IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Onzin forum alleen voor members Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-04-2002 15:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het onzin forum moet blijven, het zorgt ook voor een goeie sfeer, maar het MOET enkel voor members toegankelijk zijn, anders kunnen de junioren te gemakkelijk aan hun 50posts komen, en gasten zoals Kidkiller mogen daar best wel uit blijven.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-04-2002 15:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Geen onzinforum meer? Nou ik dacht het niet! Ik ben eigenlijk wel een voorstander van het onzinforuM!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 15:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 15:53 schreef Lord Morgoth het volgende:
Geen onzinforum meer? Nou ik dacht het niet! Ik ben eigenlijk wel een voorstander van het onzinforuM!


Ik ook.. Daar leer je elkaar tenminste kennen.. Hoe waren we anders te weten gekomen dat Cadaveria zo'n SuperTruus was..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 15:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

, nou ja zeg.. ik durf al bijna niets meer te posten in het onzin


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind wel dat het iets aan banden mag worden gelegd.
Af en toe gaat het me te ver.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 16:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 15:58 schreef Jenje het volgende:
Ik vind wel dat het iets aan banden mag worden gelegd.
Af en toe gaat het me te ver.



't Is dat je er zelf nooit aan meedoet he...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jawel hoor, maar als je kijkt naar wat de bedoeling is van deze site, dan wordt die bedoeling af en toe verloren.

Ik doe er ook aan mee, natuurlijk, nagenoeg ()iedereen doet dat. Maar ik zal er geen traan om laten als het weggaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-04-2002 16:07]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-04-2002 16:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nee, niet iedereen.


Dead things grow from deep inside...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 16:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 16:04 schreef Jenje het volgende:
Jawel hoor, maar als je kijkt naar wat de bedoeling is van deze site, dan wordt die bedoeling af en toe verloren.

Ik doe er ook aan mee, natuurlijk, iedereen doet dat. Maar ik zal er geen traan om laten als het weggaat.


Ik wel.. Er zijn ook een hoop mensen - denk ik - zoals ik die, misschien minder toebrengen aan de metaltopics, maar ik lees ze wel allemaal.. Zo leer ik weer wat nieuwe groepen kennen en ga ik soms eens ergens luisteren.. Maar ik vind gewoon dat ik weinig nieuws te melden heb bij sommige topics over groepen. Het zijn ook meestal topics van 'ik vind ze goed' tegen 'ik vind ze slecht'.. Dat zijn nu ook niet de meest diepgaande discussies...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-04-2002 16:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 9 april 2002 16:07 schreef Sharteel het volgende:
Ik wel.. Er zijn ook een hoop mensen - denk ik - zoals ik die, misschien minder toebrengen aan de metaltopics, maar ik lees ze wel allemaal.. Zo leer ik weer wat nieuwe groepen kennen en ga ik soms eens ergens luisteren.. Maar ik vind gewoon dat ik weinig nieuws te melden heb bij sommige topics over groepen.


ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:09 schreef SQT het volgende:
ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden

idd.. ik lees nooit geen metal magazines.. als ik nieuwtjes hoor zijn ze al gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-04-2002 16:10]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-04-2002 16:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Je kan het ook zo bekijken, dit forum heeft de functie om metal liefhebbers van
het gehele land en Belgie, in contact te laten komen. Het onzin gedeelte is een perfecte manier
om dit op een informele manier te doen. Er wordt ook serieus gediscussieerd, maar,
zoals in het uit geluld topic ook staat, op een gegeven moment is alles al besproken.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zeg ook niet dat het weg MOET, alleen dat ik het niet erg zou vinden ALS het weg gaat.



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-04-2002 16:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik zou het graag zien blijven. Ik zou alleen iedereen die het aangaat willen vragen vooral de slowchat sessies te beperken. Deze gesprekken zijn niet leuk voor andere gebruikers, vaak gaat het tussen twee, drie, vier personen en gaat het eigenlijk nergens over. Ik vind het belangrijk dat ook anderen die een topic lezen er iets mee kunnen.

Dus denk gewoon een beetje na voor je iets post. En bedenk dat je niet altijd hoéft te reageren. Doe je dat wel ben je dus zelf ook fout bezig.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zal het niet meer doen

Ik denk trouwens nog steeds dat een chatbox, gewoon een java box, best een optie is.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 16:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 16:16 schreef SheRa het volgende:
Ik zou het graag zien blijven. Ik zou alleen iedereen die het aangaat willen vragen vooral de slowchat sessies te beperken. Deze gesprekken zijn niet leuk voor andere gebruikers, vaak gaat het tussen twee, drie, vier personen en gaat het eigenlijk nergens over. Ik vind het belangrijk dat ook anderen die een topic lezen er iets mee kunnen.

Dus denk gewoon een beetje na voor je iets post. En bedenk dat je niet altijd hoéft te reageren. Doe je dat wel ben je dus zelf ook fout bezig.


Heb je helemaal gelijk in... Al is het soms wel gemakkelijk om op iets door te gaan via het forum ipv via mail of ICQ/MQN... Een beetje zelfbeheersing kan zeker geen kwaad...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 16:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 16:17 schreef Jenje het volgende:
Ik zal het niet meer doen

Ik denk trouwens nog steeds dat een chatbox, gewoon een java box, best een optie is.


Denk ik ook.. Maar vraagt dat niet teveel aan de server?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I don't know, in tegenstelling tot wat enkelen hier denken ben ik geen IT-nerd


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-04-2002 16:21 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 9 april 2002 16:12 schreef Azagthoth het volgende:
Je kan het ook zo bekijken, dit forum heeft de functie om metal liefhebbers van het gehele land en Belgie, in contact te laten komen....


...en elkaar dingen over metal te leren en elkaar nieuwe groepen ed aan te bevelen. Niet iedereen weet zoveel over metal als bijv de moderators, zoals Sharteel en ik dus. Wij hebben dan ook niet (meteen) veel te melden over metal. De andere topics houden het voor ons dan ook nog leuk, omdat we daar wel wat te melden hebbe.
Ikzelf kwam per ongeluk op dit forum uit toen ik wat aan het zoeken was over een of andere band (ik weet niet meer welke) en heb toen (omdat ik er zelf veel problemen mee had) serieus gereageerd op het zelfmoord-topic. En zo ben ik verder gekomen bij ZM.
Natuurlijk is het zelfmoord-topic geen onzin-topic, maar het gaat toch ook niet direct over metal. Het voordeel van Onzin is dat hier ook lol gemaakt mag worden (bij andere topics natuurlijk ook wel, maar in veel mindere mate). Het zou zonde zijn als het verdwijnt.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 16:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

tijdens een "metal" concert maak je toch ook lol tijdens het concert ? en praat je niet alleen over "metal" dus waarom zou je niet over andere dingen kunnen praten op een "metal" forum ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

vooral niet als je dronken bent.. niveau daalt, stemming stijgt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-04-2002 16:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:28 schreef FireFox het volgende:
tijdens een "metal" concert maak je toch ook lol tijdens het concert ? en praat je niet alleen over "metal" dus waarom zou je niet over andere dingen kunnen praten op een "metal" forum ?


Helemaal mee eens, het normale leven is ook niet altijd serieus.


Bazzio Attacks!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:33 schreef bazzio het volgende:
Helemaal mee eens, het normale leven is ook niet altijd serieus.
gelukkig niet.. dit is de mogelijkheid om aan de ernst van de maatschappij te ontsnappen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 16:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juist, ik doe op het forum wat ik in het echte leven ook doe: Me als een idioot gedragen die je pas gaat waarderen en begrijpen als je hem beter leert kennen.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:38 schreef Vargen666 het volgende:
Juist, ik doe op het forum wat ik in het echte leven ook doe: Me als een idioot gedragen die je pas gaat waarderen en begrijpen als je hem beter leert kennen.
en dan nog niet helemaal.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen