IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Totenmond Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2001 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie kan me hier meer over vertellen ?

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-11-2001 17:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

hahaha, niet allemaal tegelijk hoor

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-11-2001 17:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

-shit te laat gereageerd-

Je moeder.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2001 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sjeesss Kent nou niemand deze band ??

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-11-2001 17:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh, ok ik heb 1 CD: Fleischwald. Heb 'm 1 keer geluisterd en vond er toen geen zak aan. Is alweer een tijdje terug dus misschien moet ik 'em nog maar een keer luisteren.

Zal vanavond verslag uitbrengen over wat voor stijl 't ook al weer was ok?

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 28-11-2001 17:55]

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-11-2001 18:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, ik zit nu naar die CD te luisteren en... het is iets minder erg dan ik eerst dacht. Maar nog steeds niet echt denderend.

Het is wat industrial met eentonige hakkende gitaarriffs en een heese diepe stem. Verder is 't in 't duits en vrij saai...

Eh, ik denk dat ik hem maar weer af ga zetten.

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 28-11-2001 18:41 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

hmm is geen favo van me

ze hebben de volende albums:
Fleischwald
Lichtbringer
Reich In Rost
Vaeterchen Frost
Auf Dem Mond Ein Feuer
Shape

succes maar weer

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-11-2001 22:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 17:51 schreef karnivoor het volgende:
-shit te laat gereageerd-

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2003 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*SCHOP*

Wie heeft hier wat van te koop?

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 18-11-2003 1:50 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

vreselijk saaaaaiii heb ze es in de vera gezien en was niet om aan te horen,is een soort doom hardcore,neem de langzaamste stukken van crowbar en plak dit 3 kwartier achter elkaar en je hebt een cd van ze(volgens mij speelden crowbar toen ook in de vera)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2003 7:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Totenmond saai? dan ken je maar een klein deel van ze .. ze spelen een zware punk versie dus snelheid zit er zeker wel in.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 8:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb een cd van ze, ik kan effe niet op de naam komen, en die staat vol met snelle hardcorenummers. en nog eens hele goede ook. en die duitse teksten klinken echt super agressief.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 06-01-2004 21:12 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 17 november 2003 21:23 schreef Jenje het volgende:
*SCHOP*

Wie heeft hier wat van te koop?

Ik heb "Lichtbringer", je mag'm voor de verzendkosten hebben, want het hoesje is beschadigd. Het is wel gesigneerd.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2004 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 21:12 schreef elessar het volgende:
Ik heb "Lichtbringer", je mag'm voor de verzendkosten hebben, want het hoesje is beschadigd. Het is wel gesigneerd.
TOF!

Mail me maar : jenje @ zwaremetalen . com !!

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 06-01-2004 22:49 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

Ik heb hem toevallig bij de platenboer gezien vandaag voor ik dacht iets van 13.50
ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat het vaterchen frost was.
als ik die voor je moet meenemen dan zeg je et maar

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 06-01-2004 22:50 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

Ik heb hem toevallig bij de platenboer gezien vandaag voor ik dacht iets van 13.50
ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat het vaterchen frost was.
als ik die voor je moet meenemen dan zeg je et maar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2004 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em binnen Elessar!
Argh wat lekker heerschend, en lekker fout ook

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-01-2004 15:07 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Veel plezier ermee!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2004 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeer bedankt!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2004 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh wat heerst deze band!

attila_de_hun
Posted 12-07-2004 15:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 13:54 schreef Jenje het volgende:
Argh wat heerst deze band!

Ze klinken lomp, duits, doom en vet. het heerst dus inderdaad. Goede band. zullen het helaas niet ver gaan schoppen vanwege hun verdachte uiterlijk. (ten onrechte overigens)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2004 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij is dat meer een gimmick ... cd's zijn ook allemaal met die cliche duitse letters beschreven ...

attila_de_hun
Posted 12-07-2004 15:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ze hebben toch ook "gegen nazis" nummers?

ik heb onlangs nog een cd van hun aangeschaft "unter knochen" met een bonus dvd-tje. is dit hun meest recente cd? wel een gave overigens!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2004 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja dat is hun laatste ... waar hebbie die gekocht? Ik kan hun zooi nergens vinden

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 12-07-2004 16:55 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

bij de State Off Art Metalstore is ie verkrijgbaar (Nijmegen)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2004 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... hmm ... beetje end weg ..

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com