ik gegaan ben! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |