![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
ik ben altijd al goed geweest in de Noorse Taal ![]() ![]() |
|
Gearresteerd op verdenking van seksueel misbruik van een griet in de tourbus. ![]() |
|
Dat willen ze niet zeggen om de een of andere reden. ![]() |
|
Die link hebben we veel aan. Turbonegro is het iig niet. Suck my piss ![]() |
|
gewoon zoeken welke tour in canada gecanceld is ![]() ![]() |
|
Satyricon dus. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Inderdaad, Satyricon. [Dit bericht is gewijzigd door Izegrim op 21-12-2004 13:30] ![]() |
|
quote: nope live/sessie muzikanten van Satyricon. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Eikels. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Als het waar is he.. Het kan, maar ik heb al genoeg gezien om te weten wat er in bussen zoal gebeurd.. Die griet zal waarschijnlijk ook niet zomaar meegegaan zijn naar de bus. Welke redenen heb je nu om volledig in je up in een bus te kruipen met volslagen vreemden? Maar bon, het kan evengoed waar zijn natuurlijk.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Moet je maar niet mee gaan naar de tourbus. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Er is niks mis met meegaan naar een tourbus, maar wel als je dat alleen doet en de personen in kwestie helemaal niet kent.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
. *edit* onzin @Y Draig Goch ik las je komende post. Mijn inbreng was niet boeiend. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-12-2004 14:14] Suck my piss ![]() |
|
Canada lijkt mij, het is daar gebeurd, dus vallen ze onder het Canadees strafrecht. Edit: flauw hoor, je vraag meteen weghalen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 21-12-2004 14:11] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ik kan me wel voorstellen dat een fan graag in de tourbus kruipt om de simpele reden dat iemand fan is. Natuurlijk hoef je niet heel slim te zijn om te begrijpen dat sommige bandleden willen neuken, maar uiteraard praat dat geen aanranding/verkrachting goed. Mocht het waar zijn hoop ik dat ze een aantal jaren bij Bubba in de cel geplaats worden. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-12-2004 14:12] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Het zijn waarschijnlijk niet de meeste snuggere kerels maar ik denk niet dat ze iemand verkracht hebben. Als ze het wel gedaaan hebben mogen ze iid de gevangenis in. En redelijk kut voor de fans die zich op de tour verheugden. Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
Fuck,zeg! ![]() Wat nog allemaal?Ik hoop dat dit meisje ze er gewoon willen inluizen heeft en dat dit snel duidelijk wordt,anders keur ik die gasten hun gedrag absoluut niet goed.Iemand dwingen tot seks is een bestialiteit,maar iemand doen dokken omdat je het zogezegd niet wou,ook. [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 21-12-2004 18:24] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
alle kerken in Canada de fik in!!! oh ja canadese miepen ook ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Dit krijg je nou met blackies als ze eindelijk eens een meisje binnen handbereik hebben.... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() .. ![]() |
|
quote: ik had al zoiets van, wie gaat dat roepen? ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
hehehe, 10 jaar....dat wordt vast weer een leuke reunie, net als bij Dissection... ![]() |
|
quote: Blijkbaar zijn het alleen maar sessiemuzikanten. Gewoon oprotten met die gasten en nieuwe leden zoeken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |