IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 2 december: Evergrey + The Dust Connection in de Willemeen, Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-12-2004 11:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Als jullie een lang krul harig persoon met een overkill schirt zien: schiet em aan! Dat kan ik wel eens zijn namelijk.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2004 11:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik weet hoe je eruit ziet hoor

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-12-2004 11:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

vandaga si eth twee december right?

wel, ik heb niks te doen vanavond...

maarja, om nou hier heen te gaan.......

wat voro een mzuie is eht eignelijk?

(heb de hele topic neit gelezent rowuens)...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-12-2004 11:55 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 december 2004 11:53 schreef irritante klootzak het volgende:

www.dyslexie.nl , niks te danken

Een kleine snol zit zo vol.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-12-2004 11:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 december 2004 11:55 schreef SkinPeeleR het volgende:
www.dyslexie.nl , niks te danken

www.grolsch.nl ?

Bruce Banner

irritante klootzak
Posted 02-12-2004 11:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

potverdire, die skinpeel blijft een grappige vertoning....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-12-2004 11:58 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 december 2004 11:56 schreef irritante klootzak het volgende:
potverdire, die skinpeel blijft een grappige vertoning....

ach trek het je niet aan. Zelfs men eigen vriendin mag mij niet..

Een kleine snol zit zo vol.

irritante klootzak
Posted 02-12-2004 11:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmm..

vreemde vriendin heb je dan...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2004 12:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 11:53 schreef irritante klootzak het volgende:

Het is prog haha niet zo progressief als Planet Aids, maar toch

Het bier is maar 1,25 he
en ik heb nog 14 muntjes

Daops
Usericon van Daops
Posted 02-12-2004 12:12 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 12:02 schreef ghoulliette het volgende:

Het bier is maar 1,25 he
en ik heb nog 14 muntjes

Dus bij jou moet ik straks zijn voor het bier backstage?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-12-2004 17:52 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 12:02 schreef ghoulliette het volgende:

Het bier is maar 1,25 he
en ik heb nog 14 muntjes

Je hebt al gratis bier achter de bar toch? Dus heb je de volgende keer weer 14 muntjes!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 02-12-2004 17:52]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-12-2004 2:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Mercenary was niet echt lekker bij stem. En Evergrey moet gewoon niet zo ontzettend veel zuipen als ze weten dat ze daardoor kut gaan optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-12-2004 2:05]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-12-2004 10:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Toch heb ik bij Mercenary en Evergrey de groupie uitgehangen, het was gewoon supergaaf. Alleen al omdat Evergrey 'when the walls go down' speelde, iets wat totaal onverwachts kwam en me net zoveel kippenvel bezorgde als op cd. Leuk zaaltje ook

Havermout
Usericon van Havermout
Posted 03-12-2004 10:56 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Alleen al omdat Evergrey 'when the walls go down' speelde, iets wat totaal onverwachts kwam en me net zoveel kippenvel bezorgde als op cd.

Ik was bij de DVD opname in Gothenburg 1,5 maand geleden, had ook dit nummer niet verwacht op het podium. Speelden ze het daar met een echt strijkkwartet, kippenvel was toen echt een understatement.

[Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 03-12-2004 10:57]

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 03-12-2004 11:01 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Was wel een leuk! Niet echt mijn bands maar evengoed gezellig!

Tormented soul
Posted 03-12-2004 11:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 10:56 schreef Havermout het volgende:
Ik was bij de DVD opname in Gothenburg 1,5 maand geleden, had ook dit nummer niet verwacht op het podium. Speelden ze het daar met een echt strijkkwartet, kippenvel was toen echt een understatement.

When the walls go down is IMO een van de, zoniet het beste nummer van 2004 (zelfs beter dan Nihil Morari/Iper Impius van PoS). Briljant

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-12-2004 11:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 12:12 schreef Daops het volgende:
Dus bij jou moet ik straks zijn voor het bier backstage?

ha toen ik aan kwam hoefte ik niets te doen, er waren genoeg mensen, en het werk was op, hoe vervelend!!! haha, bier smaakte goed.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-12-2004 11:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 11:01 schreef Grimnir het volgende:
Was wel een leuk! Niet echt mijn bands maar evengoed gezellig!

Vond je die gitarist van Evergrey geen lekker ding?

Ik heb nog een drumstokje, maar geen flauw idee van welke band

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 03-12-2004 12:20 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 3 december 2004 11:17 schreef ghoulliette het volgende:
Vond je die gitarist van Evergrey geen lekker ding?

Ik heb nog een drumstokje, maar geen flauw idee van welke band

een half drumstokje om precies te zijn

Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2004 12:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt. Super dat de zaal toch al behoorlijk gevuld was toen wij begonnen te spelen. En tof om de reacties achteraf te horen

Henk, moest tijdens Evergrey weg. Wilde je niet uit je trance halen voor het podium, vandaar dat we ineens pleite waren

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-12-2004 13:31 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik vond het een van de betere optredens van Evergrey... Ik heb ze veeeeeeeeel slechter gezien. Gezellig avondje! Alleen jammer dat de bassist zich zo'n space kapsel heeft aangemeten.... Eerst zag ie er wel aardig uit...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Tormented soul
Posted 03-12-2004 14:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 12:35 schreef Daops het volgende:
Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt. Super dat de zaal toch al behoorlijk gevuld was toen wij begonnen te spelen. En tof om de reacties achteraf te horen

Henk, moest tijdens Evergrey weg. Wilde je niet uit je trance halen voor het podium, vandaar dat we ineens pleite waren

Jullie waren inderdaad prima bezig . Ik was die lange gozer die precies voor je stond (en daarmee het zicht blokeerde voor de halve zaal ofzo), en ik heb me prima vermaakt.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-12-2004 14:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 3 december 2004 2:05 schreef arrebar het volgende:
Mercenary was niet echt lekker bij stem. En Evergrey moet gewoon niet zo ontzettend veel zuipen als ze weten dat ze daardoor kut gaan optreden.
haha dat mecenary slecht bij stem was kwam door de avond er voor bij ons in de bosuil...haha gezellige gasten ! ze hebben het flink laat gemaakt omdat de buschauffeur het ook op n zuipen had gezet...
Bij de bosuil was afgesproken dat evergrey van tevoren niet mocht zuipen omdat het de vorige keer echt raak was haha, maar dat hebben ze daarna ook goed ingehaald...mjah van tevoren waren ze ook de hele tijd stiekum flesjes uit de koelkast aan het halen...

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Tormented soul
Posted 03-12-2004 15:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jammer dat er weinig zweedse death invloeden waren te horen, en dat is op cd wel even anders. Hier klonk het voornamelijk meer als Nevermore. Maar toch was Mercenary echt zeer goed bezig, toffe gasten ook

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-12-2004 15:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb vernomen dat op de toetsenist na heel Evergrey eergister bezopen heeft opgetreden. Daarom waren ze allemaal ook zo ongelovelijk brak.
Bij Mercenary was het alleen de zanger die wat problemen met zijn stem had. De rest daarintegen was ontzettend goed aan het spelen.
Trouwens wel gezellige gasten, ik kon ook goed lachen met die zanger van mercenary.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-12-2004 15:02]

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com