|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas dit jaar geen Dynamo Roadshow Under construction |
|
programma van zaterdag vind ik niet veel, ik denk dat ik alleen de zondag ga |
|
LOL Ik vind net foto's van bospop 1996 terug, wij speelden toen met Aura (later dus Lemur Voice) op het hoofdpodium. http://www.advanmierlo.com/Bospop1996-2.htm Mier en ik gaan ook naar bospop dit jaar trouwens, beide dagen edit: foto verneukte de layout, dus ff gewoon de link hierneer gezet [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 02-06-2005 20:04] |
|
Ben dr zondag |
|
ik zou wel willen maar ik ga naar graspop maarja ik ga naar graspop [Dit bericht is gewijzigd door thunderfox op 02-06-2005 23:24] |
|
quote: Me 2 Heb er zin in! Gecombineerd met een weekendje Valkenburg ..."Hate can only create more hate"... |
|
net mn roostertje gekregen voor tijdens de opbouw van t festival dat wordt weer een weekje rondhuppelen op t terrein met een walkie talkie en rondkneuren op kosten van mojo, en tijdens t festival uiteraard vrij heel misschien af en toe volgspotten, maar dat is alleen maar leuk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe lachuh die fotookes!!! |
|
idd gave foto's !! stonden gave bands dat jaar jammer dat k niet mocht toen hehe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
marcellio had toen nog een jong kopke!! |
|
Gister kaartje gekocht, ik ben dus van de partij! En ik heb er zo'n zin in! Alleen zo ongelooflijk kut dat ik waarschijnlijk een stuk van porcupine tree ga missen om bij maiden vooraan te kunnen staan. Waarom plannen ze dat dan ook zo kut? |
|
Vandaag met She_Devil een aantal adressen langs gegaan om wat zooi voor het festival optehalen o.a. Dessel(Graspop) voor een kabeltje voor de heren van Maiden. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Komend weekend, zin in |
|
quote:Gaaf! Ik kom morgen ook beginnen met opbouwen Gaat erg lollig worden geloof ik... Nog brak van Graspop en gewoon doorgaan FREEZE |
|
quote:gezellig vandaag was t ook al erg leuk...ben toch vandaag niet in de bosuil blijven hangen om na te bieren want k ben doodmoe van het bang your head festival...morgen zeker! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:gaat idd erg gezellig worden!!! tot morgen dan s_d tot zaterdag/zondag iedereen die komt FREEZE |
|
quote: Hoop mn stem tegen die tijd weer ergens te hebben terug gevonden.. |
|
quote: hehehe |
|
Zondag kom ik ook nog even buurten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hopelijk ook zondag aanwezig. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ben nu hard bezig de komende dagen niks te zeggen |
|
quote: Kijk even in je tent, daar heeft Raj 'm ook terug gevonden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Is al uitgepakt, maar daar lag die niet. |
|
Ik denk dat Maiden wel eens heel leuk kan worden, omdat ze bij Graspop alleen maar nummers van de eerste vier platen speelden (nostalgie), met krakers als Drifter en Prowler (was vroeger speciaal nummer als dat live werd gespeeld) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |