|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg veel zin in! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga niet. Die kraampjes hebben te lekkere CD's voor mijn saldo. Iedereen die wel gaat; veel plezier, en doe She_Devil een biertjah van me. |
|
quote: |
|
Ow, jullie komen allebei ook. Jaaaa, dan kom ik ook! |
|
Wahoopdiedoooo |
|
quote:Do not worry. Kaffee ZigZag heerscht bospop er makkelijk uit. |
|
Voor degene die nog geen kaarten hebben voor de zondag, wees er snel bij.. er waren er nog een paar over vanmiddag. |
|
quote: Hoeveel mensen komen er eigelijk op bospop? .. |
|
Op Maiden en Y&T na, vind ik t zaterdag programma toch interessanter!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 29-06-2005 19:33] |
|
quote: In ieder geval... 2 |
|
quote: HUUUUTTEEEEERRRRR |
|
quote: Heey ik kan alweer een beetje meedoen, de helft van mn stem was toch nog ingepakt in de tas. Denk na zondag weer zoek maar ach.. THIS IS THE NIGHT.... |
|
quote: Wat een drukte! .. |
|
Ik heb er ook zin in En ja, ben het met Ratje eens, ik vind ook de zaterdag interessanter, ik ben er dus ook twee dagen |
|
Ik ben er ook bij. Alleen zondag dan natuurlijk. Over Kill mag je gewoon niet missen natuurlijk My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ik heb er ook zin in! .. |
|
Niet te veel rommel maken. Ik mag dat waarschijnlijk de week erna allemaal op gaan ruimen. |
|
Morgen al. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Yeah! .. |
|
zal er trouwens ook zijn, voor overkill uiteraard. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
dadelijk maar weer eens richting terrein... afgelopen week 60 uur gerund tijdens de bosuil...en gisteren mn all area bandje in ontvangst genomen..vnaaf volgspotten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Iemand nog kaartje nodig? |
|
Kutherrie. Kon niet eens rustig op 't terras zitten in de binnestad zonder die herrie te horen. |
|
Ik wens je veel succes met opruimen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |