|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en dan nog? Met dode dieren smijten is gewoon niet nodig, niet stoer en degene die dit harstikke gaaf vinden zijn niks meer dan een stelletje kneuzen. De mensen die denken daar vervolgens op te moeten gaan springen, open snijden of andere onzinnige dingen.. daarvan hoop ik dat ooit hun knuffelige konijntje in een publiek wordt gesmeten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2005 0:51] |
|
Zal wel gewoon slangenvoer geweest zijn.... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik weet het niet maar ik vind levende ratten toch leuker. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik v1nd h3t w3l v3t 5t03r m4n Breezer taal is irritant om typen . . . . . . . . . ? |
|
quote: Tja ik zou het niet weten, maarre jij schijnt er wel bedreven in te zijn zo te lezen. quote: Zul je zien dat het publiek zich als meisjes gaan gedragen.. eeeeks rattennnnn! |
|
quote: dat klopt... en iedereen op dit forum die geen vegetarier is moet zn mond erover houden, of is het vermalen van een dierenlichaam tussen je kaken minder erg dan ermee gooien? |
|
quote: Als je even goed oefend kun jij het misschien ook wel en wie wil dat nou niet leren . . . . . . . . . ? |
|
En als je nog meer oefent leer je ook dat het dus niet 'oefend' is. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 10-01-2005 13:16] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee, het levend invriezen van "voerratten" verkies ik toch echt boven het vee dat een goed leven heeft gehad en op een humane manier aan zijn einde komt. |
|
quote: Wij breezers vindden hed stoer om ales ferkeert te spellen en om daar reakties op te kreigen [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 10-01-2005 13:28] . . . . . . . . . ? |
|
dat Rensykdom een maat van mij beledigt is niet leuk maar jullie moetan allemaal niet huilen om die ratten hoor |
|
hij beledigde zich zelf, dat hoef ik niet voor hem te doen |
|
quote: wat deed ie nu weer dan? |
|
Rectal Smegma was weer goed om te zuipen...aan de bar hangen tijdens die band...goed voor de hoeveelheid bier. hailstorm...hmmm...niet mijn band en die ratten werden weer net zo hard teruggegooid als ze het publiek in kwamen. Doncker altijd leuk, het geluid was ook niet echt super en te weinig licht dus... of de foto's een beetje gelukt zijn is ook nog maar de vraag. Verder erg gezellig avondje....met tot gevolg nog moe toen ik de volgende dag weer moest werken. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Ik zit zelf in de reptielenhobby en weet dus wel het een en ander van voedseldieren invriezen; de ECHTE liefhebber geeft ook de voedseldieren een humane en snelle dood VOOR ze worden ingevroren. spelfout weggehaald... |
|
Die varkens in de veewagen worden heus niet humaan behandeld. Maargoed, het zal mij een zorg zijn wat iemand met zijn dierenvoer doet. Als ze nou dieren dood stonden te trappen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
t is een prettig idee dat black metal weer enigzins afdoet bij het kankerklootjesvolk, niet dat ik direct dat gegooi goed zal keuren maar ik heb meer moeite met van die popie jopie zogenaamde sukkel black metal bands dan met sukkels die de muziek en de extreme gedachte ernaast serieus extreem benaderen... lui die gaat lopen kankeren dat ze dit niet aankunnen kruigen dat juist daarom... omdat ze daar niet thuishoren In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: mee eens links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
quote: Dat weet ik ook, maar de groothandel niet kan ik je verzekeren. Ik gebruik zelf heel veel voerratten voor mijn werk en die gaan niet op een humane manier de vriezer in. Ik denk niet dat de heren de ratten op een humane manier hebben gedood voor ze de zaal in vlogen |
|
quote: Oww het is een extreme black metal band?.... ik dacht een zogenaamde sukkel black metal band. Nee daar hoor ik echt niet thuis. Misschien hadden ze hun manager ritueel kunnen slachten, had ik een stuk leuker gevonden, en wel zo origineel! |
|
Ik kon er helaas niet bij zijn had alle bands graag willen zien. Over Hailstorm en Doncker kan ik ook geen info over vinden. |
|
quote: Ik geloof niet dat ik hailstorm op enige wijze heb proberen te catagoriseren, ik ken de band niet en zal dus ook geen oordeel over de band vellen, derhalve heb jij denk ik wel gelijk dat je daar niet thuis hoort, misschien hooguit om ritueel geslacht te worden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
tsssk, niet eens varkenskoppen? |
|
Als je echt wilt opvallen, loop dan de straat op, hak wat hoofden van willekeurige moslims en ga daar 's avonds mee rondstrooien. Da's pas gaaf man! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |