![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een kutopdracht, haha. ![]() |
|
quote: Haha ja he! Zeker gezien ik zelf nogal fanatiek download, maargoed. ![]() |
|
Afkortingen zijn gay, dat heeft iedereen al ![]() dus iets van: SupportSoft, Downloaden is laag! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-02-2005 19:59] ![]() |
|
hehe van supportsoft kun je een mooie afkorting maken ![]() |
|
![]() |
|
Haha, Ik denk niet dat mijn groepje die zo op prijs stelt Snaack! ![]() Supportsoft is goed, maar de rest was het niet eens met iets engels, behalve de woorden downloaden, games en software dan. Ik had bedacht: BytePolice, maar die vonden ze ook al niet goed, stomme mensen. ![]() |
|
DLPD ![]() |
|
"metallica", misschien een idee? ![]() |
|
De Waterpolitie Wij controleren alles op en aan het water op veiligheid, vergunningen, bemanning, vaartijd, speedboot op vaarbewijs en snelheid, sportvissers en beroepsvissers, olielozingen. De Wets-Eenden Laten we lekker legaal gaan doen! Buurman Herman Piraterij? Je bent erbij! ![]() ![]() |
|
Ik moet voor school een bekend persoon uit India hebben... Iemand?? ![]() |
|
quote:aangezien india de meeste films maakt van de hele wereld moet t niet al te moeilijk zijn toch? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
nee, ik wil geen bollywood actrice... dat is zo fucking afgezaagd. ![]() |
|
quote:er is ook een hele hoop archeologie...mayb een vooraanstaande archeoloog? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: En het begint met een G... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-03-2005 22:54] ![]() |
|
quote: Salman Rushdie (schrijver) ? http://en.wikipedia.org/wiki/Salman_Rushdie Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
De eigenaar van het grootste indiase software huis annex theeplantage annex zo'n beetje heel India? Ben even zijn naam kwijt ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Z'n achternaam dan ![]() ![]() |
|
die gast van die auto reclame met die olifant wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
die ene met die witte jurk ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Ehhhh nouja bedankt ik zal eens kijken of ik er wat mee kan ![]() |
|
Kan iemand me hier uitleggen wat het verschil (inclusief formules) is van de volgende drie vormen van de Chi-square toetsen? - Goodness of Fit - Onafhankelijk - Gelijkheid van k verdelingen [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 22-03-2005 10:38] ![]() |
|
Ehm, standaard statistiek boek... ![]() |
|
Mijn standaard statistiekboek blijft daar vrij stil over en het boek waar eventueel nog wat achtergrondinformatie in te vinden is, is niet meer in de UB te vinden. ![]() |
|
Weet iemand nog texten in het duits, het liefst recensies langer dan 1 A4. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |