|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je fotos doen het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 10-01-2005 0:05] |
|
kut. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-01-2005 1:10] |
|
quote: goh wat een helden .... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
. never mind [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-01-2005 0:13] |
|
wat was het nut hiervan dan? en hoe komt een muis daaro? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-01-2005 0:14] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: idd. Verheug me nu al op een treffen met dat bandje.. Mekker |
|
quote: niet alles hoeft nu te hebben, en die rat kwam daardoor dat het publiek de ratten net zo hard terug gooide naar de band als dat zij ze in het publiek gooiden |
|
quote: wat een opmerking een echte macho Mora(na)al-ridder [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 10-01-2005 0:22] |
|
"hmm niet alles hoeft nut te hebben" die zou ik onthouden en eens in de toekomst toepassen. heb er maar 1 woord voor : TRIEST! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wouw, dode ratten, trooheid alom! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ga naar k3 concerten als je er niet tegenkunt of hou gewoon je bek! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ik denk dat de jongens het nu in hun broek doen en niet meer zonder hun moeder buiten durven te komen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Met dode ratten gooien. Grote meneren hoor ..... |
|
quote: Ohhh zit het zo, dus eh dode ratten het publiek in smijten is true mettul? Volgend concertje dat ik ga bezoeken maar eens even wat zelf gevangen, dode muizen meenemen. Ben ik de meest true persoon daar.. woeiii |
|
hehe het gooien met ratten is hoe dan ook minder zielig dan mensen die gaan janken om het feit dat er ratten werden gegooid |
|
quote: Vind je? Ik lag op de grond van 't lachen dat uberhaupt iemand op 't idee komt dit te gaan doen. En dat er ook nog mensen zijn die dit tof vinden... |
|
quote: Ik zie trouwens niemand janken maarre nog minder zielig is als men gewoon niet met dode dieren gaat smijten. |
|
quote: Oh komt vaker voor dat smijten met dieren en dan heb je nog lui die erop gaan stampen en het uitsmeren over zichzelf heen want ahhhh dat is zo blekkie mettul! |
|
Oh ja, en corpsepaint ook nog. Dat is wel heel erg 1994 hoor jongetjes! |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik vind het uiten van een bedreiging richting de band zeker gelijk staan aan huilen |
|
quote: Ziet al blekkies staan, ingewanden uitsmerend terwijl ze maniakaal lachend het bloed drinken van dode ratten met hun beschminkte gezichten. Ah hoe geil! |
|
quote: Ach toe zeg, een 12 jarige kan hooguit met zijn spike band uithalen om een bandlid pijn te doen.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |