|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad! Dan ben je pas GRIM NEKRO KVLT!!! |
|
Je moeder |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-01-2005 13:16] |
|
quote: mag ik even weten waarom deze vergelijking niet opgaat? waarschijnlijk gaat mijn redenering gewoon te snel voor je, iemand met een zogenaamd hoog iq zou het zeker moeten snappen... zielig en hypocriet [Dit bericht is gewijzigd door abraxas op 11-01-2005 13:19] |
|
Was een gezellig optreden, ook al had het gooien van dieren etc van mij niet gehoeven. Hailstorm vond ik wel de band die het strakst aan het spelen was die avond. http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
quote: ben je het met haar eens? |
|
quote: Ja tjonge jonge je redenering, ik snap er niks van! Gooien met lijken staat inderdaad gelijk als het eten van vlees, wat boeit de reden nou. Nou nou jij stoere dierenlijken gooiende veganistische (ja eh je wil het goed doen of niet he, geen slap vegetarisch gelul) blekkie fan, ik ben echt wel zielig en hypocriet want ik eet vlees! |
|
Straks gaat men mij nog vertellen dat het dood = dood principe hier opgaat? Kun je net zo goed je overleden moeder een metal publiek insmijten, alwaar ze gaan touwtje springen met haar darmen. Maarja DAT doet men dan maar niet.. |
|
quote: dat heeft een metalband uit scandinaviƫ geprobeerd maar toen werden ze opgepakt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Beetje flauw dan |
|
quote: Bah, weet jij veel wat DIE allemaal onder de leden had? |
|
quote: Nee, maar maakt niet uit toch.. bedoel dat boeide bij die ratten ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 11:31] |
|
quote: i rest my case, enne...ik gooi zelf niet met dieren, maar eet ze inderdaad ook niet op |
|
quote: Die eerdere opmerking kon ook alleen maar door een veggie gemaakt worden. Toch wel een veganist he of ben jij zo'n vegetarier die wel eieren en kaas vreet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 18:29] |
|
zoiets heet een lacto-ovo vegetarier, jij vindt dat daar iets mis mee is? |
|
quote: Met het vegetarier zijn? Nee, is niks mis mee behalve de lui zelf. Altijd dat gezeik over hun zogenaamde superieure levensstijl en dan klagen dat ze niet worden geaccepteerd terwijl ze vleeseters voor moordenaars uitmaken. Bovendien vind ik een vegetarier maar een half wereldverbeteraartje, als ze het goed willen doen waren ze wel veganist. Was er geen speciaal vegetariers topic hier op zm, dit gaat wel erg offtopic en bovendien zul jij als veggie het nooit met mij eens zijn. Ik ben namelijk een enthousiast vleeseter. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2005 18:42] |
|
dan heb je me echt verkeerd begrepen, ik heb niets tegen het eten van vlees, dat moet iedereen zelf weten. Als je geen vlees eet uit idealisme kan je inderdaad beter veganist zijn, maar dat idealisme is niet voor iedere vegetarier het geval. |
|
quote: Daar ben ik het mee eens, maar goed als men vlees eet hoeft men toch niet plotseling ook maar smijten met dierenlijkjes geweldig te vinden? Ik smijt toch ook niet met mijn biefstukje of kippenpoot.. |
|
dat is waar, het enige wat ik hypocriet vind zijn mensen die fel tekeer gaan tegen het gooien met dode ratten omdat dat zielig zou zijn, terwijl ze wel dode dieren eten. Naar mijn idee is dat in principe hetzelfde, het dier is dood en naar mijn mening maakt het dus niet uit of je het lichaam vervolgens opeet of besluit ermee te gooien. |
|
quote: Tja simpel genoeg vind ik daar wel verschil in zitten, ieder zijn of haar mening. Bij het eten van vlees gebruik je nog het een en ander aan stoffen uit dat vlees, bij het smijten van lijkjes ben je gewoon met afval aan het gooien. |
|
stelletje walgelijke aardwormen. HailStorm Rules. als jullie niet tegen chaos kennuh ga dan niet kijken. Hatelijke groet: Justin ( ex gitarist Winterdood+ Hailstorm ) |
|
rules is een gay woord maar hailstorm heerscht wel ja |
|
quote:Minder gay dan zo hard geen Nederlands kunnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
mensen die commentaar op doncker of hailstorm hebben moeten ze onthoofden en dan hun kop zover in hun aars stoppen dat ze hun lintwormen kunnen spreken !!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |