|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm valt me beetje tegen ... 2 a 3 leuke bands ... |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:1 daarvan is Grind Minded hoor |
|
Damn geen Gelderland..... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
NOORDschok sukkel .... |
|
oke LUL There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ok dan! |
|
Met Toxocara erbij gaat het zowiezo wel heerschen! Ramm'n en rouz'n tot der bloed vloeit. en bier. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-12-2004 15:23] Een kleine snol zit zo vol. |
|
hoe kan het! overijssel heeft de meest inovatieve bands!!! een mirakel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je bij wijze van spreken in Kampen, Genemuiden of Ijsselmuiden bent geboren, dan wordt je wel innovatief om weg te komen.En dat vloeit weer door in de muziek. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ben erg benieuwd naar de headliners |
|
WAT EEN KUTBANDS AUS FRYSLAN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kut ..... wij zitten er niet bij |
|
quote: Of je woont er nog steeds..... |
|
Zo te zien aleen maar hardcore wat er uit Fryslan komt. Greyline is wel een toffe band. |
|
In Greyline speelt een bekende van me (Mart) Die gaan geloof ik wel goed. Als ik het goed verstaan heb (onder Primordial) gaan ze wat optredens in Engeland doen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je bedoelt Mart uit Zwolle?! Mijn voorganger uit CL? Ik hoorde laatst van hem dat hij idd in een friese hardcore band zou spelen .... |
|
De datums van de verschillende preview avonden zullen deze week bekend worden gemaakt, wanneer dus dan ook duidelijk is wanneer waar welke band speelt. |
|
Ken geen van allen. Zit er BM, Viking of Folk bij? |
|
He deathwish,ik ben van mening dat de noordschok site nodig moet worden geupdate |
|
quote: CL? Ik heb iets gehoord dat een gitarist uit Symmetry in Chaos(toch ook uit Zwolle) nu in Greyline speelt...correct me if i'm wrong... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Waarschijnlijk bloed jij gewoon bier... |
|
bier of bloed, toxocara gaat toch wel heerschen |
|
quote: heyu Boldey jij speelt ook op Noordschok btw Die andere knakker zit de 27e in Parijs... |
|
quote:Ik hoop het niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |