|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:misschien wel weer bananan |
|
wil Dead Head wel weer eens zien , even kijken of het wat word zo niet ... dan niet! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Laatste trein naar Friesland gaat erg laat (rond kwart over een ofzo). |
|
..........maar dan kun je vast nog wel een stukkie DH zien! @Deathwish: ontmoedig die lui nou niet.. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Daar kan ik misschien wel wat mee... Ik zal de organisator effies contacten, als sir katablaster mij effies wil mailen op bluuuurgh@quicknet.nl Wie weet... |
|
quote: Ontmoedig? Nee het is juit goed nieuws te horen dat die trein laat gaat ja, dan kan je makkelijk alle bands zien! DH is wel rond 12 uur klaar. |
|
@deathwish: ah, verkeerd begrepen door mij dus. @bluuuurgh: mail voor jou. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
wow, dead head bestaat nog steeds? stelletje ouwe mossels; ooit nog in de geronimo gezien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dus; |
|
Hey Lord Coma! Vette flyer! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ze komen zeer binnenkort nog met een nieuwe cd ook: " Haatland" ...... Ik ben er denk ik niet bij met dit optreden. Wel jammer ... de laatste keer dat ik DeadHead (Stonehenge) en Toxocara (het memorabele eerste optreden met CL ) zag, waren het prima optredens! Eniewees: veel plijzier voor diegenen die gaan en natuurlijk die zelf moeten spelen |
|
Schandalig om op 2e kerstdag te gaan spelen . N.b op een christelijke feestdag en bovendien op zondag. Tsau verboden moeten worden. |
|
Toxocara speelt zijn eigen interpetatie van de kerstsfeer door Once upon the cross erin te gooien, doen we speciaal hiervoor hoor |
|
quote: Met Engelenhaar !!!! YES WEL deeeenk!! |
|
en engelenpis |
|
Als jullie met wijwater gaan gooien neem ik een paraplu mee !!!! YES WEL deeeenk!! |
|
Seizure, verdorie! Touché, pussycat! |
|
Fuck. 3 toffe bands, heb ik geen geld meer voor peut. (Ja, nu alweer ja.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
je hoeft ook geen peut, gewoon komen |
|
quote:Vervoer hoe? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gebruik je fantasie, leef je uit! |
|
quote:Als je denkt dat ik ga liften dan heb je het mis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: whaha !!! |
|
Je hoeft ook niet te liften, gebruik je fantasie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |