|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zolang je je smerige heineken maar thuislaat What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hopelijk heeft Unitas niet weer het geluid zo knetterhard staan tijdens de bands en tussen de bands door. Tering heey, was niet leuk meer bij Altar enzo. |
|
Dat hoorde ik ook al van iemand. Iig een leuke line-up. Ik denk, dat ik hier wel ga zijn, vooral omdat ik toch heel weinig metalfan.nllers ken. En omdat het lekker dichtbij is. Oud Vuil. |
|
quote: Een normale conversatie houden zonder je longen uit je lijf te schreeuwen in iemand z'n oor, was onmogelijk. En dat dan tussen de bands door en tijdens de bands gewoon last van oorpijn krijgen vanwege het pokke geluid. Maar goed, zal vast wel beter op gelet worden. En ach metalfanners? Denk dat er ook een heel groot deel vanuit Wageningen zelf komt dus eh don't worry hehe. |
|
Nogmaals: Ancient Rites! Deze band wilde ik nog graag zien, dus dat komt mooi goed... Afgelopen keer in België helaas gemist, maar nu even kijken of die kaalkop zijn functie goed kan verrichten, hehe! |
|
quote: Ik heb niks tegen metalfanners. Ik hou alleen niet zo van festen, ZM of metalfan of wat dan ook. Dat irl gedoe enzo. En wageningers zullen er idd ook zat komen, lijkt me, hehe. Oud Vuil. |
|
Communicatie via het internet is al goed genoeg of niet wim haha |
|
quote: Ach ja. En irl bral ik helemáál alleen maar onzin uit. Oud Vuil. |
|
wanneer komt die weblog-analyse nou, haha, 4 dec metal meting? |
|
Nee, daar ben ik niet. En al zou ik er al zijn, dan zou ik dat nóg vergeten zijn. Oud Vuil. |
|
Kom op Wim, dat IRL gedoe is best leuk. Een woordspeling als 'Wackeningen' is dan weer helemaal niet leuk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehe nee, daar ergerde ik me ook al aan. En ouwehoeren met mensen die je al 3 jaar afzeikt is natuurlijk al helemaal grappig, hehe |
|
Kijk. Daar gaan we al. Ik gniffelde juist om 'Wackeningen'. Dat zou irl slaande ruzie worden. Oud Vuil. |
|
Da's wel waar, Wim. Meestal zijn forumbezoekers IRL het tegengestelde van hun forum-identiteiten. Zo ben ik bv. IRL wél ontzettend grappig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
IRL heb jij toch ook lang haar? |
|
Allemaal deze kerel aanspreken! Altijd in om nieuwe mensen te ontmoeten, ongelovelijk, wat is die gozer gezellig! |
|
quote: Hij heeft wel mooi haar |
|
Wim heerscht! Was idereen maar een beetje Wim, dan was Nederland veel Wimmiger! |
|
Wim and frostbitten kingdom. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote: Argh... Hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: HgarrothwulfF: Ik ook, hoe ga je heen? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik heb echt heel erg m'n best gedaan om die naam tegen te houden, maar het mocht niet baten. Hoe dan ook, de line-up is wel ok. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Het beestje moest een naam hebben... Daarbij, het gaat om de line-up, niet om de naam. Mocht er een volgende editie komen, dan kunnen we de naam heroverwegen/ What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |