|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die titel deed me dalijk denken aan Helloween. Vraag me nie wrom. |
|
mij meer aan de bijbel en aan WWF wrestling [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 19-11-2004 22:28] |
|
quote: Wrom? |
|
quote: Is waarschijnlijk een afkorting van waarom spelfout weggehaald... |
|
quote: Mij aan alledrie.. naja en inderdaad aan dat vervelende bandje met dat lelijke schreeuwwijf. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: .. |
|
ONTOPIC |
|
quote: Laatst zag ik iemand die groot Walls of Jericho op zijn tas had geschreven.,begon ik tegen hem te lullen over helloween... .. |
|
Moet je ruim zien |
|
Op cd vond ik er geen donder aan voordat ze stopten, en sinds ze weer bij elkaar zijn vind ik er nog steeds geen donder aan. Live gaat het er echter verdomd hard op. We don't take it, we just fake it... |
|
quote: puik plaatje idd Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
All Hail The Dead is idd prima plaat. In het begin is het even wennen, maar deze band heeft toch echt supervette breakdowns. Dat maakt de muziek goed. Niet bijster origineel, maar wel lekker |
|
Ik heb sowieso het vette schurft aan bands die zich vernoemen naar een klassiek metal album of een cult-nummer. Kom op, dat gaat toch nergens over. |
|
of een wrestling move |
|
quote: Tja, bandnamen boeien me meestal geen ruk. Je band vernoemen naar een ziekte is ook zo afgezaagd en saai. Shockeren om het shockeren is ook vaak te triest voor woorden. |
|
En de muziek van WoJ rocks! Wat een strot heeft dat mens |
|
quote: Heb ze een paar maanden geleden nog gezien op de Eastpack tour in Duitsland. Had er iets meer van verwacht. Ook qua zang vind het niet echt wat. Vrouwtje kan wel bleren, maar zit teveel (vrouwelijke) krijs in de stem. |
|
Walls of Jericho is wel gaaf. Bound Feed The Gagged vind ik persoonlijk beter dan die nieuwe cd van ze. En over hun live-prestatie. Heb ze nu 2 keer gezien, en 2 keer was het lekker strak. |
|
Als ik dit zo lees word ik zeer nieuwsgierig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat heb ik nou ook. |
|
Super wrede band nog met ze gespeelt in Groningen toffe lui ontzettende harde muziek. Helemaal niet origineel maar wel heeel erg lekker. |
|
Die band had tot voor kort trouwens een werkelijk geniale drummer... We don't take it, we just fake it... |
|
Vette band. Wat heeft die zangeres een strot zeg, niet normaal meer |
|
|
|
Dat is voor mij weer lekker dichtbij |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |