IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Thee Plague Of Gentlemen debut album Vorige pagina | Volgende pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 16-07-2006 23:01 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Beste Belgische Doomband is dood, godverdomme.

Btw: reken er maar niet op dat je te weten komt waarom hij gearresteerd ...

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-07-2006 10:10 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

jawel hoor...

quote:
Kinderlokker opgepakt in Gent
De Gentse politie heeft dinsdagnamiddag een man opgepakt die al enkele weken jonge kinderen meelokte en misbruikte. Hij wordt woensdag voorgeleid, zo is van het parket van Gent vernomen. De man ging al tot bekentenissen over.

De kinderlokker was al enkele weken aktief in en rond Gent. Sinds begin mei zocht hij jonge migrantenmeisjes in de buurt van de Muide en de Dendermondsesteenweg. Hij verplaatste zich daarbij telkens met de fiets. Zijn slachtoffertjes waren amper 5 tot 7 jaar oud. "Hij lokte de kinderen mee naar afgelegen plaatsen en pleegde brutale zedenfeiten", aldus het parket.

De familie van vier slachtoffertjes stapte naar de politie. Er werd een team opgericht met leden van de lokale recherche, de jeugdinspectie en de interventiepolitie. Dinsdag merkte een waakzame buurtinspecteur in de late namiddag de man op in de buurt van de IJskelderstraat.

De politie zette de straten meteen af en achtervolgde de kinderlokker langs de Tolhuislaan en de Baudelostraat tot aan de Steendam. Daar werd hij opgepakt. Het gaat om een 37-jarige Belg uit het krakersmilieu. Hij gaf vier feiten toe. Ondertussen wordt ook een oproep gedaan aan eventuele andere slachtoffers om zich te melden.

bizar... heel bizar...

We don't take it, we just fake it...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2006 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeft hij toch niet te zijn ...

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 17-07-2006 10:38 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 10:20 schreef Jenje het volgende:
Hoeft hij toch niet te zijn ...

Had dat bericht ook al gezien. Het betreft een zekere Steven W. Dus tenzij Steve MacMillan een artiestennaam is voor ene Steven W., gaat het over iemand anders.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-07-2006 10:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, en maar speculeren over kinderontvoering. En straks blijkt dsat ie alleen maar iemand heeft vermoord ofzo hahahahahahahahahaha!!!!

spelfout weggehaald...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-07-2006 11:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 10:46 schreef varanus het volgende:
kinderontvoering

quote:
alleen maar iemand vermoord

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-07-2006 12:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, een aantal malen met die gast lopen ouwehoeren. Echt heel bizar dit... En erg jammer.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-07-2006 13:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Njah, de band wil er niet dieper op ingaan en distantiëren zich van zijn daden, dan ga ik er vanuit dat het niet zomaar een windeldiefstalletje of inbraak oid geweest is...

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-07-2006 13:56 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 juli 2006 10:38 schreef Fat Bastard het volgende:
Had dat bericht ook al gezien. Het betreft een zekere Steven W. Dus tenzij Steve MacMillan een artiestennaam is voor ene Steven W., gaat het over iemand anders.

Het zou toch wel degelijk om dezelfde gaan..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 17-07-2006 14:05 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 13:56 schreef Sharteel het volgende:
Het zou toch wel degelijk om dezelfde gaan..

Bron?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-07-2006 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat is het met Belgen en kinderen?!?!?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2006 14:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 14:05 schreef Fat Bastard het volgende:
Bron?

+1

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-07-2006 14:24 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dat is zo na te gaan toch?
De kinderlokker had iig een baard en een snor, was 37 jaar en verbleef zowel in Engeland als België.
De zanger van TPOG lijkt me toch wel een tikkie jonger.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2006 14:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 14:24 schreef Jällö het volgende:
Dat is zo na te gaan toch?
De kinderlokker had iig een baard en een snor, was 37 jaar en verbleef zowel in Engeland als België.
De zanger van TPOG lijkt me toch wel een tikkie jonger.

Of hij jonger is weet ik niet, maar hij komt volgens mij oorspronkelijk wel uit Engeland.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 17-07-2006 14:51 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Harde band! traag en bruut zo zouden er meer mogen zijn!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2006 15:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Blabbermouth.net bevestigt bovenstaande veronderstellingen:

"More information has emerged in the arrest and imprisonment of THEE PLAGUE OF GENTLEMEN frontman Steve McMillan (real name: Steven Wackenier) in connection with what the rest of the Belgian doom metal band has categorized as "criminal acts that none of the members could ever imagine to happen and which are totally unacceptable."

According to reports in the Belgian media, Steve was arrested last Tuesday (July 11) by the local police on charges of multiple child rape. So far he has confessed the rape of four children between the ages of 5 and 7, but it is believed that more victims were involved. In addition to sexually attacking the children, Wackenier also allegedly took pictures of them, according to a press release issued by the police."

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2006 15:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kijk TMDC, dat is nou een stunt van formaat!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2006 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, nu wordt TMDC toch best gePWND

Maar serieus: indien het echt waar is, hoop ik dat ie de rest van zijn leven in dutroux's partykelder mag zitten

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-07-2006 15:59 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

edit

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 17-07-2006 16:20]

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-07-2006 16:20 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

edit

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-07-2006 17:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 15:44 schreef spectre het volgende:
Kijk TMDC, dat is nou een stunt van formaat!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-07-2006 17:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 17-07-2006 18:07 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:
Wat is het met Belgen en kinderen?!?!?

Pedofilie is daar de nationale sport. Wist je dat niet?

Maar serieus.... Uit alle tot nu toe genoemde bronnen valt niet met zekerheid op te maken dat de verkrachter in kwestie dezelfde is als de kerel van TPOG. Alhoewel het er wel alle schijn van heeft natuurlijk. Maar schijn kan bedriegen hè. We zullen zien.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-07-2006 18:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou ja, als dit:

More information has emerged in the arrest and imprisonment of THEE PLAGUE OF GENTLEMEN frontman Steve McMillan (real name: Steven Wackenier) in connection with what the rest of the Belgian doom metal band has categorized as "criminal acts that none of the members could ever imagine to happen and which are totally unacceptable."

van Blabbermouth klopt, dan weten we het wél.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-07-2006 18:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yeps,

het is wel de frontman.. het is hem echt, hoord ehet net ook al van wat mensen rondom de band....

leipe shit....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com