|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, is dit die geweldige humor waar jullie het over hebben? |
|
Kende hem ook. Maakt me misselijk dat ik gewoon met deze smerige gast lol gehad heb. Gelukkig zit ie in Belgie vast en niet in Nederland, anders mocht hij hier vast de speelplaats schoonmaken als vorm van taakstraf. Vierendelen die lul! EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
quote: Ik denk dat hij in de gevangenis wel goed onderhanden genomen wordt hoor, pedofielen zijn vaak het mikpunt van agressie in de gevangenis. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Maar in België vormen ze de kern van de populatie..daarom worden ze minder hard aangepakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Chelman, zit je die Belgen nu te stangen, omdat een landgenoot van je aan België moet worden uitgeleverd, omdat hij het bezit van een MP3-speler schijnbaar belangrijker vond dan een mensenleven? Belgen zijn pedofielen ergo Polen zijn roofmoordenaars? |
|
vergeet even niet dat Polen ook banenpikkertjes zijn he! |
|
Ik vind het kut dat hij uitgeleverd wordt omdat hij in België een zwakker gevangenisregime gaat beleven. Ik had hem liever in een Poolse gevangenis gezien waar ze nog goed weten hoe je een gevangene moet straffen. Oh ja...het was geen Pool. Het was een zigeuner. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
1 pot nat |
|
quote: Hij wordt hier enkel 'berecht', straf dient in Polen te worden uitgezeten. Wat betreft die pedofielen, tja het is hier wat de laatste tijd. Al hebben we hier nog geen pedofielenpartij die dan nog eens wordt toegelaten ook 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: wat voor nut zou zo een partij hebben? pedo's in België leven al in een luilekkerland. Die kunnen hun tijd wel beter gebruiken dan te lobbyen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-07-2006 14:37] |
|
In belgië zou zo'n partij waarschijnlijk ook stemmen krijgen ... dat is heir nog niet gebeurd, zonder stemmen, geeh partij |
|
Tja, las net in de krant dat in Spanje of Portugal een Belgisch stelletje een pasgeboren kind in de afvalbak van het hotel had gegooid. Zou wel te oud zijn geweest naar hun smaak. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ja, we maken een prima indruk de laatste tijd Faustian Spirit of the Earth |
|
Ach hier in noord Nederland krijgen de laatste tijd ook bovengemiddeld veel lui voortijdig en onvrijwillig een tuin op hun buik. laatste paar weken, Bejaard Duits echtpaar doodgeslagen door 2 POLEN en een 15 jarig meisje in Musselkanaal. En een 26 jarige griet die waarschijnlijk door haar vriend is vermoord. Tja warmte en op het platteland is weinig anders te doen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dan ga ik liever vissen ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"Het gaat om een 37-jarige Belg uit het krakersmilieu. " Wel erg links om zich dan meteen te gaan vergrijpen aan allochtone kindertjes... de meeste pedo's daar vergrijpen zich keurig aan eigen volk eerst... |
|
wel lullig voor de rest van de band dat het nu alleen maar daar over gaat en ze daar continu mee geconfronteerd worden ipv hun muziek... Je moeder. |
|
quote:Daarom zijn ze er ook mee gestopt. |
|
nog steeds jammer maja is Steve al vrij eigenlijk? signature |
|
ja, Steve is al een tijdje vrij.. blijft een erg vette plaat ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dus nog geen vier jaar voor het verkrachten van meerdere kinderen? Mooi land dat België. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
vreemd dat hij naar de cel moest trouwens, normaal bij straffen van minder dan 5 jaar hoeft dat hier niet signature |
|
Pardon? |
|
Ach, die gevangenissen van jullie zijn net zo'n in- en uitloop praktijk als onze TBS-centra. Zit die Dutoux alweer thuis op de bank? Zou mij niets verbazen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |