|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jammer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dit is dus inplaats van Lord Belial en Hatred concert? maw: dat concert is dit festival geworden? |
|
Kans is klein dat ik hier bij ben... Als we met een groep gaan eventueel, want dan heb ik vervoer en een reden om te gaan |
|
Waaaaaaaaaaaah, waarom zijn de reiskosten weer zo hoog. Jammer. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Hoog? Dat valt wel mee toch? |
|
33 euro retourtje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Misschien kun je met iemand meerijden (volgens mij gaat Adriaan met de auto). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Geen kortingskaart? Waar kom je eigenlijk helemaal vandaan dan? |
|
Roosendaal. @Rutan: Yeah, das een optie ja. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh ik dacht Apeldoorn.. Maarre inderdaad, dat is een tyfus end reizen. |
|
Apeldoorn ben ik ook wel vaak te vinden. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh wacht. H*blabla* wolf is jou vriendje? Toch?? Of haal ik nu nog meer door mekaar haha. |
|
Juist. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ah vandaar die Apeldoorn link, ik snap het hehe. |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
al aanwezig! |
|
quote: Geluid was opzich wel goed maar het stond een beetje te hard |
|
Misschien wel ff aanwezig |
|
Extra info: Er is een "mini metalmarket" met 24 meter aan stands, een frietkraam en een hardrockcafe in de kelder. De entree is 12 euro. Het speelschema van de bands zal ook zo snel mogelijk bekend gemaakt worden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hoho, Ancient Rites, goeie zaak! Aanwezig! |
|
quote: Dan verschillen onze definities van goed geluid toch echt een beetje spelfout weggehaald... |
|
Ancient Rites heb ik me nog nooit beklaagd Maar euh, die foto op de "affiche" is wel nogal verouderd: er zijn wat leden vervangen, oud lid is terug en er is bij sommigen wat haar verdwenen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zwak Thijs, zwak. Je snapt zelf ook dat "jaren" geen 1,5 jaar is. |
|
quote: Klopt, maar dit is nog maar een voorlopige flyer. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |