|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdje opleiding theather techniek gevolgd. in die tijd zat ik zeker wekelijks in het theater the genieten, Maar laatste tijd kom ik er eigenlijk weinig. |
|
Ik ben enorme fan van een bepaald type improvisatie-toneel! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben totaal niet een toneel liefhebber ik werk dan wel in een theater(techniek). maar er zijn maar weinig stukken die me kunnen boeien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hahaha. Dat telt niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Laatst naar de premiere van Arthur Integraal geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nou nou ... |
|
Is het hele leven niet een groot theater? |
|
Wel als je geen leven hebt |
|
Dan heb ik dus geen leven , als ik naar theater ga, ga ik meestal naar ballet voorstellingen klassiek of modern maakt me niet uit . |
|
quote: Bijna juist: As You Like It II,vii: quote: Touché, pussycat! |
|
ik heb twee jaar een relatie gehad met iemand die aan de toneelschool studeert, heb daarom ook vrij veel uitvoeringen gezien, vooral op die school zelf. Ik moet zeggen dat ik best wat mooie dingen heb gezien (ben ff titels kwijt) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik bezoek zelf best vaak theaterstukken, musicals, voordrachten enzo. Ik vind het altijd heel leuk. Zelf heb ik ook in een paar musicals gespeeld, momenteel maar in 1tje (van school), en binnenkort heb ik waarschijnlijk auditie voor een andere. |
|
ik heb laatst bij het nationaal ballet gewerkt, is niet echt helemaal mijn ding maar ja |
|
quote:O ja?? Ik zag je al helemaal in zo'n balletpakje op t podium rondhuppelen [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 13-12-2004 15:26] |
|
Ben zelf wel een groot fan van cabaret (valt ook onder theater toch? ). Mensen als Hans Teeuwen, Bert Visscher, Arie en Silvester en zelfs onze eigen Herman Finkers vind ik super! Verder ben ik niet heel erg bekend met toneel, zou wel eens een keer een goed stuk willen zien dat een oud verhaal/mythe in een modern jasje vertelt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
gister voor het eerst sinds lange tijd weer n's in een theater geweest bij een standup comedy voorstelling van Raoul Heertje & Steef Cuijpers.. 2e vond ik een stuk beter dan de eerste, maar heb mezelf goed vermaakt! |
|
Laatst Hair en Jorgen Raymann. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wil al tijden de "klassieke" wereld induiken maar ik kom er maar niet aan toe Componisten, opera's, operettes, klassiek theater etc etc... Is er hier iemand enigszins vertrouwd in deze wereld die me met wat tips op weg kan helpen? |
|
heb je niet van timelife zo'n verzamelcd collectie van een aantal grote componisten? |
|
Dat is toch zo'n populair klassieke "dijenkletser" verzameling? |
|
dat weet ik niet, ik ben niet zo in de true, underground en KVLT klassieke muziek. Maar volgens mij waren dat niet alleen de componisten die iedereen kent. Ik zal eens een collega vragen die speelt schuiftoeter in een symfonieorkest.. |
|
Qua theater heb ik gehoord dat de nieuwe voorstelling van de Paardenkathedraal erg goed is. En blijkbaar heeft mijnheer Tanghe voor de eerste keer de voorstelling niet eindeloos veel langer gemaakt dan ie was, alleen kan ik me niet herinneren welk stuk het ook alweer is. Qua componisten.. keuze zat.. Berlioz, Chopin, Mahler, Paganini, Mozart, Bach, Beethoven, Grieg, Mendelsohn, Korsakov, Rachmaninov.. ga zo nog maar even door.. Zo'n Timelife CD heeft inderdaad van alle bekende namen wel wat erop staan, geen hele slechte plek om te beginnen als je er niet zo thuis in bent. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Van die klassieke colega(die trouwens net een truie metalhead is op het klassieke genre) Heb ik in ieder geval de namen van componisten Dmitri Schostakovich en Edward Elgar gekregen... Ik wat m4a bestanden gekregen, als ik ze heb geconverteerd naar mp3 wil ik ze wel een keertje te downloaden zetten... |
|
Ik speelde vroegah in musicals mee Maarre theater, lang niet geweest! Ik ga nog wel elke maand een keer naar het vrije val theater, maar dat valt meer onder open podium. Improvisatie theater vind ik erg gaaf en cabaret is wel geinig, verdere theater vormen eigenlijk niet. |
|
Toneel heerscht. Ik doe het zelf vrij aktief, maar niet in groepsverband, werkelijk al jaren. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |