|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Huh? |
|
Die toont mijn serieuze kant, die ik wel degelijk heb. |
|
Nee uiteraard hoeft en kan het niet altijd serieus zijn. Ouwehoeren is ook leuk. Maar sommige gesprekken horen gewoon niet thuis op een forum met honderden users. Iedereen weet wat voor gesprekken ik bedoel, er wordt vaak genoeg wat over gezegd, maar men trekt zich daar gewoon vaak niets van aan. En dat moet maar eens afgelopen zijn vind ik. Dead things grow from deep inside... |
|
Misschien helpt dan (weer GoT ja) een tempban. Als iemand echt vervelend wordt een week geen toegang tot het Onzinforum. Maar dan moet je weer ergens een grens trekken en die grenzen zijn vaak weer aanleiding tot onenigheid.... Probleem is ook dat die slow-chat sessies meestal niet structureel zijn. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 09-04-2002 17:00] |
|
Ik zou eigenlijk liever de verantwoordelijkheid bij de users zelf laten. Maar dat werkt dus kennelijk niet. Dead things grow from deep inside... |
|
Paul had ook besloten dat het onzin forum vrij gelaten werd, maar dat werkt dus niet zo. Alleen een beetje op off topic en slowchat modereren lijkt me dus wel aanvaardbaar. |
|
Dat had hij helemaal niet besloten. Er was besloten dat topics minder snel dichtgegooid zouden worden. Hij heeft daar duidelijk bijgezegd dat totale bullshit en off topic gedoe juist streng gemodereerd moest worden. Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm ok, ik dacht dus juist minder .. Ik dacht dat Paul het onzinforum wou laten begaan, en niet al te zwaar modereren .. |
|
Euhm, is dit niet meer een discussie voor het afgesloten administratorendomein? (altijd leuk om de mods effe op de vingers te tikken ) [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 09-04-2002 17:20] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Misschien, het zou ook leuk zijn als users hun visie laten gelden |
|
quote: Doe het dan wel op een moment dat het kan. Dit is namelijk absoluut on topic. |
|
Jenje, lees nog effe die topics in het mod forum door zou ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 09-04-2002 17:22] Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dat wel, maar - in tegenstelling tot vele andere - vind ik eigenlijk niet dat de users er zaken mee hebben wat en waarom bepaalde dingen worden afgesproken.. en als er onenigheid is over bepaalde afspraken kan je dat beste rgens anders bespreken.. Nu niet dat ik me er zo erg aan stoor hoor.. 't Was meer als steekje bedoeld.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Sharteel heeft gelijk. Sommige dingen gaan "de users" inderdaad niet aan. Dead things grow from deep inside... |
|
Maar ik voel zo betrokken bij de ZM communie... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ook. Te veel. Ik denk alleen niet dat het wenselijk is dat er wederom discussies gevoerd gaan worden tussen ons mods en verschillende users over hoe er hier gemodereerd moet worden. Dead things grow from deep inside... |
|
tsjah, af en toe floept mijn mening er uit. Ik kan het niet helpen, that's me. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ken het. Dead things grow from deep inside... |
|
grr... ik ben ingelogt, heb 50 posts en ik zie die onzinforum niet Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: tog wel... sorry voor mij onoplettenheid Don't touch me. I'm evil. |
|
Je hebt het wel moeilijk met je 50 posts om in het onzinforum te komen zeg! Dat was in mijn tijd nog niet. |
|
quote:Op het moment dat je de 50 haalt zul je altijd nog eerst een keertje opnieuw moeten inloggen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina |