IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Theater - Toneel Vorige pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 03-10-2010 10:21 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ze zouden toch op het stationsplein een voorstelling geven?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2010 10:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Volgens mij is het gewoon bij het NNT.

Kom ook!


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 03-10-2010 10:29 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:

Alice in Wonderland ook als buitenspektakel

GRONINGEN - Het Noord Nederlands Toneel brengt tijdens voorstellingsdagen van Alice in Wonderland in de Stadsschouwburg op het voorplein van het Centraal Station ook het Buitenspektakel Alice in Wonderland. De regie is in handen van Ola Mafaalani.

Het concept komt uit de hoed van Ko van den Bosch (schrijver, theatermaker en beeldend kunstenaar), André Joosten (vormgever, beeldend kunstenaar) en Peter Vandemeulebroecke. Het Buitenspektakel wordt in een tien meter hoge steigerinstallatie gespeeld door dezelfde acteurs die de voorstelling in de Stadsschouwburg verzorgen.

De voorstelling in de Stadschouwburg en de buitenspektakels zijn direct met elkaar verbonden, maar kunnen afzonderlijk worden bekeken. Het NNT wil met de buitenspektakels rondom voorstellingen in de Stadsschouwburg tonen ‘stadsgezelschap’ te zijn. Na buitenspektakels bij Medea, La Divina Commedia en Elf Minuten is het Buitenspektakel Alice in Wonderland de vierde in de reeks.

Uitvoeringen zijn er van donderdag 30 september tot en met zaterdag 2 oktober (vijf en acht uur), zondag 3 oktober om vier uur en dinsdag 5 tot en met zaterdag 9 oktober (vijf en acht uur).


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2010 10:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh, gaaf!

Ik denk wel dat je het tof zal vinden.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 03-10-2010 10:46 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik vond La Divina Comedia vorig jaar echt geniaal, dus deze vast ook wel Dus volgende week na school maar eens langs.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2010 10:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Cool, volgens mij sluit het ook wel aan op je studie.

Gewoon wat vaker de stad ingaan!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-02-2017 15:05 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren dit in Leuven gezien. Eerste keer dat ik zo'n soort van 'theater' ga zien. Leuke special effecten, en vooral een groot 'Herken de 100 horrorfilms'-gedoe. Zo hebben ze bijvoorbeeld de - SPOILER ALERT -

...

behekste hand-scène uit Evil Dead 2 overgenomen. Dat is ook het minder goede aan dit stuk: een onsamenhangend samenraapsel van erg cliché horrortaferelen. Net zoals vele moderne Amerikaanse horrorfilms eerder vermoeiend dan intrigerend. Het stuk duurde, wat mij betreft, zeker 30 minuten te lang.
Wel grappig toen de corpulente mens die voor mij zat, plots door zijn stoel zakte, met een luide 'bonk', wat wel paste in de sfeer. En toch ook 1 jankgriet die halverwege de voorstelling de zaal moest verlaten

http://jakopahlbom.nl/voorstelling/horror-2014/?portfolioID=14


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen