![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaf morgen op stage, heb er wel zin in ![]() ![]() |
|
Vanaf vandaag weer gestart met school. Heb er weer zin in, dus niks "Help, school" voor mij. ![]() ![]() |
|
hoi ![]() ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
school sucks Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
bij mij op de uni ook. Zit je in je masterfase, is de organisatie nog steeds kut. Leuk, een blok van 7 weken met een boek wat waarschijnlijk ergens volgende week geleverd wordt... ![]() |
|
morgen begint nieuw schooljaar weer... is m'n 2de jaar journalistiek en kijk er wel naar uit, maand stage enzo maar hopelijk is het de eerste week nog een beetje kalm ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
wtf, kankerlaat zeg ![]() ![]() |
|
bwaaa 2 dagen vroeger dan vorig jaar ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
was redelijk korte dag ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Jaja, dan heb je het als middelbare schooljongetje toch wel goed (6VWO)! ![]() Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. ![]() |
|
quote: Geniet er maar van... zo lang het nog kan... ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ik her nu stage ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:21] ![]() |
|
Ik had vorig jaar ook hetzelfde idee als jou. Qua geschiedenis op HBO kom je uit op Lerarenopleiding Geschiedenis (wat ik nu doe). Hier je propedeuce halen (SUCCES ERMEE!! ![]() Toch maar gekozen om verder te gaan op de lerarenopleiding, nog best leuk. ![]() (en goede werkgelegenheid ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 28-09-2005 22:41] ![]() |
|
Bereid je alleen wel voor op een loopbaan waar je weinig groei kunt verwachten ... Dat viel mij echt vies tegen tijdens werken in het onderwijs, jezelf omhoog werken is nagenoeg onmogelijk. ![]() |
|
quote: "Je groeit in het onderwijs" ![]() Tja, misschien dat ik na de opleiding 1e graads ga proberen te halen, maar dat zie ik tegen die tijd wel. En omhoog werken lijkt mij ook niet echt te kunnen als leraar, ja, van 2e naar 1e graad, maar meer ook niet echt heb ik het idee. ![]() |
|
Volgens mij (let op: ik heb het ook maar gehoord). Kun je sinds dit jaar nadat je je hbo P hebt gehaalt niet meer naar de uni. Iemand die hier meer van weet? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Een jongen die ik ken heeft dit jaar z'n P gehaald en kan, ik geloof, in november beginnen op de Uni. Verder weet ik het ook niet. ![]() |
|
quote: Nog op tijd ingeschreven? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wel op tijd ingeschreven geloof ik, maar kreeg zijn P pas laat van de school in ontvangst. Verder weet ik niet hoe de regeling daarover nu zit. Ben maar van het plan afgestapt om me P te halen en dan naar de Uni te gaan. ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:22] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:22] ![]() |
|
quote: Nee, eigenlijk niet. Ik ging er heen voor me P, maar in de loop van het jaar werd het leraarschap toch intressanter, vooral na de stage. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |