![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, die Susperia. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
In december 2004, A.O Gronbech, along with Steinar Gundersen, who were playing live for Satyricon in their North American tour, were arrested in Canada accused of drugging and raping a woman in their tour bus, after a show in Toronto. The remainder of the tour was cancelled. ao gronberg is van keep of kalessin, steinar gunderson van spiral architect In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
is hier nog iets mee gebeurd? klacht is ingetrokken zeker? signature ![]() |
|
quote: HUH!!!!!!! kom ik nu nog ff achter ![]() Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
steinar is ook de gitarist van spiral architect toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
dohhhh..... even wakker worden ![]() jammer in iedergeval, ik keek al uit naar een nieuw SA album ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-08-2006 15:46] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: spiral architect is gaaf. maar een slotje mag wel. Suck my piss ![]() |
|
steinar gunderson, is die niet van spiral architect? ![]() |
|
Ik ken die naam van die gast wel ergens van Volgens mij priegelt ie in één of ander band je op giotaar Ah toe hoe heet die ook alweer die band ![]() |
|
quote: Nargaroth Suck my piss ![]() |
|
Nargaroth? Nee, daarvan was Euronymous toch de gitarist? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Leeft die nog trouwens? ![]() |
|
Dat was tsjibbe geert van tegen over de straat van de bakker. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Die zang van Thee Plague of Gentlemen zat er toch ook bij ![]() |
|
Neenee, jij bedoelt Halford. ![]() ![]() |
|
Die van dat autobandenbedrijf? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
neen, de homo ![]() |
|
Da's dus de laatste keer dat ik mijn autobanden bij Halford's heb gehaald. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Halfords gebruikt banden als cockring ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |