|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een echt X-mass fest! Natuurlijk in de Buze in Steenwijk. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mooi dat wordt ipv kalkoen, dacht ik zo. |
|
Komt Toxocara nog eens naar het zuiden? Ik weet nog hoe lang het GVD duurde eer Sanguinary eens in Tilburg optrad en dan kon IK weer niet. Waarom niet met Putrefied op 12 februari in de JC Todo in Best? Misschien een idee? |
|
heersch, denk wel dat ik (wij) hierbij zijn. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:we zijn druk bezig optredens te regelen.ideen altijd welkom! |
|
quote: Idd de gekken met hun bananen en bijbels |
|
quote: Hehe, ik heb nog een mooie foto dat ik tijdens stonehenge met m'n zatte kop tegen de deur van die kerk aan sta te zeiken. En al dat winkelend publiek maar boos naar me kijken hehehe... spelfout weggehaald... |
|
Wat ben jij stoer zeg. Maar oke, Rapture, Brujeria en ik zijn aanwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Steenwijk ligt zeker heel ver weg van het gat waar ik in woon.... .. |
|
quote: Nee....was dronken... spelfout weggehaald... |
|
Hmm niet echt een excuus, maar het is je vergeven. Ook aanwezig in De Buze op tweede kerstdag? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Geen idee nog. Avond voor kerst ook al een festival. Effe afwachten nog spelfout weggehaald... |
|
in liwwadden? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1554072 Hiero bedoelt hij vast. 2 Fearsome avonden in 3 kerstdagen, ik kom die kerst wel door zonder kalkoen. |
|
quote:dat was mooi ja |
|
Godver, Seizure. Damn. Lang niet gezien, die band. Toxocara live ben ik ook wel benieuwd naar, eigenlijk. *peins peins* Touché, pussycat! |
|
eh...had je naar gmc motte komme!maar wat dan nog?!je bent al drie keer 2 seconden in de oefenruimte geweest en je woont onder t toxofort!mini kopen? |
|
Sporty woont een verdieping boven het toxofort.... Ik kan me voorstellen dat je er over moet denken om voor een band die oefent op loopafstand van je huis anderhalf uur onderweg te zijn om ze te zien spelen. Desalniettemin zou Dead Head hem toch over moeten halen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het word IIG super lomp, ik krijg er al helemaal een warm kerstgevoel bij gezellig once upon the cross ertussen |
|
'Once upon the cross' krijgt dan idd een extra dimensie ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Gmc9 kwam mij niet heel erg gelegen, jammergenoeg. Ik had SG ook wel weer eens willen zien. Maar ja, ik ben nog lang niet dood (als het aan mij ligt). quote: Ah, maar toen heb ik jullie niet horen/zien spelen. Wel heb ik het een en ander gehoord toen ik bij jullie buren was. quote: Neh, ik rij volkswagen. Maar wat vragen jullie ook alweer voor die promo? quote: Idd., maar wel heeeeeeel schuin erboven. quote: Mwoah, toen Dead Head laatst opende voor God Dethroned in Vera vond ik het maar slap, eerlijk gezegd... Touché, pussycat! |
|
tsja,je kan natuurlijk ook naar steenwijk komen.En anders kan je natuurlijk nog een exemplaar kopen aangezien je volkswagen rijdt!Ik kan t weten. of heb je een pheaton ofzo? |
|
'Once upon the cross' die had ik hier ook ergens...HAD (nie vergeten he@!) Suck my piss |
|
is er ook kerstbrood ??? YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |