![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik mag geen boeken voor deze lijst, allemaal losse texten. maar toch bedankt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-04-2005 13:38] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Der Spiegel? is dat geen duits tijdschrift? Met texten dus... ![]() |
|
Moet voor morgen een advertorial maken en dat is saai ![]() ![]() Heb al drie weken de tijd hiervoor gehad maar ik ben zo lui dat ik het weer naar de laatste dag uitstel (zoals gewoonlijk). En nu zit ik vanavond weer te stressen. . . . . . . . . . ? ![]() |
|
quote: De film is juist gebaseerd op het boek, origineel is in 1978 uitgekomen en geschreven door Horst Rieck en Kai Hermann. Heb laatst de dvd van Christiane F. gekocht, knap hoe die film de sfeer van Duitsland in de jaren '70/'80 verbeeldt. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Arrg ik zoek een interview met een gedetineerde die verteld over het verstrijken van tijd in de gevangenis en wat hij er aan doet.. Kan iemand mij helpen, ik kan het niet vinden! ![]() |
|
lekker makkelijk :S kan je niet ff naar jail gaan en daar zo'n schobbejak gewoon vragen? ![]() |
|
IK HEB TOCH HELEMAAL GEEN ZIN OM VOOR SCHOOL TE LEREN MAN ![]() |
|
Je leert ook niet voor school, je leert voor jezelf. En shit. ![]() |
|
Oke, dan studeer ik maar weer verder. Hiep hoi! ![]() ![]() |
|
Weer een goede daad. Ik word helemaal warm van binnen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-06-2005 22:56] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-06-2005 16:17] ![]() |
|
quote: Zoek dan een examen tekst op. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Onder dwang: leven in een tbs-inrichting - Ludwig Humphrey & Rick Blom. Misschien heb je hier iets aan? Geen gevangenis, wel Tbs-kliniek. Geen echt interview maar een boek. Boek is geschreven door een Tbs'er en deze vertelt over zijn leven binnen de van Mesdag kliniek in Groningen. Interessant boek, leuk om te lezen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Er liep een paar daagjes geleden er nog een rond die je daarmee kon helpen.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Misschien hier tussen? 1: http://www.google.nl/search?q=gevangenisleven&hl=nl&lr=&start=0&sa=N 2: (ja ik weet het is de humanistischeomroep maar je weet maar nooit....) Gaat over het gedetineerden die vast zitten en die praten over hun leven. http://www.humanistischeomroep.nl/human/hos/html/programs/program.jsp?program=637 woensdag 25 juni 2003 22:47, Nederland 1 zaterdag 28 juni 2003 11:00, donderdag 03 februari 2005 23:10, Nederland 1 Succes er mee! ![]() |
|
over 2 weken een cursus fysische antropologie....moet binnen 2 weken nog even een ontzettend dik boek over evolutie hebben doorgewerkt...ontzettend moeilijke literatuur ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Het boek is goed te pruimen. De versie die ik 15 jaar geleden (chr. zo lang alweer) had gekocht bevatte ook foto's van de hoofdpersonen zelf. Erg indrukwekkend. ![]() |
|
Kan er iemand mij helpen aan een vertaalsite waar ik 1 woord in verschillende talen kan zien. Het gaat om het woord/getal dertien. Het liefste alle resultaten ineens, en niet telkens opnieuw invoeren. ![]() ![]() |
|
Of weet er iemand anders een leuke bedrijfsnaam voor een multimedia bedrijfje, het liefst met het woord/getal 13 erin. ![]() |
|
Woensdag weer naar school. Geeeeeen zin. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ik heb destijds voor "Brick Design" gekozen, omdat ik me op de bouwsector gericht had. Mijn logo was een baksteen. ![]() |
|
H13GH!!! ![]() |
|
1to3 mvg wk10 ![]() |
|
Heeft iemand voor mij een letterkunde boek in de aanbieding? Die van mij wilt zich niet meer laten zien. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |