IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Top 10 van 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 14-01-2005 10:45 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

yup dat vind jij ook wel wat denk ik

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2005 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 10:12 schreef Griffin het volgende:

10. Attacker - Soul Taker

Goh, dat iemand deze band kent. Maar het is idd een hele goede cd alhoewel het debuut nog beter is naar mijn mening. Ik dacht dat ze inmiddels bezeig zijn met cd #4.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-01-2005 12:16 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

klopt hun volgende album gaat "the unknown" heten en wordt niet alleen op CD maar ook op vinyl uitgebracht door Hellion records trouwens. deze gaan zelfs een dubbel LP uitbrengen met de laatste 2 albums (soultaker - the unknown).
mischien gaat de band ook nog een live opname uit 85 uitbrengen waar ze een gig samen speelden met metal church! en er is ook nog een opname gemaakt van attacker op afgelopen HMM festival, die zou ook nog op DVD moeten verschijnen.
en ze staan al geboekt op 2 festivals waaronder (headbangers-open-air.de). Er is een mogelijkheid dat ze in de tussentijd wat club optrendens met HEATHEN gingen doen.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 14-01-2005 12:41 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ben benieuwd naar die dvd ja.
Dat ze met heathen gingen touren wist ik niet, gaaf.
Ik vond attacker op het HMM festival vorig jaar zeer gaaf, alhoewel ik niet alles heb gezien, hehe

toffe avatar btw, hans

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 14-01-2005 12:43]

zzz

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 14-01-2005 15:07 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Goh, dat iemand deze band kent. Maar het is idd een hele goede cd alhoewel het debuut nog beter is naar mijn mening. Ik dacht dat ze inmiddels bezeig zijn met cd #4.
uiteraard, Battle at Helm's Deep beukt dit album er tig keer uit, maar het nieuwe is ook ontzettend strak!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 16:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De top-10 van Metal Fan:

1. Nightwish - Once
2. Ayreon - The Human Equation
3. Exodus - Tempo of the Damned
4. Iced Earth - The Glorious Burden
5. Megadeth - The System has Failed
6. Cradle Of Filth - Nymphetamine
7. Therion - Lemuria / Sirius B
8. My Dying Bride - Songs of Darkness, Words Of light
9. Fear Factory - Archetype
10. Sonata Arctica - Reckoning Ni

Ik denk toch maar dat ik op dit forum blijf.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zag em ook vandaag

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 17-01-2005 16:39 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe hij is wel grappig ja

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 16:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 16:39 schreef ouwe het volgende:
Hehe hij is wel grappig ja
Grappig.. grappig.. ?? Om te janken man!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

veel pubergothjes daar

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-01-2005 16:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, drie van de tien albums staan ook in mijn lijst.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nightwish?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 16:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 16:43 schreef Jenje het volgende:
Nightwish?
+ Soanata Artica en Iced Earth.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 17-01-2005 16:47 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 16:39 schreef kwelgeest het volgende:
Grappig.. grappig.. ?? Om te janken man!

Dat is toch grappig?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 16:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 16:47 schreef ouwe het volgende:
Dat is toch grappig?
Nee, deprimerend.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-01-2005 17:40 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

De top 10 van ZM was toch alleen op het forum in te vullen, en niet op de frontpage?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 17:40 schreef CoenV het volgende:
De top 10 van ZM was toch alleen op het forum in te vullen, en niet op de frontpage?
Ook via mail.

Argh
Usericon van Argh
Posted 17-01-2005 17:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ach ja, lijstjes

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-01-2005 17:49 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 17:40 schreef kwelgeest het volgende:
Ook via mail.

Op MF waren er 390 inzendingen, tegen 66 van ZM lees ik op MF, lijkt me toch dat vooral forumgangers die lijst hier hebben ingevult. Op de frontpage van MF hebben waarschijnlijk goths en andere niet-mensen hun lijstje ingevult, die niet op het forum komen omdat ze dan afgezeken worden.
Niet gek dat het verschil zo groot is.
Verder rot het me geen reet, beide lijstjes zijn kut. Alleen die van MF nog iets kutter.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-01-2005 17:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 16:43 schreef Jenje het volgende:
Nightwish?

En MDB en Therion.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 18:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 17:49 schreef CoenV het volgende:
Op MF waren er 390 inzendingen, tegen 66 van ZM lees ik op MF, lijkt me toch dat vooral forumgangers die lijst hier hebben ingevult. Op de frontpage van MF hebben waarschijnlijk goths en andere niet-mensen hun lijstje ingevult, die niet op het forum komen omdat ze dan afgezeken worden.
Niet gek dat het verschil zo groot is.
Verder rot het me geen reet, beide lijstjes zijn kut. Alleen die van MF nog iets kutter.
Opzich wel fijn dus. Hier heeft niet heel 14-jarig tmf meegedaan.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-01-2005 18:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Top 10 (tot nu toe) van www.zenial.nl er ook maar ff bij dan:

1) Katatonia - Brave Yester Days - 9.7 (16 votes)
2) Therion - Sirius B - 9.6 (18 votes)
3) Wyrd - Vargtimmen Pt.II - 9.5 (14 votes)
4) Suffocation - Souls to Deny - 9.4 (15 votes)
5) Bloodbath - Nightmares Made Flesh - 9.4 (14 votes)
6) The Gathering - Sleepy Buildings - A Semi Acoustic Evening - 9.4 (13 votes)
7) Behemoth - Demigod - 9.4 (13 votes)
8) Finntroll - Nattfödd - 9.3 (44 votes)
9) My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light - 9.2 (107 votes)
10) Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven - 9.2 (53 votes)

Zenial

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 18:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dat ziet er al een stuk beter uit.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-01-2005 18:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Idd, nette top 10.
En nu snap ik ook weer een beetje waarom ik nooit op metalfan meer kom.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-01-2005 19:36 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Och. Metalfan is tenminste niet zo verdomde dood in het lul-over-bands gedeelte.

Jullie zijn allemaal negers!

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com