|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, er bestaat geen cd-versie. Vind ik ook helemaal niet erg. |
|
quote: Ik luister vooral veel muziek in de auto (wegens dagelijks ruim 2 uur op de baan) en dan is een DVD een beetje lastig. Bovendien is The Ocean een wel erg statische band om een live-DVD van te kijken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Statisch? De band is juist ontzettend beweeglijk en energiek op het podium. En er zijn ook nog eens hele mooie visuals. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-11-2013 15:52] |
|
quote: Je meent het. Die gasten verlaten hun vierkante meter niet en het enige wat beweegt zijn hun vingers (een hoofdknikje hier en daar niet meegerekend). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vond hun show tijdens RB niks aan. Vroeger veel geluisterd maar tegenwoordig vind ik het maar een saaie band. |
|
quote: De beelden van 2010/2011 zijn toch behoorlijk anders. Rondvliegende gitaren, stagediven enzovoort. Beelden van de Pelagial tour staan er niet op, misschien zijn ze nu weer wat rustiger op het podium. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Phanerozoic I: Paleozoic Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lekker veel aandacht voor deze band. Nieuwe plaat is alweer uit. Openingsnummertje: Hij is nog progressiever en gelaagder geworden dan de vorige. Tegelijkertijd vond ik de vorige wat meer één geheel met een wat duidelijker/"beter" spanningsboog. Gelukkig wel weer een cameo van Jonas Renkse, ik vind zijn vocalen enorm goed bij de muziek passen. In ieder geval: genieten . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |