![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Sneue actie, sluit maar op die lui. Satyricon blijft toch wel bestaan, de muziek komt toch alleen van Frost en Satyr "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
Zal leuk worden bij een eventuele volgende Amerikaanse tour, dankzij de criminele verledens kan Satyr nog langer zoeken. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
misschien kan hij nu nog wat Slipknotters verleiden... :p ![]() |
|
hadden ze dat wijffie gewoon verdeeld over 26 vuilniszakken en 1000 km uit de bus moeten slingeren ![]() ![]() |
|
quote: Dat kunnen ze weer terugvinden zag ik laatst bij de FBI Files: delen van het slachtoffer waren in een soort draagbare shredder verspreid over ongeveer 100 m2. De stukjes weefsel hingen in de bomen ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
haha.. ZO slim waren ze net niet.. Ik heb het niet zo voor met die bandsletjes hoor. Eerst sex willen en achteraf lullen... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
misschien wilden ze vooraf ook lullen?!?!??! ![]() |
|
quote:Ja gezellig, eerst recepten uitwisselen bij de thee en dan neuken! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Groupies... ![]() ![]() |
|
quote: Het zijn geen duitse kannibalen hoor. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Mja, maar ik zie de paralellen. ![]() "Ik wil graag met die en met die op deze manier en dan zo en zo lang en dan hij daar en dan tegen die wand en dan die andere weer en bla"... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
stiekeme verlangens? ![]() |
|
![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:Nee dank je, gozers met make-up zijn niet mijn ding, daar hadden ze die naïeve slet al voor. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
volgens mij zette je toch echt zelf neer ;"Ik wil graag met die en met die op deze manier en dan zo en zo lang en dan hij daar en dan tegen die wand en dan die andere weer en bla"... misschien is je geheugen erg slecht of je leesvaardigheid bizar klote maar iedere simpele ziel kan daaruit concluderen dat je toch redelijke verlangens jegens dit soort activiteiten koesterd 'maw als je de kastdeuren zo ver open zet kan je er net zo goed helemaal uitkomen !' ![]() |
|
Het blijft opvallend stil in het tour-dagboekje van Satyricon. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: goh raar he? ![]() jij leest ook de prive en de story neem ik aan?... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Sorry, ik mag niet happen van mn moeder. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hmm.. Mijn humor is duidelijk moeilijk te snappen. En SORRY dat ik de Satyricon-website af en toe lees!! Ik zal het nooit meer doen!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 29-12-2004 22:14] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Blabbermouth is dè sjit voor uw metalroddels. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Als je enigszins verder had gekeken zou je weten dat het bericht uit een Noors dagblad komt ... ![]() |
|
Was meer bedoeld als reactie op de privé en story post van hierboven. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
1 van die gitaristen is toch ook bassist bij Susperia dacht ik ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Susperia? Met dat predominance ?? Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |