|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kan me hier meer over vertellen ? |
|
hahaha, niet allemaal tegelijk hoor |
|
-shit te laat gereageerd- Je moeder. |
|
Sjeesss Kent nou niemand deze band ?? |
|
Ok, ik zit nu naar die CD te luisteren en... het is iets minder erg dan ik eerst dacht. Maar nog steeds niet echt denderend. Het is wat industrial met eentonige hakkende gitaarriffs en een heese diepe stem. Verder is 't in 't duits en vrij saai... Eh, ik denk dat ik hem maar weer af ga zetten. |
|
hmm is geen favo van me ze hebben de volende albums: Fleischwald Lichtbringer Reich In Rost Vaeterchen Frost Auf Dem Mond Ein Feuer Shape succes maar weer |
|
quote: |
|
*SCHOP* Wie heeft hier wat van te koop? |
|
vreselijk saaaaaiii heb ze es in de vera gezien en was niet om aan te horen,is een soort doom hardcore,neem de langzaamste stukken van crowbar en plak dit 3 kwartier achter elkaar en je hebt een cd van ze(volgens mij speelden crowbar toen ook in de vera) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Totenmond saai? dan ken je maar een klein deel van ze .. ze spelen een zware punk versie dus snelheid zit er zeker wel in. |
|
ik heb een cd van ze, ik kan effe niet op de naam komen, en die staat vol met snelle hardcorenummers. en nog eens hele goede ook. en die duitse teksten klinken echt super agressief. |
|
quote: Ik heb "Lichtbringer", je mag'm voor de verzendkosten hebben, want het hoesje is beschadigd. Het is wel gesigneerd. |
|
quote:TOF! Mail me maar : jenje @ zwaremetalen . com !! |
|
Ik heb hem toevallig bij de platenboer gezien vandaag voor ik dacht iets van 13.50 ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat het vaterchen frost was. als ik die voor je moet meenemen dan zeg je et maar |
|
Ik heb hem toevallig bij de platenboer gezien vandaag voor ik dacht iets van 13.50 ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat het vaterchen frost was. als ik die voor je moet meenemen dan zeg je et maar |
|
Heb em binnen Elessar! Argh wat lekker heerschend, en lekker fout ook |
|
Veel plezier ermee! |
|
Zeer bedankt! |
|
Argh wat heerst deze band! |
|
quote: Ze klinken lomp, duits, doom en vet. het heerst dus inderdaad. Goede band. zullen het helaas niet ver gaan schoppen vanwege hun verdachte uiterlijk. (ten onrechte overigens) |
|
Volgens mij is dat meer een gimmick ... cd's zijn ook allemaal met die cliche duitse letters beschreven ... |
|
ze hebben toch ook "gegen nazis" nummers? ik heb onlangs nog een cd van hun aangeschaft "unter knochen" met een bonus dvd-tje. is dit hun meest recente cd? wel een gave overigens!! |
|
Ja dat is hun laatste ... waar hebbie die gekocht? Ik kan hun zooi nergens vinden |
|
bij de State Off Art Metalstore is ie verkrijgbaar (Nijmegen) |
|
... hmm ... beetje end weg .. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |