|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe favo bijgekomen voor mij : YOB - The Illusion of Motion |
|
quote: Juistum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ja die ga je lekker meetellen ... |
|
quote: neen schat die tel ik juist NIET mee Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
aangezien de 1e van Intestine Baalism namelijk ook dit jaar gerereleased is naast de nieuwe en hetzelfde geld voor TPH, saffie? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zeg ik dat dan ... |
|
quote: neen je typte het staat jouw top 10 ook ergens verstopt eigenlijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Lastig he .. begrijpend lezen .. ja die staat ergens |
|
quote: ja ik blijf blond en hard gewerkt; lasdampen opsnuiven niet goed voor brainspeed saffie? zal eens ff kijken naar jouw top 10 , ben wel benieuwd. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Niks voor jou .. |
|
quote: oh? sinds wanneer vindt ik Akercocke niet gaaf? en wat is er mis met doom metal? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dunno, allemaal nieuwe werkjes, daar was jij toch te oud voor? |
|
quote: nou nee hoor, ben ook wel benieuwd wat "nieuwe" bands eruit stampen. Oud spul heerst, maar ik wil ook wel eens wat nieuw spul horen bij wijze van. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dragonforce 'Sonic Firestorm' The Cure 'Join The Dots' Soulfly 'Prophecy' Tom Waits 'Real Gone' Exodus 'Tempo of the Damned' Fear Factory 'Archetype' Eminem 'Encore' The Vision Bleak 'The Deathship has a New Captain' Bad Religion 'The Empire Strikes First' Dillinger Escape Plan 'Miss Machine' |
|
quote: o_0 Jullie zijn allemaal negers! |
|
Yay. Ik heb al () 10 cd's die dit jaar zijn uitgekomen, origineel: * Anastacia - s/t * Demonoid - Riders of the apocalypse * Disillusion - Back to times of splendor * Exodus - Tempo of the damned * Gregorian - The dark side (special rock edition) * Haggard - Eppur si muove * Heaven Shall Burn - Antigone * Mayhem - Chimera * Orphaned Land - Mabool * Therion - Lemuria / Sirius B edit: Cd's die waarschijnlijk mijn jaarlijstje nog gaan halen, zijn onder andere die van Turisas, de nieuwe Akercocke, Bloodbath en Kataklysm. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-12-2004 22:22] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Woehahahaha |
|
quote: bah, bah, bah, wat vies om die grimme anastacia met zo'n popband als mayhem in een lijstje te zetten. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Hoi Anastacia! Leuk dat je er ook bent. |
|
"'Cause i'm not that kind of gi-hirrl" www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
|
|
quote: Ja, erg he... Dan ga je nu helemaal een hartaanval krijgen, want de nieuwe Mayhem gaat sowieso onder de nieuwe Anastacia eindigen in mijn jaarlijstje. Het is dat ik die Mayhem relatief goedkoop op de kop kon tikken, anders had ik 'm niet eens gekocht... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heel interessant allemaal maar de 'nieuwe' van Intestine Baalism is van 2003. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: zelfs in míjn lijstje zou Mayhem onder Anaarstacia terechtkomen. edit: ik kreeg 'm gratis van Sinterklaas. de digipack nog wel. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 09-12-2004 16:28] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |