|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kon er geen topic over vinden. Dus bij deze dan maar! geweldige live band 1e klas, ik heb eigenlijk nog nooit zoveel lol gehad als met dat Gwar concert in 013, de dagen erna kwam er nog nepbloed uit mijn oren en haar http://www.gwar.net/ [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 23-12-2004 19:42] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Geweldig! dat moet ik eens zien! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
bestaan die ook nog, volgens mij kunnen ze ook helemaal niet spelen, maar niemand merkt dat door het enorme onzin gehalte |
|
Precies! Toch een stuk origineler dan maskers. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Yep ze bestaan zekers nog, check de site maar. Ze zijn zelfs weer druk aan het toeren. Ach de muziek heeft nooit echt geboeid bij Gwar, heerlijke soundtrack bij dat bloederige slachtfeest op het podium! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dus ik kan eigenlijk net zo goed naar een of ander leip toneelstuk gaan kijken? |
|
quote: hmmz nee, Gwar is echt uniek! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Op tijd en stond wel geestig ja...Frank Zappa meets Monty Python meets Alice Cooper meets op punk gestoeld gitaargeraas en gebulder,haha.Kwistig met nepbloed gooien hoort bij de show, er hangt zelfs een waarschuwing op de affiches,zoiets van 'als je niet graag onder namaakbloed en andere rotzooi zit,gelieve bij de achterste rijen te gaan staan a.u.b. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hun muziek doet me niks, maar ik heb altijd hard kunnen lachen om hun optredens en videoclips. Ik weet nog dat ze in een van die video's met Jezus gingen basketballen en dat ie daarna de barbeque werd gegooid, om hem vervolgens op te eten. Haha. En natuurlijk de erg gave cd titel "This toilet earth". Geniaal. don't mistake lack of talent for genius |
|
doe mij maar weer een optreden van Gwar in 013; ik stond toen in no time vooraan bloed op te vangen, geniaal optreden 1e klas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb ze in 2001 in Nighttown - Rotterdam gezien. Zeer vermakelijk. Aangezien ik nog wel met de auto terug naar huis moest, heb ik op een veilige plaats, net op een verhoging achter de mengtafel gestaan. Van mij mogen ze weer eens snel naar Nederland komen |
|
quote: Ik wel... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1388619 |
|
zaadmuil nou hengst deze dan maar dicht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
HaHa! Ze komen eindelijk weer eens naar Nederland! GWAR! Tivoli, Utrecht! MA 11 april AANVANG 20:15 UUR ENTREE €20,00 [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 07-03-2005 13:53] |
|
20 f**king euro? Da's wel een beetje veel van het goede. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heb ze ooit (eind jaren 80 ongeveer) in Paradiso gezien, best leuk om es mee te maken. Zijn later ook nog es op waldrock geweest, maar heb toen de moeite niet genomen om te kijken... EDit; typgriep... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 07-03-2005 16:32] spelfout weggehaald... |
|
Op Waldrock ooit eens, met Michael Jackson. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, in Amsterdam moest de paus er destijds aan geloven spelfout weggehaald... |
|
Nu je het zegt, die was volgens mij ook op Waldrock. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hier ga ik zo aanwezig zijn met wit shirt! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waarom wit? Dan komt de 'spontane opdruk' beter uit? ;p The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dan zal ik deze kans misschien maar eens aangrijpen om dat circus eens te zien. |
|
quote: hell yes, vooraan staan en los met dat splatter fest Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
voor de personen die plannen hebben om naar het optreden van GWAR te gaan aanstaande maandag, de show is verplaatst naar Tivoli - Helling. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |