|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarvoor wel dan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*hup* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hulp nodig?Maaruhm, bedankt voor het omhooghouden van dit topic! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
haha |
|
De kaartverkoop bij de voorverkoopadressen is per heden gestart. Dus ren alsof je door de duivel achtervolgt wordt naar de volgende adressen en haal uwer kaarten. Dollhouse , arnhem Session 38, ede musicstore, wageningen Unitas, Wageningen Reserveren kan ook via de website van unitas, www.jvunitas.nl wees er snel bij want dit mooie feestje mag je natuurlijk niet missen |
|
Zeker niet omdat het het 1e festival is waar de nieuwe line-up van Ancient Rites staat! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Interessante lijst, maar om nou dat hele eind naar Wageningen te rijden |
|
quote: Ik doe het toch ook What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik ben lui en verwend (Biebob, Baroeg en 013 allemaal in de buurt). Maar misschien...komen we wel. En heel misschien - als we gaan - kunnen we wat extra mensen meenemen uit de buurt Roosendaal/Breda. Met een beetje proppen krijg ik wel een man of 4 op de achterbank Zal ff checken. |
|
quote: Ik kom uit Roosendaal, ben dus net zo verwend en toch ga ik naar Wageningen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Trouwens wel cool dat jullie openen voor Anorexia Nervosa en Ancient Rites... |
|
Ik ga hiervoor helemaal naar wageningen rijden, echt een vet coole-line-up man! an evil incarnation of DEATH! |
|
klein kansje dat k er ook ben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik denk dat ik niet meer ga.. Het is echt te ver en kan me op het moment geen benzine veroorloven ( of treinkosten).. Ik zie Ancient Rites + Lord Belial + Hatred + Burial wel in het Beest in Goes. |
|
Wie gaat er nu allemaal? En wie is er al eens eerder in Wageningen Unitas geweest? Is dat een grote zaal? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik ben er kom er weleens.Ik woon er in de buurt.Best mooie zaal.Wel vrij groot niet zuper groot maar er kunnen genoe mensen in.Podium is ook mooi.En ze hebbene r genoeg bier moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
soulreaver 15.00-15.30 uur Serenade Of Darkness 15.45-16.15 uur Putrefied 16.30-17.00 uur Hatred 17.30-18.15 uur Lord Belial 18.30-19.15 uur Anorexia nervosa 19.45-20.45 uur Ancient Rites 21.15-22.30 uur onder voorbehoud. Er is een metalmarket (kleine zaal) en een friettent (kelder) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehe, anders wou Ancient Rites niet komen |
|
edit: zat gelul [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 04-02-2005 9:58] |
|
hahahaa ik kom niet , kut festival, kut flyer, kut metalfan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog maar even en dan is het zover an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ah, een friettent.... Dan is het goed. Ik kan dan om 17.00 even een frietje halen, en dan weer naar huis lopen. Goed plan |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |