|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Of er op dit forum Thin Lizzy liefhebbers zijn, zoja, wat vid je beste cd en beste nummer? |
|
nee. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
is dat niet die Metallica cover band? |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Typisch zo'n geval van "tis vleesch noch vis". Vooral die zanger, echt zo'n omhooggevallen pinda die niet had moeten gaan zingen, gelukkig zag ie dat uiteindelijk zelf ook in en heeft ie er op een ouwejaarsnacht na een flinke dosis speedballs maar de brui aangegeven. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik heb alleen Live And dangerous, super plaat!!! |
|
plaat nr. 1 t/m 3 zijn bij de meeste mensen totaal onbekend... |
|
en die platen heten.... |
|
1. Thin Lizzy is rock. 2. Rock is geen true black metal. 3. Alles wat geen true black metal is, is gay. 4. Thin Lizzy is gay. |
|
Jij dus ook? |
|
nee hij si een dooietruttenneuk Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
geweldige band!!!! Ik speel bad reputation met m'n coverbandje... prachtige twin lead partijen!!! |
|
John Sykes heeft er ook nog in gezeten voordat ie poedelrock ging maken met Whitesnake. Thunder and Lightning ofzo, luister dr nooit na Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Die cover band met gorefest leden is ook een aanrader. |
|
quote: Ik? Ik ben wel true black metal!! Het kan me niet evil genoeg zijn, pentagrammen, corpsepaint en omgedraaide kruizen en zo... helemaal te gek! Ik heb een jaartje of zo geleden een cd van Cradle of Filth gekocht en sindsdien ... SATAN IS MASTER!! Vet! |
|
offer je ook dieren? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
jezelf offeren, dat is pas true. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1557062 |
|
oe haha over ironie gesproken. |
|
Hou je van gitaren, dan hou je van Lizzy. It's just that simple. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Gitaren zijn ook gay. |
|
quote: Hehe |
|
Thin lizzy heb ik altijd een kutband gevonden. Alleen op "Thunder & Lightning" staan enkele aardige nummers. Die cd kan ik dus aanbevelen maar meer ook niet. Als je wel goede rock cd's wil hebben moet je de oude solos cd's van Gary Moore kopen (oude T.L-gitarist). Die blazen heel dat overgehypte Thin lizzyspul weg. |
|
quote: Lizzy borden dan? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |