IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mr. Bungle Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 12:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zijn er hier mensen bekend met deze band waar Mike Patton momenteel zijn stem aan verleend? Ik heb Disco Volante op mn pc staan en dat klinkt erg lekker. denk overigens niet aan Dillinger of Fate no More invloeden, hij heeft slechts het 'wazige' overgenomen. Ik zou echt niet weten in welke categorie deze muziek valt maar het heeft nogal wat weg van schizofrene versie van reggae of ska en rock&roll.

www.bunglefever.com en voor een sample:
ftp://ftp.bunglefever.com/pub/Mr%20Bungle/albums/Disco%20Volante%20(1995)/Mr%20Bungle%20-%20Merry%20Go%20Bye%20Bye.mp3



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2004 12:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mr. Bungle heerst ja. Heb zelf Disco Volante origineel, en California op mp3.

Ik dacht overigens dat Mr Bungle niet meer bestond.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 12:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 12:42 schreef ZelThoR het volgende:
Mr. Bungle heerst ja. Heb zelf Disco Volante origineel, en California op mp3.

Ik dacht overigens dat Mr Bungle niet meer bestond.


Het laatste wat ik van Mr. Bungle had gehoord is dat ze in Amerika op tour waren?

edit: ff peaken op de site:
Mr. Bungle is not touring. In the meantime, you may want to go see what the following related artists have to offer:


[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-12-2004 12:45]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 12:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*dubbelpost*

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-12-2004 12:45]


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-12-2004 12:47 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 12:11 schreef Tormented soul het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met deze band waar Mike Patton momenteel zijn stem aan verleend? Ik heb Disco Volante op mn pc staan en dat klinkt erg lekker. denk overigens niet aan Dillinger of Fate no More invloeden, hij heeft slechts het 'wazige' overgenomen. Ik zou echt niet weten in welke categorie deze muziek valt maar het heeft nogal wat weg van schizofrene versie van reggae of ska en rock&roll.


geweldige muziek! zoals bijna alle projecten van mike patton.
mr. bungle bestond overigens al voor faith no more, en is altijd de band van mike patton geweest. dillinger escape plan is duidelijk beïnvloed door mr. bungle, en niet andersom.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 12:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 12:47 schreef El Chulo het volgende:
geweldige muziek! zoals bijna alle projecten van mike patton.
mr. bungle bestond overigens al voor faith no more, en is altijd de band van mike patton geweest. dillinger escape plan is duidelijk beïnvloed door mr. bungle, en niet andersom.



Ah fijn om te weten, ik dacht dat het zijn 'laatste' project was. Hopelijk gaan ze weer in Europa touren, ik heb ze nog nooit live gezien.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2004 12:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 12:43 schreef Tormented soul het volgende:
Het laatste wat ik van Mr. Bungle had gehoord is dat ze in Amerika op tour waren?

edit: ff peaken op de site:
Mr. Bungle is not touring. In the meantime, you may want to go see what the following related artists have to offer:


http://www.rollingstone.com/news/story/_/id/6659786/mrbungle?pageid=rs.Home&pageregion=single1&rnd=1102766035781&has-player=false

ze zijn uit elkaar dus, lijkt het volgens wij was Mr Bungle na California al langzaam uit elkaar aan het vallen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-12-2004 13:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb ze eens live gezien, maar het is echt niks voor mij. Kan geen touw aan die stijl vastknopen.


spelfout weggehaald...


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 11-12-2004 18:25 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Het debuut van Bungle vond ik fantastisch. Zo'n gefreakte plaat had ik nog nooit gehoord. Disco Volante vind ik een onluisterbaar gedrocht en California vond ik een geslaagde derde. Jammer dat ze nu echt uit elkaar zijn.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-12-2004 21:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

'Tis Faith No More, damnit, niet Fate No More.

Sorry, maar de naam van m'n favoriete band zie ik altijd graag correct gespeld.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 22:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 21:31 schreef Illusione het volgende:
'Tis Faith No More, damnit, niet Fate No More.

Sorry, maar de naam van m'n favoriete band zie ik altijd graag correct gespeld.


Ik haal de namen van Faith No More en Fates Warning altijd door elkaar, don't ask me why...


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-12-2004 15:03 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mr Bungle was de band waar Patton uit kwam voordat hij bij FNM ging zingen. (althans, dat vertelde iemand mij ooit.) Kep ze gezien in Staddijk, Nijmegen. 8 jaar geleden. Was erg gaaf. Heel veel man op een heel klein podiumpje.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-12-2004 15:06 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 11 december 2004 12:11 schreef Tormented soul het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met deze band waar Mike Patton momenteel zijn stem aan verleend?


Als ik me niet vergis is Mr. Bungle al eventjes uit elkaar.. Heb er thuis een cdtje van liggen.. Lekker gestoord..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 19-12-2004 18:40 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Patton houd zich voornamelijk bezig met Tomahawk en Fantomas. Eigenlijk best jammer dat Mr. Bungle ermee gekapt is...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2004 19:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2004 15:03 schreef judge paul het volgende:
Mr Bungle was de band waar Patton uit kwam voordat hij bij FNM ging zingen. (althans, dat vertelde iemand mij ooit.) Kep ze gezien in Staddijk, Nijmegen. 8 jaar geleden. Was erg gaaf. Heel veel man op een heel klein podiumpje.

Klopt, Mr. Bungle bestond al een tijdje voor FNM. Gaaf dat je ze gezien hebt, zelf kende ik ze pas toen ze dus al uit elkaar waren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-03-2005 8:44 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2004 15:06 schreef Sharteel het volgende:
Als ik me niet vergis is Mr. Bungle al eventjes uit elkaar.. Heb er thuis een cdtje van liggen.. Lekker gestoord..


Mike Patton is inmiddels officieel gestopt met Mr. Bungle. En nu schijnt Faith No More weer terug in de studio te zitten met onze grote vriend Patton! Gaaf dus!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-03-2005 10:18 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 maart 2005 8:44 schreef MINDKILLER het volgende:
Mike Patton is inmiddels officieel gestopt met Mr. Bungle. En nu schijnt Faith No More weer terug in de studio te zitten met onze grote vriend Patton! Gaaf dus!





Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-03-2005 10:28 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Dat dacht ik dus ook ja!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-03-2005 13:12 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Ik zou nog mar niet te vroeg juichen...eerst een bevestiging.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 16-03-2005 16:40 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Het is alleen leuk om te hopen op iets gaafs.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2005 22:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heeft iemand die plaat van General Patton vs. The Xecutioners al gehoord? (met Mike Patton dus)

Hoe is die?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-03-2005 22:34]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-03-2005 12:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 8:44 schreef MINDKILLER het volgende:
Mike Patton is inmiddels officieel gestopt met Mr. Bungle. En nu schijnt Faith No More weer terug in de studio te zitten met onze grote vriend Patton! Gaaf dus!

Ik geloof er niets van Bronvermelding, godverdomme!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 17-03-2005 13:15 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 12:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ik geloof er niets van Bronvermelding, godverdomme!


Lees de maart editie van de Aardschok, voorin bij de nieuwtjes.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 17-03-2005 13:33 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Gerucht volgens mij. nergens anders ook maar iets over te vinden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-03-2005 13:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 13:15 schreef MINDKILLER het volgende:
Lees de maart editie van de Aardschok, voorin bij de nieuwtjes.

Hmm, dat klinkt al beter, al kan het nog steeds een gerucht zijn...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-03-2005 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 22:34 schreef M. het volgende:
Heeft iemand die plaat van General Patton vs. The Xecutioners al gehoord? (met Mike Patton dus)

Hoe is die?

Er staat een sample op de ipecac site (http://www.ipecac.com), klinkt wel aardig, Patton rapt op dat nummer iig niet. Ben wel benieuwd naar de rest van de plaat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen