|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu verkrijgbaar via Krijs Records Zwarte Fusie split | Proctor & Wolversveen Proctor Ende Angstslaaf mp3 De Zondebok Mensenhaat Mijn Broeders Hoeder De Klank van Onheil Met Godenmoed en Vlammend Zwaard Wolversveen De Synaps Splijter Razernij mp3 Het Derde Oog Mijn Ziel is van Vlees Hordes van de Onderwereld Proctor & Wolversveen Zwarte Furie 13 smerige Nederlandse Black Metal tracks Meer info op www.krijsrecords.tk of www.wolversveen.uwkerk.nl [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-12-2006 13:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vet!! Ben benieuwd... Mp3 van Proctor doet het niet trouwens Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
sorry, ik had een foutje gemaakt, nu staan ze er beide op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Razernij is echt een heerschend nummer. Zal eens even een bestelling plaatsen. |
|
inderdaad, bestellen dat kreng dus... 48 minuten Black Metal voor 5 euro is geen enorme kostenpost dacht ik zo. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat voor ons die cd?? [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-12-2004 23:41] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
geen groepskorting Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet ik nog even een mailtje sturen om te laten weten dat ik er 1 wil, of kan ik gewoon het geld op de post doen met m'n adres erbij? |
|
dat laatste vanzelfsprekend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tja, ik weet niet of deze cd gelimiteerd is, dus misschien waren ze al op ofzo, er zijn toch flink wat wolversveen groupies |
|
geen limiet, daar doen we niet aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
den hoes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
klinkt vet! jammer dat ik geen geld heb, neen zelfs geen 5 euro. maar als ie toch niet limited is kan ik hem gelukkig later nog bestellen |
|
De ontwerpstijl is iig vertrouwd Binnenkort bestel ik dat schattige schijfje wel. |
|
Hoor ik daar een Patty Brard??? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:het aankomende debuut heeft als cover een schilderij, daar kom ik dus niet met de handjes aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:neee, maar het had zomaar waar kunnen zijn! Dat mens is meestal ook in een furieuze staat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"fusie split" wat is het nou... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
allebei, Split: 2 bands op 1 release Fusie: 2 bands componeren 1 nummer samen (Zwarte Furie) zo moeilijk is het toch niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 2 schilderijen? Toch? Pokkuh neetuh |
|
quote: Tijdens de fusie een heerlijke dikke split. Pokkuh neetuh |
|
quote:de cover 1, binnenin zit ook een practhtige Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gelukkig Pokkuh neetuh |
|
Proctor roept bij mij onmiddelijk herinnering op aan de Dawn of Satan's Millenium 7" van Beherit qua sfeer. Alleen kunnen deze heren, in tegenstelling tot Beherit, wèl spelen Wolversveen, uitermate komisch met dat José intro! lachen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |