|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand 'August, August, August' gezien van de Paardenkathedraal? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet echt theaterfans hier hé. Ik heb gister Happy Days van een Vlaams gezeldschap gezien. Raar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik wil er wel vaker heen gaan maar klen niemand die mee gaat. en alleen vind ik dan weer geen zak aan, niemand om het mee te bespreken achteraf. vorig jaar met een oud huisgenoot voor het eerst naar een modern dansstuk geweest, was echt gaaf! weet alleen niet meer van welke groep... Je moeder. |
|
ja zeg, wat mis ik het ndt. Zou ook wel graag Tarzan willen zien. Jammer dat er maar 1 kon doorgaan wat een mooie manne zaten daarbij! Overigens vond ik .... Shit naam kwijt!! [Dit bericht is gewijzigd door femke1 op 09-03-2007 22:20] |
|
Falling Angels, dat was hm. Die was zó nice!! |
|
Je wou Tarzan zien om te mooie mannen? Kun je dan niet beter wat plaatjes googelen? Ik heb gister de schouwburg ook weer eens bezocht voor de try-out van deze heer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe, +1, wát een engerds waren dat allemaal zeg. En @ Femke: Je bedoelde Ron Link? *Brrrr* (En ja, die naam weet ik omdat ik gister Jensen heb gekeken ). quote: Leeeuuuk! Ik ga ook maar weer eens kijken of er binnenkort in Enschede nog leuke voorstellingen zijn. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik ook Daarnaast naar voorstellingen van Les Miserables (in Antwerpen ), Joe en Miss Saigon geweest. Toneelstukken zijn niet echt aan mij besteed. Dan inderdaad liever cabaret. Vroeger kwam ik toch gemiddeld wel een keer of 5 per jaar in de schouwburg.[/quote] |
|
Ik heb gisteren een rondleiding gehad over het bouwterrein van het nieuwe muziekkwartier in Enschede. Die theaterzaal wordt huge! Ook een aardige indruk gekregen van de nieuwe zalen van Atak |
|
Ik vind het 'achter de schermen' ook best impressive! Er gebeurd daar zóveel waar de 800 man/vrouw in de zaal niet eens door hebben. Maar oké, nu weer wachten op 2 april voor mn volgend theater bezoekje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
waar ga je heen? ik vind die grote musicals overigens geen zak aan, ben meer van die zweverige kleinschaligere dingen Je moeder. |
|
Rouw siert electra. Ik weet zo niet uit mn hoofd van welk gezeldschap dat is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hm zegt me zo niks. wou dat er hier iemand was die dat soort dingen kon waarderen, ga nooit omdat ik nooit alleen wil hehe *emo* Je moeder. |
|
Oh ik ook hoor. Alleen voor theaterwetenschappen moeten we een bepaald aantal bezoeken in Groningen, m.a.w. altijd wel college-genoten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga naar nijntje volgende week! Als dat geen topdag word..... Herman van de bakker |
|
quote: Zo heb ik eens achter de schermen gestaan bij een voorstelling van Hans Klok. Maar als ik daar meer over post zal ik alle zm-ers moeten uitroeien. Die nieuwe boot in Enschede kan straks 1200 man huisvesten als ik het goed heb. |
|
Woensdag naar Ernesto & Marcelino geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik kan kleinschalige zweverige toneelprojecten wel waarderen. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Doordat mijn omgeving niet van onmeunige pleurisherrie houdt ga ik noodgedwongen altijd alleen naar concerten...is minder leuk maar het weerhoud me niet meer, anders zie je nooit wat. Yeuh...vanaaf Taake |
|
En gister naar Rouw siert Electra geweest. Een erg geslaagde enscenering gebaseerd op de Oresteia (Aischylos) in een modern, met veel multi-media, 'jasje'. Nog tot het einde van deze week te zien in het Stadstheater van Grunn. Oh ja, voor de liefhebbers. Het is typisch Nederlands. (TIETÛÛH en penissjes) [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-04-2007 11:33] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gisteren met fikse tegenzin met mijn ouders en jongere zus naar Les Miserables geweest in de Luxor te Rotterdam en ik moet zeggen dat ik heel positief verrast ben. Was een zeer indrukwekkende musical waar ik meermaals met kippenvel op de armen heb gezeten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De Grote Verkiezingsshow is een aanrader. |
|
Om 16:00 Alice in Wonderland. In principe, ben ik dood. |
|
Ja daar wil ik deze week ook nog even naartoe, lijkt me wel mooi |
|
Misschien is er morgen nog plaats, hoewel het wel de première is! Sowieso tof, weer eens een keer naar het theater. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |