IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bospop 2005 (Weert, 2-3 Juli) Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2005 10:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niemand verhalen hoe het was?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-07-2005 11:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die moeten nog wakker worden, denk ik

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-07-2005 11:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Uhuh.. zit al wel op m'n werk, maar dat wakker worden...

I'm not being rude. You're just insignificant.

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 04-07-2005 11:11 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 4 juli 2005 10:42 schreef ghoulliette het volgende:
niemand verhalen hoe het was?

Het was super vet!

Maar ff van elke band zeggen wat ik er van vond:
- SQY Rocking Team: eerste paar nummers van gezien, was beter dan ik had verwacht, maar ik ben halverwege na de tent gegaan omdat ik Action in DC wou zien.

- Action in DC: Super vet, de hele tijd geheadbangt en mee gezongen, ik vond ze super goed.

- Dragon Force: Waren ook wel leuk.

- White Cowbell Oklahoma: Alleen de laatste 20 minuten gezien, maar was wel grappig.

- In Extremo: Wel leuk voor een paar nummers.

- Mastodon: Niet gezien.

- Masterplan: Waren ook goed, maar de basdrum stond veels te hard.

- Overkill: GEWELDIG! Ze waren veel beter live dan op cd, en die zanger die de halve tijd nederlands probeerde te praten.
Hello Brabeant.

- Within Temptation: Niet gezien.

- My Dying Bride: Het begin gezien, ik vond dat het geluid te hard stond, dus zijn we maar wat verder na achter gegaan, maar na 3 of 4 ben ik maar buiten ergens gaan zitten, omdat ik pijn aan mijn voeten had.

- Y&T: Super vet!

- Porcupine Tree: Maar een paar nummers van gezien omdat ik vooraan wou staan bij Iron Maiden.

- Iron Maiden: GEWELDIG!!! Alleen speelden ze volgens mij een half uur tekort...

..

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-07-2005 11:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Porcupine tree was voor mij de band van de dag, stonden zo goed te spelen dat daarna zelfs Iron Maiden me weinig kon boeien.
Action in DC was gaaf, Mastodon ook, maar ja dat is Mastodon. Overkill was leuk maar ik heb ze zoveel beter zien spelen, My Dying bride moest ik echt even inkomen maar het laatste kwartier stond ik er echt van te genieten.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 04-07-2005 11:41 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

genieten van my dying bride hahahahahahh die is goed.

over kill inderdaad wel eens beter zien spelen, maar dan nog! ze waren weer goed bezig. elimination - necroshine - in union we stand - rotten to the core - hello from the gutter - fuck you, je kent het wel he.. en blitz haha altijd vol geinige opmerkingen. maar fuck wat was het heet in die tent, gelukkig gooide om de 10 sec iemand koud bier in je nek

porcupine tree, vond ik ook erg goed. niet alles gezien, maar de 1e 5 nrs geloof ik. goeie band.

action in dc, ze zijn goed. maar ben niet zo;n ac/dc fan.

maiden, ja alleen nrs van de oude platen, wat wil je nog meer.. typisch maiden verder. hoef ze nu ook 3 jaar niet meer te zien.

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-07-2005 12:37 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Het was super!

SQY Rocking Team was saai en de zanger heeft iets teveel naar Axel Rose gekeken volgens mij.

Action in DC was leuk, maar ik heb het niet helemaal af kunnen zien.

Dragon Force klonk wel leuk, alleen die gitaristen geilden zo hard op zichzelf dat ik er bijna van moest kotsen, en al het vrouwvolk dat met mij meewas vond het ook ng eens geweldig

In Extremo had een leuke show en het gebruik van die oude instrumenten is erg gaaf. De muziek is ook nog wel aardig maar om nou te zeggen dat ik het op cd nog zo leuk zal vinden denk ik niet.

Overkill was één van de hoogtepunten. Goed energiek optreden, daar heb ik me flink uitgeleefd. Alleen jammer dat die zanger de heel tijd zei 'Brabant, are you having a good time?'

Onder het eten heb ik Within Temptation nog gehoord, maar daar vond ik niks aan.

My Dying Bride heb ik een stk van gezien, veel te saai en wat is die zanger een aansteller. Deze band komt echt niet serieus over op een festival als deze.

Y&T heb ik een stuk van gezien, maar ik viel haast in slaap. Totdat er een iets sneller nummer kwam, dat was nog wle leuk.

Porcupine Tree was echt super mooi! Wat een show en wat een sfeer. Maar toen ik Arriving Somwhere but not here had gehoord vond ik het wel goed, want dat was het nummer dat ik perse wou horen, en ik wou toch goed staan bij maiden aangezien de kans dat ik die nog eens zie kleiner is dan de kans dat ik Porcupine Tree nog eens zie. Kan iemand mij vertellen welke nummers ze toen nog hebben gespeeld?

En toen Maiden. Ja, dara kan ik niet veel over vertellen he, show was super, nummers waren super, en wat een energieke ventjes op die leeftijd. Het enige minder leuke bij Maiden vind ik altijd dat iedere show hetzelfde is, zo komt het een stuk minder persoonlijk over. Maar toen ik ernaar keek was het voor mij gewoon precies hetzelfde als toen ik het keek op tv toen ze op Rock Am Ring stonden. Maarja, toch een super show!

AL met al een geslaagd dagje!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-07-2005 12:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

jup, 2 geslaagde dagen!! (zie blijtopic )

wait for me dragon, we'll meet in the sky

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2005 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 11:02 schreef helmet het volgende:
Uhuh.. zit al wel op m'n werk, maar dat wakker worden...

Moet je eerder gaan slapen..

Bospop vond ik super gezellig festival, lekker kleinschalig, gezellig publiek en leuke bands

Action in DC helaas gemist, kwamen toen net het terrein op.

Dragon Force geweldige show erbij, tot 3 keer toe gemikt water in mijn rechteroog oja en een plectrum gevangen. Stond helemaal vooraan (jaja Ralph daar kan jij nog wat van leren )

In Extremo leuk leuk leuk! Oh en warm warm warm met die vlammetjes van ze.

Overkill GE-WEL-DIG jammer dat het zo ontzettend warm in die tent was dat het kijken eigenlijk al teveel was.

My Dying Bride, als vanouds 'creperend' op het podium. Jammer van het irritante geluid en de verlate start, ze speelden erg kort maar wel een ontzettend lekkere setlist. My Dying Bride blijft geweldig! Tijd was ook zo voorbij, kon het vooraan allemaal mooi volgen.

Porcupine Tree was ik erg nieuwsgierig naar, stukje bekeken alleen vond ik het ietwat ontbreken aan 'show'. Klonk ontzettend lekker, ook net buiten de tent.

Maiden, tja.. blijft geweldig! Vorige week helemaal af kunnen zien, zondag helaas niet.

Wat een ontzettend relaxt festival, voor het eerst geweest eigenlijk alleen voor My Dying Bride maar zeker voor herhaling vatbaar. Ook nog wat zm-ertjes gezien en wat mf-ertjes, altijd gezellig.

Legion
Usericon van Legion
Posted 04-07-2005 18:06 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Mooi dagje gisteren.

Mastodon speelde weer erg sterk. Uiteraard openden ze weer met Hearts Alive . Erg jammer dat ze nooit Workehorse spelen maar ja.
Overkill ragde er weer flink op los. Helaas maar 1 gitarist deze keer maar dat mocht de pret niet drukken. Bobby Blitz is geloof ik met een Brabantse getrouwd dus vandaar al dat gelul van hem tussendoor.
Topper van de dag was wat mij betreft Porcupine Tree. Deze keer helaas geen videobeelden zoals in 013 maar een geweldig optreden. Volgens mij speelden ze de volgende nummers in willekeurige volgorde: Deadwing, Halo, Arriving Somewhere But Not Here, Mellotron Scratch, Hatesong, Strip The Soul, The sound of Muzak en Blackest Eyes. Helaas dus geen Trains.
Tijdens Iron Maiden ben ik helaas out gegaan wegens overmatig drankgebruik. Voor wat ik ervan gezien heb een aardige show, met een 20-tal verschillende Eddy-plaatjes.

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-07-2005 20:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 4 juli 2005 18:06 schreef Legion het volgende:
Mooi dagje gisteren.

Topper van de dag was wat mij betreft Porcupine Tree. Deze keer helaas geen videobeelden zoals in 013 maar een geweldig optreden. Volgens mij speelden ze de volgende nummers in willekeurige volgorde: Deadwing, Halo, Arriving Somewhere But Not Here, Mellotron Scratch, Hatesong, Strip The Soul, The sound of Muzak en Blackest Eyes. Helaas dus geen Trains.

Stond jij toevallig naast mij bij Porcupine Tree want die vent wat naast me stond toen was ook behoorlijk wasted. Maar gelukkig ben ik op tijd weggegaan bij PT, ik was nog aan het twijfelen of ik zou blijven omdat ik Lazarus wilde horen mar die hebben ze blijkbaar dus niet gespeeld. En daar door kon ik lekker vooraan bij Maiden staan omdat mijn vrienden een plaatsje voor me hadden vrijgehouden twee glazen drinken en zeggen dat je die naar je vriendin meot brengen doet blijkbaar wonderen

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 05-07-2005 0:25 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Heeft er iemand nog iets gezien van Steve Lukather ofzo?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-07-2005 18:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Bospop was een errug gaaf feestje!

We zijn de dag begonnen met Dragonforce (lekker zittend in het zonnetje onder het genot van een sinas). Viel me erg tegen moet ik zeggen, het geluid was ronduit slecht (en zover zat ik niet van het podium af) en ook het optreden zelf viel me tegen. Maar ach, ben dan ook geen fan.

Daarna In Extremo gezien, dat was erg gaaf! Wel vond ik het jammer dat ze een aantal echte meezingers achterwege lieten en veel nieuwe(re) nummers speelden. Deze ken ik zelf wat minder, maar al met al een leuke show.

Daarna Mastodon gezien, pffff! Wat een geweldige bak herrie! Eerste keer dat ik de band live aan het werk zag, maar ze hebben een goede indruk achtergelaten (qua show en spel). Wel jammer dat het geluid niet erg best was, waardoor het moeilijk was de verschillende instrumenten van elkaar te onderscheiden en het soms een 'brei' werd.

Masterplan vooral op een afstand gehoord, toen we aan 't eten waren. De bekende nummers klonken op zich wel leuk, maar niet heel erg strak.

Daarna Overkill! Tering zeg, wat gaaf! Superstrak, erg gave show, helemaal niets mis mee! (Behalve dan de enorme hitte in de tent).

Within Temptation af en toe wat gehoord, niet boeiend, niets nieuws onder de zon.

My Dying Bride vooral gehoord, niet veel van gezien. Wat ik hoorde klonk beter dan dat op Waldrock een tijd terug, maar het blijft mijn muziek niet helemaal.

Y&T was gewoon erg gaaf, strakke show neergezet!

En daarna Iron Maiden, inmiddels was mijn kater van de vorige avond zo goed als verdwenen, dus onder het genot van de eerste biertjes van de dag heerlijk al de oude nummers mee staan bleren! Wat was dat gaaf zeg, voor de verandering.. Natuurlijk is het jammer dat een aantal krakers niet gespeeld werd, maar daarvoor doen ze vast wel weer 's een 'best of' tour, ik vond dit erg gaaf!

Jammer dat ze iets korter speelden dan gepland, maar al met al een superfestival.
Niet al te groots opgezet, gezellig, etc..

..."Hate can only create more hate"...

schildknaap
poncho surfen
Usericon van schildknaap
Posted 08-07-2005 12:41 by schildknaap Wijzig reactieProfiel van schildknaapQuote dit bericht

Ik vond ut niet erg dat maiden iets korter speelde dan gepland was. kvond het evengoed geweldig.

Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 22-07-2005 14:00 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

hard festival, erg chill en maiden heerste uiteraard.

weet iemand waar ik foto's van het optreden kan vinden?

hatsekitidelidokie

Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 22-07-2005 14:10 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 22 juli 2005 14:00 schreef Deksel het volgende:
hard festival, erg chill en maiden heerste uiteraard.

weet iemand waar ik foto's van het optreden kan vinden?

www.bospop.nl

De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com