IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Onzin forum alleen voor members Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-04-2002 11:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ah gut, wat zielig voor je.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoezo zielig?
Ik hoef gewoon niet zo nodig mensen te leren kennen, ken er genoeg.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 11:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind het altijd wel leuk als mensen mij iets te vertellen hebben. Maar goed ik ben best wel een theemuts.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik meestal niet.
Soms ga ik wel staan te ouwehoeren met mensen (maar dat zijn dan vaak mensen die ik al langer ken), maar meestal sta ik gewoon lekker te kijken/luisteren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar oeps, off topic


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 11:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

idd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zullen we eens stemmen tellen wie het onzinforum weg willen, willen houden of wie het niet uitmaakt?

Onzinforum moet weg:

Onzinforum moet blijven:

Het maakt mij geen hol uit:
-Jenje


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 11:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 11:37 schreef Jenje het volgende:
Zullen we eens stemmen tellen wie het onzinforum weg willen, willen houden of wie het niet uitmaakt?

Onzinforum moet weg:

Onzinforum moet blijven:
- Cadaveria, alleen in gelimiteerde mate.

Het maakt mij geen hol uit:
-Jenje


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 09-04-2002 12:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 8:33 schreef elessar het volgende:
hmmm....

Maar hoe bevalt het nu? Er wordt vrij veel onzin in Algemeen gepost. Is 50 posts wel genoeg, zou het zin hebben om net als op GoT te stellen dat je een bepaald aantal dagen geregistreerd moet zijn om in het Onzin forum te mogen? Of dat je min. zoveel posts in de metal forums moet hebben? Hier is een voorbeeld (NIET persoonlijk bedoeld, viel me toevallig gister op) van iemand die hier nog niet zo lang is en veel "off-topic" post. Straks komen mensen hier niet meer voor metal, maar alleen om te teuten.... of is dat niet zo'n drama. (Ik vind het niet heel erg, zolang de serieuze topics maar niet allemaal gaan verzanden in off-topic geleuter).
Tsjah op Got werkt het allemaal vrij goed, maar dat is ook wel erg groot... denk dat je het niet helemaal kunt vergelijken. Hm.





i'm hurt

en weer offtopic aan het posten zeker



I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 12:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik denk dat je ook moet kijken naar het tijdstip.
ALs er maar 2 mensen online zijn ga je sneller posten in het onzin forum.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-04-2002 13:45 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 9 april 2002 11:20 schreef Jenje het volgende:
Ja als je zo begint kun je alleen de metal-related fora openhouden (wat van mij ook wel mag trouwens)


Misschien zou het wel wat zijn als je die fora alleen ziet wanneer je ingelogd bent. Dus wel vrij voor iedereen, maar niet zichtbaar voor niet ZM-ers.



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-04-2002 13:46 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 9 april 2002 11:27 schreef Jenje het volgende:
Elessar, waarom heb jij zo'n hekel aan dat gastje?

Hij stelt een hele normale vraag!
Namelijk : wat vinden jullie nou zo leuk aan metal?

Ik vind je een beetje lomp reageren op hem.


Ik heb hem zelfs nog allerlei topics aangeraden.



SQT
Usericon van SQT
Posted 09-04-2002 13:52 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Onzinforum moet weg:

Onzinforum moet blijven:
- Cadaveria, alleen in gelimiteerde mate.
- SQT

Het maakt mij geen hol uit:
- Jenje

uitleg:
het was altijd wel leuk om daar iets te posten, je leerde de andere mensen op het forum een beetje kennen. Nou is het 'zeg wat over je voorganger'-topic al verdwenen, en niet geheel onterecht, maar om nou meteen dan het hele onzin-forum weg te gooien.. Dan wordt het hier meteen zo serieus ook weer..
Misschien kun je er wel iets van banden aan leggen, zodat het niet te onzinnig wordt (maar dat wordt al gedaan door de moderators door dat soort topics te sluiten), maar ik zou het zonde vinden als het verdwijnt..


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-04-2002 13:54 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ben ik het mee eens, onzin forum moet blijven maar wel beperkt worden. Dan krijg je natuurlijk wel het probleem dat het moeilijk is om de grens te trekken tussen 'gewone onzin' en 'onzin-onzin'


MuayThaigerrr!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 13:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 13:52 schreef SQT het volgende:
Onzinforum moet weg:

Onzinforum moet blijven:
- Cadaveria, alleen in gelimiteerde mate.
- SQT

Het maakt mij geen hol uit:
- Jenje

uitleg:
het was altijd wel leuk om daar iets te posten, je leerde de andere mensen op het forum een beetje kennen. Nou is het 'zeg wat over je voorganger'-topic al verdwenen, en niet geheel onterecht, maar om nou meteen dan het hele onzin-forum weg te gooien.. Dan wordt het hier meteen zo serieus ook weer..
Misschien kun je er wel iets van banden aan leggen, zodat het niet te onzinnig wordt (maar dat wordt al gedaan door de moderators door dat soort topics te sluiten), maar ik zou het zonde vinden als het verdwijnt..


ow god !!!! niet weer een lijstje


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 13:56 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wie vindt er dat lijstjes verboden moeten worden

-
-
-



[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 09-04-2002 13:56]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 14:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 13:56 schreef Sharteel het volgende:
Wie vindt er dat lijstjes verboden moeten worden

-
-
-



die


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 14:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Kan je niet het aantal onzin posts/topics per dag limiteren?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 14:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 14:02 schreef Cadaveria het volgende:
Kan je niet het aantal onzin posts/topics per dag limiteren?

hiermee snij jij je in eigen vingers


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 14:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nou juist niet.. misschien kom ik dan eens aan werken toe..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-04-2002 15:29 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 april 2002 10:28 schreef SheRa het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Tegen!!

misschien kan je wel iets maken dat een topic eerst door de keuring moet maart verbieden is geen goede optie.



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-04-2002 15:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 10:40 schreef FireFox het volgende:
trouwens, mensen gedragen zich naar de manier waarop je ze behandeld, en ik kan nou niet zeggen dat jullie erg tof tegen die jongen zijn, hij is 14 begreep ik ?


Ja, zo gaat het helaas vaak. Als iemand hier nieuw is en niet helemaal voldoet aan het ideaalbeeld van wat een zgn "metalhead" voor moet stellen wordt die persoon direct "weggepest".

Users als bijvoorbeeld Pandaemonaeon komen misschien ongelukkig binnen maar krijgen verder ook geen enkele kans. Ik kan daar best heel boos om worden soms. En ik vind het ook heel logisch dat sommige posts een negatief wederwoord uitlokken.


Dead things grow from deep inside...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-04-2002 15:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Onzin moet blijven vind ik er zou misschien beter gecontroleerd kunnen worden op topics want sommige zijn zo belachelijk dat zelfs ik het geen onzin meer vind


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-04-2002 15:36 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 15:29 schreef Fire het volgende:
Tegen!!

misschien kan je wel iets maken dat een topic eerst door de keuring moet maart verbieden is geen goede optie.


En waarom niet?

Hoe vaak gebeurt het niet dat nieuwe users onbedoeld ongewenste topics aanmaken omdat ze (nog) niet weten hoe het hier aan toe gaat. Het lijkt me ideaal als ze op het moment dat ze een topic aan willen maken in de eerste week een stukje tekst te zien krijgen waarin uitgelegd wordt dat ze pas na een week (of 50 posts van mijn part) zelf topics mogen aanmaken, met evt wat uitleg.

(Oh en over het onzin forum: ik denk dat als we die dichtgooien in dea ndere rubrieken totale chaos zal ontstaan. Slecht idee dus, hoewel er zeker wat voor te zeggen is.

Verder een boodschap aan iedereen die klaagt over gedrag van anderen. Kijk alstublieft EERST naar eigen gedrag. Als dat in orde is, kun je anderen pas aanspreken.)

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 09-04-2002 15:42]


Dead things grow from deep inside...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-04-2002 15:36 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Wat een gezanik. OK het mag wel iets meer over metal gaan maar zo slecht is het allemaal niet.

En ik vind het wel leuk om mensen te leren kennen (jenje ook trouwens anders zou ie niet iedereen op z'n ICQ/MSN lijstje zetten en meewerken aan het ZM fest).


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen