|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lopen? Touché, pussycat! |
|
kruipend, rollend, vliegend, varend |
|
quote:Nee, vliegen. In je fantasie is alles mogelijk. Ik ga er met de trein heen en dus aanwezig zijn |
|
kijk dat is nog eens een goede reactie |
|
quote: Het was (naast carpoolen) eigenlijk de enige gratis manier die ik zo snel kon bedenken. quote: By the way: 22 Januari Seizure in Simplon. Touché, pussycat! |
|
quote:There! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Straks wel effe aanwezig. Samen met Hell_Awaits en onze zoonlief Nick, onder het mom van een stukkie opvoeding zeg maar. spelfout weggehaald... |
|
Leuk avondje!! spelfout weggehaald... |
|
quote:zeker een leuk avondje, al heb ik het idee dat ik tijdens seizure voornamelijk het zicht van hell_awaits heb belet |
|
quote: En jij was zo verlegen dat je je niet even voor durfde te stellen? spelfout weggehaald... |
|
quote:nee hoor, ik was alleen bang dat ik niet echt verstaanbaar was met het geluid van de bands op de achtergrond, en ik had die dag al zoveel last van mijn stem dat ik weinig zin had om zo hard te gaan schreeuwen. Volgende keer dat ik je tegenkom zal ik me wel even voorstellen dan |
|
quote: Hehe, deal spelfout weggehaald... |
|
Was wel geslaag dacht ik zo! |
|
Dat dacht ik ook. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
en lekker dichtbij YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Nee hoor Van links naar rechts |
|
*bump* Geen zin om twee dagen voor tijd nog een nieuwe topic te openen. quote: Support voor de Karbo cd-release party. Touché, pussycat! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |